اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات به عمان

صادرات فرش دستباف به عمان: 
فرش دستباف ایرانی در میان حدود 85 کشور دنیا محبوب بوده و به این کشور‌ها صادر می‌شود، اما در حاشیه خلیج فارس کشور عمان یکی از مشتری‌های پر و پا قرص فرش دستباف ایرانی می‌باشد.

فرش دستباف

صادرات فرش به عمان:
صادرات عمان این روزها در ایران تبدیل به یک بازار رقابتی کسب و کار شده است چون در سال‌های اخیر وضعیت اقتصادی کشور عمان رشد قابل توجهی داشته است و میزان مبادلات تجاری این کشور با سایر کشورهای جهان افزایش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده است که کشورهای همسایه از جمله ایران برای نفوذ به این بازار با هم رقابت داشته باشند.

فرش دستباف ایرانی یکی از محبوب‌ترین کالاهای صادراتی کشور محسوب می‌شود و در سال 2018 در بازار 3 میلیارد و 900 میلیون دلاری این محصول ما حدود 96 میلیون دلار سهم صادرات داشتیم.

فرش دستباف

خریداران فرش دستباف ایران:
فرش دستباف ایران در کشورهای عربی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای طرفداران و مشتریان زیادی است اما آیا می‌دانید که خریداران فرش دستباف ایران چه کشورهایی هستند؟

85 کشور جهان مقصد صادرات فرش دستباف ایران هستند و کشورهایی از جمله امارات، ایتالیا، چین و کانادا مهم‌ترین کشورهای وارد‌کننده این کالا هستند اما در این بین کشور عمان یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است که به فرش دستباف ایران بسیار علاقه مند است و علت این علاقه هم قدمت و اصالتی است که در فرش دستباف ایران وجود دارد.

سهم واردات فرش کشور عمان:
کشور عمان در سال 2018 حدود 34 میلیون دلار سهم واردات فرش داشته است که این می‌تواند یکی از کشورهای هدف صادراتی ما در منطقه باشد و برای تجار و فعالان اقتصادی که در زمینه فرش فعالیت می‌کنند سود آوری و ارز آوری ایده عالی داشته باشد.

یکی از مزیت‌های ایران نسبت به سایر کشورها برای فعالیت و تجارت با کشور عمان، مجاورت جغرافیایی و همین طور دسترسی هر دو کشور به راه های ارتباطی دریایی است.

فرش دستباف

قیمت صادرات فرش در بازارهای بین المللی:
در بحث صادرات فرش یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات افرادی که مایل هستند در این زمینه فعالیت داشته باشند این است که قیمت صادرات فرش در بازارهای بین المللی چقدر است؟

فرش دستباف از نظر قیمتی خیلی متنوع و اختلاف قیمت در این کالا بسیار زیاد است، قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود و این طور نیست که فرش‌ها حتی قیمت‌های نزدیک به هم داشته باشند، گاها دیده می‌شود فرش‌های دستبافی که قیمت‌های بالای 500 میلیون تومان دارند و فرش‌هایی که شما می‌توانید حتی با قیمت 5 میلیون تومان هم آن‌ها را خریداری کنید.

اگر مایل هستید که قیمت فرش دستباف در عمان را بدانید باید از پارامترهایی مثل رنگ، طرح، اندازه و الیافی که برای بافت فرش استفاده می‌شود، مطلع باشید و بدون بررسی پارامترهای اصلی فرش امکان قیمت‌گذاری این محصول وجود ندارد.

صادرات به عمان

مزیت‌های تجارت فرش:
شرکت‌های زیادی در داخل و خارج از ایران وجود دارند که کار صادرات و تجارت فرش دستباف ایران را انجام می‌دهند.

یکی دیگر از مزیت‌های تجارت فرش این است که اکثر کشورهای دنیا، فرش دستباف ایران را می‌شناسند و در اکثر بازارهای جهانی تقاضای فرش دستباف ایران وجود دارد به همین دلیل افرادی که دارند روی این کالا فعالیت می‌کنند و تجارت فرش دستباف را به عهده دارند به راحتی می‌توانند مشتری‌های خودشان را پیدا کنند، محصولشان را بفروشند و سود آوری خوبی نسبت به این محصول داشته باشند.

فرش دستباف

رقبای سرسخت در بازار صادرات فرش:
 اکثر تولید کننده های فرش دنبال فروش محصول و کالای تولیدی خودشان هستند، وقتی شما وارد دنیای فرش می‌شوید و در این زمینه فعالیت می‌کنید می‌بینید که روزانه تولید کننده‌ها و بافنده‌های زیادی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما بتوانید محصولشان را با قیمت مناسبی از آن‌ها خریداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سعدابادي:
سلام عرضه وتوليد فرش دستباف اصفهان ونايين جهت مشاوره رايگان شماره ما رابه خاطر بسپاريد مطمعن باشيد كه ضررنمي كنيد
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

ایرج رستمی:
سلام چطور میتوانم فرش های تولیدی دست بافت را صادر کنیم در صورت امکان تعدادی از آنها را به ما معرفی کنید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مریم صفری:
کارآفرین فرش دستباف هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد احمدزاده :
سلام خواهان همکاری در زمینه فروش فرش د کشور عمان هستم دارای سابقه ۳۰ سال در فروش فرش به توریست ها هستم تجریه کافی در تمامی رشته های وابسته به فرش دستباف
مریم روح الامینی:
سلام میخواهم فرش دستبافت ایرانی راصادر کنم به کشور عمان لطفا راهنمایی کنید
حمید‍بنی‌طا‌لبی:
با‌سلام‌وعرض‌ادب‌من‌یک‌فرش‌دستبافت‌بافت‌چهار‌محال‌بختیاری‌هست‌دارم‌که‌بصورت‌تابلو‌فرش‌هست‌بنام‌مجلس‌حیوانات‌اگر‌امکان‌هست‌برای‌فروش‌به‌عمان‌یا‌کشور‌امارات‌میتوانم‌اقدام‌کنم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>