اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

صادرات لوله:
لوله Pipe استوانه ای توخالی است که از آن برای انتقال یا نگهداری سایر مواد و مایعات استفاده می کنند. لول‌ها می توانند از مواد مختلفی مثل آهن، فولاد، پلیمر، شیشه و غیره ساخته شوند. از انواع اوله می توان به لوله های فلزی و لوله های پلی اتیلنی که کاربرد فراوانی دارند اشاره نمود.

لوله های فلزی بر اساس کاربردشان می توان به لوله های مانیسمان( بدون درز) لوله گالوانیزه( درزدار) تقسیم بندی نمود. لوله ی پی وی سی برای لوله کشی ساختمان سیستم های ابیاری استفاده کرد. لوله پلی اتیلن از گرانول های شفاف پلی اتیلن ساخته می شوند.

پلیمری است که در پالایشگاه های نفت خام و در اثر واکنش‌های پلیمریزاسیون واحدهای منومر اتیلن تشکیل می شود. لوله گالوانیزه به نوعی از لوله فلزی اطلاق می شود که با استفاده از یک لایه عنصر روی Zn سطح آن را پوشش داده اند و در اصطلاح، گالوانیزه شده است.

لوله

سهم صادرات لوله با کد تعرفه 06 73 در بازار جهانی بیش از 78.3 میلیارد دلار است. که بزرگ ترین کشورهای صادر کننده آن چین، ایتالیا، آلمان و امریکا هستند.

رشد صادرات لوله در 3 سال اخیر بیش از 25 درصد رشد را نشان می دهد. لوله ها شامل کد تعرفه های 7303 تا 7307 نیز می باشد.

تولید کنندگان این محصول با به کارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>