اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

طبق مطالب وبسایت دیکرد (Decred)، دیکرد (Decred) یک ارز دیجیتال آزاد و رو به رشد با سیستم نظارت جامعه محور است که با بلاک چین ترکیب شده است. بیت کوین در سال 2009 مسیر را برای ارزهای دیجیتال هموار کرد و تعدادی گروه وجود دارند که از بیت کوین جدا شده و در مسیر کوین های جدیدی شروع به کار کرده اند. یکی از این گروه ها دیکرد (Decred) است که فورک بیت کوین با تفاوت های منحصر به فرد خود است. این مقاله به کسانی که به تازگی با دیکرد (Decred) آشنا شده اند کمک می کند تا به تفاوت های آن با سایر ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین پی ببرند.

مقایسه
استخراج بیت کوین به شدت رقابتی است و به برق ارزان یا رایگان و سخت افزارهای تخصصی با نام ماینرهای اسیک نیاز دارد. اسیک ها، قطعات گران قیمتی هستند که به طور ویژه برای ماینینگ ساخته شده اند و برای مصارف دیگر غیرقابل استفاده است. به دلیل وجود الگوریتم مبتنی بر منابع با نام گواه اثبات کار یا PoW، گروهی از ماینرها، قدرت قابل توجهی در بیت کوین را در دست دارند. دیکرد (Decred) با امکان پذیر ساختن کاربرانی که دستگاه ماینر ندارند تا به طور مستقیم در اجماع شبکه شرکت کنند و به عنوان نود عمل کنند، در تلاش است تا تعادل قدرت بهتری بین ماینرها و کاربران ایجاد کند. این اقدام شامل مکانیزم ترکیبی ای از اجماع گواه اثبات سهام و گواه اثبات کار است.

در گواه اثبات سهام دیکرد (Decred)، دارندگان توکن می توانند به طور مجازی تراکنش ها را تایید کنند تا جایزه و هم چنین حق رای در خصوص پروپوزال های شبکه دریافت کنند. این موضوع به دارندگان توکن امکان می دهد تا حق اظهار نظر در خصوص پیشرفت پروژه مورد نظر داشته باشند. سهامداران در عوض تیکتی که باعث می شود دارندگان آن تبدیل به تایید کنندگان بلاک شوند، توکن های دیکرد (Decred) خود را مسدود می کنند. 60 درصد توکن های تازه تولید شده دیکرد (Decred) به ماینرهای گواه اثبات کار، 30 درصد این توکن ها به رای دهندگان گواه اثبات سهام و 10 درصد توکن ها به کمک هزینه های توسعه تعلق می گیرد، در حالی که در بیت کوین، 100 درصد جایزه به ماینرهای گواه اثبات کار می رسد. فارغ از این نحوه تخصیص سرمایه، دیکرد (Decred) به توسعه دهندگان امکان می دهد تا در ازای کارکردن بر روی پروپوزال ها و در صورت تایید جامعه، سود کسب کنند.

بیت کوین و دیکرد (Decred) هر دو دارای 21 میلیون کوین موجودی می باشند. در دیکرد، 8 درصد کوین ها از قبل استخراج شده است و با نسبت برابر 4 درصدی در ایردراپ توزیع شده و برای بازپرداخت هزینه های Company 0 و توسعه دهندگانی که در ابتدا بر روی این پروژه سرمایه گذاری کردند مورد استفاده قرار گرفته است. ایردراپ مورد نظر شامل اهدای توکن رایگان به افراد منتخبی بود که برای رویداد ایردراپ ثبت نام کرده بودند. این امر برای توزیع گسترده تر توکن ها و تشویق جامعه برای مشارکت بیشتر انجام شد.

تبادل اتمی
یکی از اعلام های مهم اخیر دیکرد (Decred) این بود که دیکرد (Decred) و لایت کوین، تبادل اتمی داخل زنجیره را به پایان رسانده اند که معاملات همتا به همتا را امکان پذیر می سازد. هرچند این مورد نمی تواند جایگزین بعضی از ویژگی های ارائه شده توسط صرافی ها شود، اما به دارندگان دیکرد (Decred) و لایت کوین امکان می دهد تا فرابورس یا OTC را بدون نیاز به شخص ثالث انجام دهند.

منابع
دیکرد (Decred) ویژگی های منحصر به فردی ارائه می دهد که در حال حاضر در بیت کوین در دسترس نمی باشد و تمرکز ویژه ای به موضوع توسعه دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>