اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توکن bat و مرورگر brave
با استفاده از مرورگر Brave، تبلیغات نمی توانند توجه شما را سرقت کنند و باید هزینه ی آن را پرداخت کنند. این هزینه با استفاده از توکن بت (BAT) پرداخت می شود. در ادامه به توضیح کامل توکن BAT و مرورگر Brave می پردازیم.

تبلیغات زیاد و آزاردهنده در محیط آنلاین
با وجود این که بیشتر مردم از تبلیغات متنفر هستند، تبلیغات همه جا حضور دارند. تبلیغات یک بخش حیاتی از اکوسیستم اینترنتی هستند و بدون آن ها بسیاری از وبلاگ ها، سایت ها و کانال های یوتیوب که شما از آن ها لذت می برید، درآمد کافی برای زنده ماندن ندارند. در حقیقت، اگر تبلیغات وجود نداشت، شما این مقاله را مطالعه نمی کردید. در روزهای اولیه اینترنت، کاربران فقط بنرهای تبلیغاتی می دیدند ولی الان تبلیغات خیلی گسترده شده است. علاوه بر بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات pop-up، تبلیغات ایمیلی، آگهی های خبری و … هم اضافه شده اند. این تبلیغات دیگر محدود به مرورگرهای وب ما نیست و در بسیاری از بازی های موبایل و برنامه های کاربردی مرتبط با اینترنت نیز ظاهر می شوند. تبلیغات هرجایی هستند، علاوه بر این کاربران را شناسایی می کنند. اغلب وب سایت ها از یک ردیاب شخص ثالث برای نظارت بر فعالیت کاربران استفاده می کنند که می تواند برای شناسایی شما در وب استفاده شود. در حال حاضر حدودا 40 ردیاب متفاوت، فعالیت شما را می بینند و اطلاعات مربوط به فعالیت شما را ذخیره می کنند. جالب اینجاست که هزینه ها را کاربران می پردازند. هر تبلیغ هدفمند که بر روی گوشی خود مشاهده می کنید، احتمالا از طیف وسیعی از شبکه های تبادل آگهی، سرورهای خرید و فروش و سیستم های مدیریت اطلاعات، قبل از این که به دست شما برسد، عبور کرده است. این انتقال داده ها باعث می شود صفحات کندتر بارگذاری شوند و حجم اینترنت و باتری شما را بیهوده مصرف کنند.

تبلیغات آزاردهنده

مشکلاتی که کاربران با سیستم تبلیغات سنتی دارند:

  • بالغ بر 50٪ از حجم اینترنت تلفن همراه کاربر برای تبلیغات و ردیاب ها صرف می شود، که هزینه آن به اندازه 23 دلار در ماه می رسد.
  • تبلیغات به طور متوسط حدود 5 ثانیه زمان بارگذاری تلفن همراه را به خود اختصاص می دهند.
  • تبلیغات باعث کاهش 21٪ باتری گوشی می شود.
  • بدافزارها در یک سال گذشته 132 درصد افزایش داشته است.

مشکلاتی که منتشر کنندگان آگهی با سیستم تبلیغات سنتی دارند:

  • گوگل و فیس بوک 73 درصد از کل آگهی ها را به خود اختصاص می دهند.
  • اخیرا درآمد ناشران به میزان 66 درصد کاهش یافته است.
  • رباتها در سال گذشته مبلغ 7.2 میلیارد دلار را با تقلب به خود اختصاص داده اند.
  • بیش از 600 میلیون موبایل و کامپیوترها، آگهی ها را مسدود کرده اند.
  • ناشران نمی توانند از طریق ارزش افزوده خدمات خود کسب درامد کنند.

مشکلاتی که آگهی دهندگان با سیستم تبلیغات سنتی دارند:

  • تبلیغ کنندگان در مورد آنچه که برایش پول پرداخت می کنند اطلاعات خوبی ندارند.
  • بازاریابان اغلب با وب سایت های جعلی و ربات هایی که تقلب می کنند، فریب می خورند.
  • هدف گذاری ضعیف است و کاربران احتمال دارد تبلیغات را نادیده بگیرند.

نجات با استفاده از بلاکچین

آقای برندان آیک بنیان گذار موزیلا و خالق جاوا اسکریپت راه حلی برای این مشکل دارد. وی در طی سه سال گذشته، یک جایگزین برای سیستم تبلیغاتی آنلاین ما که سرشار از تقلب و ناکار آمدی است، طراحی کرده است. او به همراه تیمش، سیستمی برای تبلیغات آنلاین به صورت غیرمتمرکز و شفاف با استفاده از بستر بلاکچین طراحی کرده است. این سیستم طوری طراحی شده است که کاربران با دیدن تبلیغات هدفمند، هم در وقتشان صرفه جویی شود و هم مورد آزار قرار نگیرند. همچنین این سیستم باعث می شود که پولی که توسط تبلیغ کنندگان صرف تبلیغات می شود، به واسطه ها نرسد.

این سیستم از دو قسمت اصلی ساخته شده است، اولین قسمت آن، مرورگر Brave است. مرورگری که حریم خصوصی کاربران را اولویت قرار می دهد و به طور پیش فرض ردیاب های شخص ثالث را مسدود می کند. البته شما می توانید با اضافه کردن افزونه های طراحی شده در فایرفاکس یا کروم هم این تبلیغات را مسدود کنید، اما Brave علاوه بر مسدود کردن تبلیغات، از فعالیت ردیاب های موجود هم به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران جلوگیری می کند. این مرورگر تعداد آگهی های مسدود شده و مقدار زمان صرف شده برای بارگذاری سریعتر صفحات را ذخیره می کند.

