اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبات

نحوه صادرات عمده نبات:
ایران اصلی ترین تولید کننده نبات در جهان محسوب می‌شود. آشنایی با نحوه صادرات عمده نبات می‌تواند، حوزه جدیدی از تجارت را به شما معرفی نماید.

در سال‌های اخیر، صادرات این محصول ایرانی، روند رو به رشدی را داشته است. این محصول خوش طعم علاوه بر ایران، در بسیاری از کشور‌های دیگر به ویژه کشور‌های همسایه همچون عراق، عربستان و … پرطرفدار می‌باشد.

این محصول ایرانی، در کنار چای سرو می شود. در بیشتر کشور‌های جهان مصرف نبات در کنار چای مرسوم شده است.

همچنین انواع نبات با خاصیت دارویی که با استفاده از گیاهان دارویی تولید می شود، بازار رو به رشدی دارند. پیش بینی می‌شود با توسعه تولید نبات‌های مرغوب و بهداشتی با بسته‌بندی استاندارد و شکیل، بازار خارجی این محصول توسعه چشم گیری داشته باشد.

نبات

اولین گام از نحوه صادرات عمده نبات:
اصلی‌ترین مرحله از صادرات عمده نبات که باید برای صادرات این محصول ایرانی بدانید، ضرورت تامین نبات با کیفیت و بهداشتی است که به صورت استاندارد تهیه شده است.

نبات‌های تولید شده با طعم‌‌های مختلف نیز، پتانسیل زیادی برای صادرات دارند. نبات‌های زعفرانی، زنجبیلی، با طعم هل و … از جمله نبات‌هایی هستند که در بازار‌های بین المللی پرطرفدار می‌باشند.

نبات زعفرانی در مقایسه با سایر انواع نبات، سهم بازار بیشتری از بازار‌های خارجی دارد. قبل از تامین نبات، لازم است تا بازار هدف خود را شناسایی نموده و ذائقه آنان را در انتخاب انواع نبات در نظر بگیرید.

همچنین بر اساس نیاز بازار مصرف، نبات صادراتی می‌تواند به صورت تکه ای، چوبی و … باشد. در این میان نیز نبات‌های چوبی تک نفره، بازار رو به رشدی دارد. نبات مرغوب ایرانی با انواع طعم‌ها و به انواع شکل‌ها در شهر‌های مختلف ایران از جمله خراسان و یزد تولید می‌شود.

نبات

نحوه صادرات نبات بسته بندی:
از دیگر مسائلی که اصل مهمی در اصول و نحوه صادرات نبات می‌باشد، تامین نبات با بسته بندی مناسب و استاندارد است. بسته‌بندی مناسب برای صادرات، بسته‌بندی است که بهداشتی و طبق استاندارد‌های بازار مقصد باشد.

همچنین بسته‌بندی باید در حفظ کیفیت و طعم نبات موثر باشد. یک بسته‌بندی مناسب برای نبات، بسته‌بندی است که از این محصول در برابر شکستن نیز محافظت می‌کند. برای صادرات نبات، لازم است تا بسته‌بندی زیبایی را نیز انتخاب کنید. علاوه بر کیفیت و کارایی بسته‌بندی، ظاهر زیبا نیز اهمیت زیادی در موفقیت فروش دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فروش عمده نبات:
I'll be happy to receive your cooperation email. My email address Rezabashoma@gmail.com
کیان صالحی :
با سلام و عرض ادب بنده صالحی مدیر فروش کارخانه فیروزه تولید کننده انواع نبات بصورت فله و بسته بندی هستم . در خصوص صادرات این محصول ممنون میشم کمک بفرمایید . با افتخار منتظر جواب شما هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مریم پاک زاده :
سلام من کارخانه ی نبات دارم و محصولات من از قبیل نبات نی ،نبات شاخه ، خرده نبات میباشد نبات ۵ یا ۱۰ کیلویی از هر نمونه ی که مد نظر داشته باشید با بهترین کیفیت با هر مقداری که بخواهید از نیسان تا تریلی
یوسف رحیمی :
بنده یوسف رحیمی هستم تامین کننده انواع نبات سفیدو زعفرانی بصورت فله وشاخه ای خواستم کمکم کنید برای صادرات محصول باید چکار کنم ممنون میشم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>