اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات چدن:
سهم صادرات چدن با کد تعرفه 72015000 در بازار جهانی بیش از 5 میلیارد دلار است. که بزرگ ترین کشورهای صادر کنند ان روسیه برزیل اوکراین هستند. رشد صادرات چدن در 5 سال اخیر بیش از 38 درصد رشد را نشان می دهد.تولید کنندگان این محصول با به کارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.

چدن

معرفی چدن:
چدن خام آلیاژ آهن و کربن با حداقل 2 درصد کربن است که قابلیت چکش خواری نداشته و دارای ناخالصی‌هایی نظیر کروم، فسفر، سیلسیم، منگنز و ناخالصی های دیگر است.به آلیاژ آهن و کربن با حداقل 2 درصد و حداکثر 30 درصد منگنز چدن اشپیگل می گویند. بیش از 95 درصد وزنی چدن را آهن تشکیل می دهد و عناصر آلیاژی اصلی آن کربن و سیلیسیم هستند.

به طور معمول بین 2٫1 تا 4 درصد کربن و 1 تا 3 درصد سیلیسیم دارد و به عنوان آلیاژی سه گانه شناخته می شود. چدنها، به استثنا نوع داکتیل، ترد هستند و به دلیل نقطه ذوب پایین، سیالیت، قابلیت ریخته گری، ماشین کاری، تغییرشکل ناپذیری و مقاومت به سایش به موادی مهندسی با دامنه وسیعی از کاربرد تبدیل شده و در تولید لوله ها، ماشینها، قطعات صنعت خودرو مانند سرسیلندر، بلوک سیلندر و جعبه دنده به کار می روند. چدن همچنین به تضعیف و تخریب ناشی از اکسایش (خوردگی) مقاوم است.

بازاریابی چدن صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از شرکت های تولیدی ابزار صنعتی در سراسر جهان متمرکز شده است. بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند. هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد.

برای صادرات چدن در جهان شرکت ها مستقیما با شرکت های تولیدی ظروف چدن ی و ابزاالات ساختمانی و صنعتی وارد مذاکره می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید. شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>