اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با وجود خبر های اخیر در مورد بسته شدن کارت های اعتباری برای خرید ارز رمزنگاری شده، هنوز گزینه هایی وجود دارند که می توانید برای خرید از آنها استفاده کنید. اولین راه ممکن برای خرید، استفاده از صرافی های غیر متمرکز است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. می توان از صرافی های متمرکز زیاد دیگری نیز استفاده کرد. این کار واقعا به سادگی خریدن لباس از آمازون یا فروشگاه های آنلاین است. به عنوان مثال، Coinbase یک رابط محبوب بین خریداران است که قابلیت تبدیل به فیات را هم دارد. برای کسانیکه با کلمه فیات آشنایی ندارند، این کلمه به پول های رایج کاغذی مانند دلار و پوند و … اشاره دارد. در Coinbase، کاربران باید یک حساب ایجاد کرده و هویت خود را تایید کنند. بعد از آن می توانند فعالیت خود را در شبکه داشته باشند.

قوانین برای تایید هویت برای هر صرافی و کشور متفاوت است؛ اما به طور کلی، کاربران باید حداقل یک ID یا همان گذرنامه ارائه کرده و عامل 2FA را فعال کنند.

Coinbase همچنین دارای یک شرکت زیرمجموعه به نام GDAX است. این نوع پلتفرم به کاربران ایده بهتری از نحوه کار صرافی های ارز های رمزنگاری شده می دهد. GDAX دارای چارت راهنمای بسیاری از ابزارها و تاریخچه تجاری آنها است که تجار برای اطمینان از تجارت خود از آنها استفاده می کنند. این صرافی ها، مقررات آمریکا را دنبال می کند و به اطاعت از آن، کانادا، اروپا، انگلیس، استرالیا و سنگاپور نیز همین رویه ها را انجام می دهند.

بیتفینکس هم یک صرافی بسیار محبوب دیگر است که از سال 2012 فعالیت می کند. وب سایت این شرکت به عنوان «پیشرفته ترین پلت فرم تجاری» در جهان به خود می بالد و بسیاری از ابزارهای طراحی پیشرفته، برای تجهیز تجارت خود از این تیم کمک می گیرد. این وب سایت حتی یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند دارد. هسته این صرافی از سه ویژگی تشکیل شده است:

  • مبادله ارز
  • معاملات مارجین
  • سرمایه گذاری مارجین

این اکسچنج در بخش پشتیبانی خود یک راهنما برای تازه کاران ایجاد کرده تا حتی اگر جدیدا وارد این بازار شده اید، بتوانید در سایت خرید کنید و به کاربران این امکان را می دهد تا بیت کوین و اتریوم را از تلفن خود بدون هیچ هزینه تراکنشی خریداری کنند. در حالی که Coinbase 1.49 -3.99 درصد به ازای هر خرید از شما می گیرد. درست زمانیکه که این تیم اعلام کرد این ویژگی را اضافه خواهد کرد، کاربران آن به بیش از 1 میلیون در چند ایالت آمریکا رسید.

همه کریپتوکارنسی ها را نمی توان با فیات خرید
تا امروز در این بازار که بیش از هزار کوین و توکن وارد شده است، فقط چند ارز وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن مستقیم به پول فیات دارند که عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایتکوین و ریپل. برای خرید یا فروش آلتکوین ها باید ابتدا آن ها را به این کوین ها تبدیل کرد. بیشتر آلتکوین ها، بیت کوین-پایه یا اتریوم-پایه هستند.

چگونه از پول فیات مستقیم کریپتوکارنسی بخریم؟
خرید بیت کوین با پول نقد می تواند به سادگی دادن فرستادن پول به دوستتان باشد. برای افرادی که فروشنده ی بیتکوین را نمی شناسند، وب سایت های غیر متمرکز و P2P معمولا به صورت بومی و برای کشور های مختلف وجود دارد. در سراسر جهان این سایت ها مانند صرافی ها معمولا یک توافق کلی روی قیمت دارند و تقریبا نزدیک به قیمت مارکت کپ معاملات خود را انجام می دهند. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا فرآیند تراکنش را پردازش کنند و ممکن است به اندازه کافی قابل اعتماد به نظر نرسند (به علت ناشناس بودن)، اما همچنان هم بین کاربران محبوب هستند و هم انتقادات زیادی به آنها می شود.

دستگاه های خودپرداز ATM ها نیز در حال تبدیل شدن به روشی رایج در مورد بیت کوین در سراسر جهان هستند و روند رو به رشدی دارند. با این دستگاه ها، کاربر با استفاده از واحد پول فیات بیت کوین می خرد و آن را به کیف پول بیت کوین خود میفرستد.

صرافی های غیرمتمرکز هنوز خیلی محبوب نیستند، اغلب به این دلیل که همچنان روی تکنولوژی پایه آنها کار می شود. اما انتظار می رود در سال 2018 بیشتر محبوب می شوند. در یک صرافی متمرکز، پول مبادله شده یکبار به حساب واسطه منتقل شده و سپس به حساب مقصد واریز می شود. اما در این صرافی های غیرمتمرکز، هیچ واسطه ای وجود ندارد و پول مستقیم از کیف پول جابجا می شود. زمانی که یک مبادله تجاری بدون واسط آغاز می شود، یک قرارداد هوشمند برای حفظ اعتماد میان دو طرف معامله به کار می رود.

Altcoin.io اولین صرافی غیر متمرکز برای کاربران است. در حالی که بسیاری از DEX ها، پیچیدگی دارند؛ این صرافی تلاش می کند تا یک رابط ساده را برای تبادل سریع ایجاد کند. این تیم در ماه اکتبر اولین مبادله بیت کوین-اتریوم را انجام داد و به همین دلیل بسیار مشهور شد، زیرا این دو کوین کاملا متفاوت هستند. این صرافی ها اغلب برای کاربرانی مناسب است که کاملا به این تکنولوژی مسلط هستند ولی در آینده قطعا با پیشرفت این فن آوری و افزایش تعداد کاربر این موضوع آسان تر خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>