اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساعت مچی

صادرات و واردات ساعت مچی:
یکی از محصولاتی که همواره واردات آن به ایران بسیار زیاد بوده، ساعت مچی است و صادرات و واردات ساعت مچی یکی از تجارت‌های پرطرفدار در سه دهه اخیر بوده است.

جالب است بدانید که بیشترین واردات ساعت‌های مچی به ایران از کشور سوئیس بوده، چرا که این کشور یکی از مهم‌ترین تولید‌کنندگان برندهای مشهور ساعت های مچی در جهان است و صادرات و واردات ساعت مچی در این کشور، یکی از کسب و کارهای پرسود به شمار می‌رود و درآمد شرکت‌هایی که در زمینه صادرات ساعت مچی در سوئیس فعالیت می‌کنند، تنها از صادرات برندهای مختلف ساعت مچی به ایران در پنج ماه اول سال 98، در حدود 15 میلیارد تومان بوده است.

علاوه بر سوئیس، کشورهای دیگری مانند ژاپن نیز در زمینه صادرات و واردات ساعت مچی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و مبلغ واردات ساعت مچی از ژاپن به ایران نیز بیش از 10 میلیارد تومان در سال جاری بوده است.

ساعت مچی

کشورهای مهم در زمینه صادرات و واردات ساعت مچی:
علاوه بر سوئیس و ژاپن، کشورهای دیگری از جمله ایالات متحده، چین، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، آلمان، فرانسه و ایتالیا نیز نقش بسیار مهمی در زمینه صادرات و واردات ساعت مچی دارند ولی در بین تمامی این کشورها، سوئیس سهم بیشتری را در زمینه صادرات این محصول لوکس و زینتی به ایران را از آن خود کرده است.

جالب است بدانید یکی از کشورهایی که در سال های اخیر وارد بازار صادرات و واردات ساعت مچی شده و در مدت زمان کوتاهی این بازار را قبضه کرده است، امارات متحده عربی است، به طوری که بیشترین مقدار واردات ساعت مچی به ایران بعد از سوئیس، از امارات بوده است و درآمد شرکت‌های صادرات و واردات ساعت مچی اماراتی از قبل واردات ساعت‌های مچی، بالغ بر 10 میلیارد تومان فقط در پنج ماه اول سال جاری بوده است، بعد از امارات به ترتیب ساعت‌های مچی ساخت کشورهای چین، ژاپن، هنگ کنگ، آلمان، اتریش، ترکیه، هلند، سوئد و دانمارک در سال 98 به ایران وارد شده‌اند.

خوب است بدانید اولین ساعت مچی توسط یک فرد آلمانی اختراع شد و پیشینه آن به اوایل قرن 16 میلادی باز می‌گردد. ساعت‌های مچی به طور کلی در دو نوع ساعت‌های مکانیکی و کوارتز تولید می‌شوند و همانطور که در بالا گفته شد، امروزه بهترین برندهای ساعت های مچی متعلق به کشور سوئیس و پس از آن ژاپن است.

از مهم‌ترین برندهای ساعت مچی می‌توان به رولکس و سیتیزن اشاره کرد و سازندگان این ساعت ها مهم‌ترین ابر شرکت‌ها در زمینه صادرات ساعت مچی به سراسر جهان می‌باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>