اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پوملو

صادرات پوملو:
سهم صادرات بالنگ با کد تعرفه 08054000 در بازار جهانی بیش از یک میلیارد دلار است. که بزرگ ترین کشورهای صادرکننده آن چین، آفریقا جنوبی و هلند هستند. رشد صادرات پوملو در 5 سال اخیر بیش از 15 درصد رشد را نشان می دهد.

تولید کنندگان این محصول با به کارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم به دنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

پوملو

معرفی پوملو:
پوملو(Pummelo, Pomelo or Shaddock) میوه بومی آسیائی جنوب شرقی و از خانواده مرکبات است. این درخت که به ارتفاع 6 تا حداکثر 13 متر می رسد دارای میوه ای برنگ سبز کم رنگ و گاهی هم زرد با گو‌شت سفید و به ندرت صورتی و قرمز است.

قطر میوه آن 15-30 سانتی متر و وزن آن 500گرم تا حداکثر9 کیلوگرم می باشد. از اینرو به پوملو که دارای بزرگ ترین میوه از خانواده مرکبات می باشد، سلطان مرکبات ( Citrus Maxima) اطلاق می شود. نام علمی آن ‏ (Citrus grandis Osbeck) (L.) و مترادف های آن Citrus Decumana L. و Aurantium maximam Burm است.

این میوه بومی کشورهای آسیای شرق نظیر مالزی، سنگاپور، ژاپن، چین و… می باشد. درکشورمان چند سالی است که پوملو با نامهای مختلفی چون گریپ فروت چینی، لیموی بزرگ و…عرضه می شود.

این در حالی است که گوشت پوملو خشک تر، کم آب تر و طعم آن شیرین تر و ملایم تر از گریپ فروت بوده و مزه تلخی ندارد. البته انواع ترش این میوه هم یافت می شود. در ادامه یادآوری این نکته ضروریست است که این میوه کمیاب چند سالی است که بومی کشورمان شده.

پوملو

بازاریابی پوملو صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره‌ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است.

بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>