اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرتقال پارنت ناول

صادرات پرتقال پارنت ناول:
پرتقال پارنت ناول Parent Washington Navel Orange به اولین سری از پرتقال های نافداری گفته می شود که در سال 1870 از باهیا برزیل وارد واشنگتن و بعد تعدادی از این رقم در سال 1877 به کالیفرنیا انتقال داده شد و در خانه شخصی به نام تیبت در ریورساید کاشته شد.

این میوه فوق العاده خوشمزه و بی تخم به سرعت مورد توجه و استقبال قرار گرفت.این رقم دارای میوه ای با اندازه و ضخامت متوسط، پر آب تر از رقم فراست می باشد. این رقم نیز همانند ارقام تامسون ناول و فراست، ماندگاری روی درخت آن ضعیف ی باشد ولی خاصیت انبار مانی بالا ئی دارد. زمان رسیدن این میوه اواخر پائیز یا اوایل زمستان می باشد.

سهم صادرات پرتقال پارنت ناول با کد تعرفه 08051000 در بازار جهانی بیش از پنج میلیارد دلار است. که بزرگ ترین کشورهای صادر کننده آن اسپانیا، افریقا و اسپانیا هستند.

رشد صادرات پرتقال پارنت ناول در 5 سال اخیر بیش از 15 درصد رشد را نشان می دهد.تولید کنندگان این محصول با به کارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.

بازاریابی پرتقال پارنت ناول صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است.

بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>