اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلز ایندیوم

ایالات متحده هیچگونه تولید داخلی ایندیوم ندارد ومتکی بر واردات از چین، کانادا، ژاپن، روسیه و سایرکشورها می باشد. چین تولید بیش از 60 درصد ایندیوم تصفیه شده جهان را در اختیار خود دارد.

منابع اصلی اقتصادی ایندیوم جهان، کنستانتره های روی هستند. کنستانتره روی محصولی جانبی حاصل از معدنکاری اسفالریت می باشد. مقداری ناچیز از ایندیوم در اسفالریت وجود دارد.

اگر مقدار ایندیوم موجود در اسفالریت زیاد باشد می تواند برای فرآوری مقرون به صرفه باشد. همچنین مقداری جزئی از ایندیوم در کانی های مس، سرب، قلع و معدودی فلزات دیگر به وجود می آید. با این همه فراوانی آن، با توجه به قیمت های کنونی ایندیوم، کم ارزش می باشد.

ایندیم

بازیافت ایندیوم

ایندیوم بسیار اندکی در ایالات متحده بازیافت می گردد. به این خاطر که زیرساختی برای جمع آوری محصولات مصرف شده حاوی ایندیوم وجود ندارد. درارتباط با بازیافت، به کارگیری اکسید ایندیوم قلع در تولید صنعتی تنها 15 درصد نتیجه بخش می باشد. فرآیند بازیافت برای به انجام رسیدن نیازمند 85 درصد از ایندیوم اولیه است.

در حال حاضرفرآیند بازیافت هفته ها بطول می انجامد و پردازنده ها معمولاً به اندازه میلیون ها دلار ایندیوم بازیافت شده در مراحل گوناگون، ارزش دارند. اشتیاق به بهبود کارآمدی و بازیافت اکسید ایندیوم قلع قابل توجه می باشد.

فلز ایندیوم

پیش بینی آینده ایندیوم

از نظر تقاضا، رشد تولید اِل سی دی در حال افزایش می باشد و این قضیه قیمت ایندیوم را تثبیت خواهد نمود. در بخش تولید، همراهی تولید ایندیوم با روی از اسفالریت، سبب در دسترس بودن ماده خام اقتصادی جدید تا حد 100 درصد وابسته است به استخراج اسفالریت گردیده است.

این امر افزایش تولیدات ایندیوم را زمانی که تقاضا برای روی پائین می باشد بسیار دشوار می گرداند. خوشبختانه امروزه تقاضا برای روی بسیار بالاست و این بالا بودن تقاضا باید تولیدی پیوسته از ایندیوم را تثبیت نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین:
سپاس
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>