اگر قرار باشد که همه ی تبلیغات مسدود شود، دیگر نه کسی تبلیغ می کند و نه کسی می تواند تبلیغات مورد علاقه ی خود را دنبال کند. اینجاست که قسمت دوم سیستم طراحی شده توسط آقای برندان آیک موضوعیت می یابد. مرورگر Brave توسط توکن BAT که از بستر بلاکچین استفاده می کند، قدرت می یابد. خالقان BAT در مورد آن می گویند: این توکن جدید می تواند بین ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران مبادله شود. این توکن مبتنی بر توجه کاربر است و با ذهن متمرکز افراد تعامل می کند. این توکن می تواند برای به دست آوردن انواع تبلیغات مورد استفاده قرار بگیرد. توکن BAT تنها یک ارز نیست. تبلیغ کنندگان، ناشران، کاربران می توانند از این توکن برای اندازه گیری، تبادل و تایید توجه مستقیم کاربران استفاده کنند. آقای آیک در این مورد می گوید: کریپتوکارنسی ها نمی توانند این نوع از مشکلات متقابل را در پلتفرمشان حل بکنند. با استفاده از BAT شما می توانید به معنای واقعی کلمه به وب سایت ها توجه کنید و در قبال توجهتان پول دریافت کنید.

این سیستم در مراحل نهایی ساخت قرار دارد و در حال حاضر فاز دوم ساخت آن نهایی شده است و تنها یک فاز دیگر مانده است. فاز اول آن ساخت مرورگر Brave، فاز دوم آن توکن BAT و فاز سوم آن شامل معرفی مجدد تبلیغاتی است که کاربران حاضرند آن را ببینند. در حال حاضر Brave همانند Netflix کار می کند. برای استفاده از آن نیاز نیست پولی پرداخت کنید و می توانید تمامی فیلم ها را بدون تبلیغات تجاری مشاهده بکنید. اما اگر تصمیم داشته باشید که برای خدماتی پول خرج کنید، پول شما به Netflix نخواهد رسید، این پول به دست تهیه کنندگان این فیلم ها می رسد. ویدئوی زیر، ویدئو رسمی معرفی مرورگر Brave و توکن BAT توسط برندان آیک، موسس موزیلا و فایرفاکس و جاوا اسکریپت می باشد.

برندان آیک معتقد است که سیستمش جایگزینی برای سرویس های اشتراک موجود است، مانند سرویسی که نیویورک تایمز و بقیه ارائه می دهند. این که از مردم درخواست کنید برای مشاهده از سایت ها یا دریافت سرویس های دیگر مرتبا از کارت اعتباریشان استفاده بکنند، کاری منطقی نیست. البته می دانیم که درصد کمی از کاربران این سیستم پرداخت داوطلبانه را انتخاب خواهند کرد، ما برنامه های انگیزه بخش زیادی برای مجاب کردن کاربران به استفاده از این سیستم داریم.

شکل جدید تبلیغات در Brave
مرورگر Brave به زودی به شما اجازه می دهد تعداد کمی از تبلیغات را مشاهده کنید، این تبلیغات در یک صفحه ی خصوصی یا از طریق پیام های اعلان در داخل مرورگر برای کاربران به نمایش در می آید. این مرورگر برخی از تبلیغات را در صفحات ناشران، نمایش خواهد داد، اما قبل از آن تبلیغات خصوصی راه اندازی خواهد شد. قابل به ذکر است که این تبلیغات با شیوه ای متفاوت از تبلیغات آنلاین موجود و به صورت کاملا هدفمند ارائه می شود. آقای آیک، در همین رابطه توضیح می دهد: به جای سیستم فعلی تبلیغات آنلاین، ما یک کاتالوگ عینی ارائه می دهیم که متناسب با زبان محل زندگی شماست. شما در روز یک تبلیغ خصوصی بر اساس میزان رضایتتان از تبلیغات به صورت هدفمند و در ساعت مقرر دریافت خواهید کرد.

توکن BAT

BAT این توانایی را دارد که تغییری اساسی در نحوه ی استفاده از اینترنت ایجاد کند. مرورگر Brave قصد دارد به ناشران اجازه فروش فضا برای تبلیغات بدهد. طبق گفته ی آقای آیک، با رضایت ناشران و کاربران، 15 درصد از این مبلغ دریافتی به کاربر، 15 درصد به تیم سازنده BAT و 70 درصد باقیمانده به ناشران داده می شود. بعد از این که ساخت پلت فرم به پایان رسید، مرورگر Brave به شما اجازه خواهد داد که اندوخته های BAT خود را به دلار، بیت کوین و یا هر ارز دیگری تبدیل بکنید. این مرورگر می تواند جایگزین مناسبی برای مرورگرهای فعلی باشد و خیالتان راحت باشد که ردیابی نمی شوید و تبلیغات شما را آزار نخواهد داد. آقای آیک در مورد مرورگر Brave و توکن BAT می گوید: من فکر می کنم، مرورگر Brave می تواند رشد خوبی داشته باشد و سهم زیادی از کاربران نخبه را تصاحب کند و در این راه BAT نقش اصلی را ایفا می کند. من می خواهم استفاده از توکن BAT فراگیر شود و داخل مرورگرها و برنامه های دیگر اعم از پادکست ها و یا حتی بازی هایی که در آن ها تبلیغ وجود دارد، مورد استفاده قرار بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>