اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین لینک (ChainLink) یک پروژه بلاک چینی است که درصدد ایجاد پلی بین خدمات پرداختی نظیر پی پال و ویزا، بانک هایی نظیر HSBC و ولز فارگو و بلاک چین هایی نظیر اتریوم و بیت کوین است. چین لینک در سال 2015 تأسیس شد و توکن ERC-20 آن با نام لینک (LINK) طی فروش ICO در سال 2017 در دسترس عموم مردم قرار گرفت. چین لینک (ChainLink) پلتفرم بلاک چین اوراکل است که به برنامه ها و اطلاعات و API موجود متصل می شود. چین لینک که در ابتدا قرارداد هوشمند نام داشت در صدد ایجاد پلی بین شکاف موجود در بلاک چین و سیستم های لگسی است. پردازش های داخل زنجیره شامل قراردادهای هوشمند با پارامترهای مشخص شده در توافق های سطوح خدماتی یا SLA می باشد. داده های اوراکل جمع آوری و تایید می شود تا دستکاری ها و تقلب ها جلوگیری شود و به اوراکل ها با لینک، توکن چین لینک بر بستر اتریوم جایزه داده می شود. 

پشتیبانی چین لینک (ChainLink) از سایر بلاک چین ها
در حال حاضر چین لینک بر بستر بلاک چین اتریوم است و از اتصال به سایر برنامه های غیر متمرکز اتریوم پشتیبانی می کند. چین لینک (ChainLink) به زودی از بلاک چین های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد زیرا قابلیت همکاری و مشارکت، هدف و تمرکز کل پروژه می باشد. سرگی نازاروف موسس چین لینک در گذشته با شبکه پرداختی سوییفت در اوراکل هوشمند سوییفت کار می کرد. بازارهای اوراکل نظیر چین لینک و آگور (Augur)، داده های واقعی را با فناوری بلاک چین ترکیب می کنند تا فرصت های بیشتری را به وجود بیاورند. بعضی از افراد معتقدند چین لینک، تحول طبیعی ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند می باشد. قبل از آنکه بررسی کنیم آیا از کنار هم قرار دادن همه چیز در کنار هم می توان سودی کسب کرد یا خیر، به بررسی لینک، توکن پلتفرم چین لینک بر بستر اتریوم می پردازیم.

عملکرد توکن لینک در بازار کریپتو
بیشترین قیمت توکن چین لینک (ChainLink) تاکنون 1.28 دلار بوده است که در تاریخ 9 ژانویه 2018 به دست آمد. موجودی کل این توکن، یک میلیارد توکن لینک است. در چند ماه اخیر قیمت توکن لینک به تدریج افزایش یافته است و علی رغم کاهش ارزش کل بازار، قیمت این توکن بیش از 2 برابر شده است. فروش ICO چین لینک در سپتامبر 2017 انجام شد که طی آن، 350 میلیون توکن لینک یعنی 35 درصد موجودی کل توکن توزیع شد. 350 میلیون توکن دیگر نیز به اپراتورهای نودها توزیع خواهد شد و 300 میلیون توکن باقی مانده برای توسعه های بیشتر در اختیار شرکت باقی می ماند.

توکن لینک با فروش داده ها و خدمات خارج از زنجیره از طریق API متصل به شبکه چین لینک به منظور تبدیل شدن به نود اوراکل، استخراج شده است. توکن لینک در چندین صرافی ارز دیجیتال نظیر بایننس، بیت هامب، هیوبی، کوین بن (CoinBene)، بیترو (Bitrue)، مرکاتوکس (Mercatox) و OKEx معامله می شود. بیش از 10 میلیون دلار توکن لینک به صورت روزانه معامله می شود و دارای جفت های معاملاتی با بیت کوین، اتریوم، XRP و تتر (USDT) است. توکن لینک در حال حاضر در مرحله آزمایشی بتا به عنوان توکن ERC-20 بر بستر بلاک چین اتریوم است و توسط کیف پول های مطابق با ERC-20 نظیر مای اتر والت و کیف پول های سخت افزاری نظیر لجر نانو اس پشتیبانی می شود. این شرایط ممکن است پس از عرضه شبکه اصلی چین لینک تغییر کند، زیرا توکن لینک از استاندارد جدیدی استفاده خواهد کرد که ترکیبی از المان های ERC-20 و ERC-223 می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
sara:
"خرید چین لینک/a
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>