اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بزرگ ترین شرکت استخراج نقره

مکزیک توانست در سال 2017 با تولید 5هزار و 600 تن نقره که حاکی از رشد 240 تنی نسبت به سال 2016 است کماکان رتبه نخست تولیدکنندگان برتر این ماده معدنی را در جهان به خود اختصاص دهد.شرکت فرسنی یو Fresnillo که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نقره در جهان است در مکزیک قرار دارد.

این شرکت استخراج طلا و نقره را در 6 معدن مختلف در مکزیک انجام می دهد و پروژه های توسعه ای بسیاری را در مراحل مختلف برعهده دارد.

پنیولس، شرکت استخراج معدن و صنایع شیمیایی مکزیکی است، که بزرگ ترین تولیدکننده روی، طلا و سرب در مکزیک بوده، همچنین با تولید 2٫500٫000 کیلوگرم نقره در سال، به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده نقره جهان شناخته می شود.

شرکت پنیولس در سال 1887 از ادغام چند شرکت معدن کوچک، در منطقه دورانگو راه اندازی شد و در طول بیش از یک قرن با استفاده از روش خریداری و ادغام شرکت های استخراج معدن مکزیکی، توسعه یافت. این شرکت در حال حاضر دومین شرکت استخراج معدن مکزیک به شمار می آید.

دفتر مرکزی شرکت پنیولس در شهر مکزیکو سیتی، مکزیک قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار مکزیک معامله می شود و جزئی از شاخص آی پی سی محسوب می شود. این شرکت همچنین مالک 3 کارخانه تولید مواد شیمیایی بوده و بزرگ ترین تولیدکننده سولفوریک اسید مکزیک نیز می باشد.

بخش اعظم فعالیت های شرکت پنیولس به استخراج، ریخته گری، پالایش و ساخت شمش های نقره خلاصه می شود. این شرکت مالک بزرگ ترین معدن نقره جهان است، که در شهر فرسنیلو، ساکاتکاس مستقر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>