اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کره

صادرات کره:
کَره Butter در اصل روغنی است که از خامهٔ شیر یا دوغ می گیرند. کره روغن ناگداخته و چربی ای است که از چرخ کردن شیر در چرخ های کره گیری به دست می آید.

کره از منابع مهم انرژی و ویتامین A است و معمولاً در وعده صبحانه مصرف می شود. و همچنین در زیست شناسی در گروه لیپید ها قرار می گیرد. لیپید همان چربی است که آزاد شدن انرژی آن در بدن بیشتر از سایر مواد به طول می انجامد.

نیوزلند با مازاد کره تولید مواجه است و در این کالا مزیت های رقابتی بالایی دارد.کره ها از شیر های پاستوریزه و خام تولید می شوند اما در امریکا تمامی کره ها از شیر پاستوریزه هستند و استفاده از شیر خام برای تولید کره ممنوع است. برند ها بر اساس میزان چربی مشخص می شوند به طور مثال در امریکا تمامی کره ها باید 80 درصد چربی داشته باشند.

کره

سهم صادرات کره با کد تعرفه 0405 در بازار جهانی بیش از 11 میلیارد دلار است. که بزرگ ترین کشورهای صادر کننده ان نیوزلند هلند ایرلند هستند. رشد صادرات کره در 4 سال اخیر بیش از 65 درصد رشد را نشان می دهد. تولید کنندگان این محصول با به کارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین‌المللی محصولات خود را صادر کنند.اگر شما هم به دنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

بازاریابی کره صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است.

بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>