اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این مقاله به معرفی بهترین اکسچنج ها برای خرید ارزهای رمزنگاری شده با پول فیات می پردازیم. در لیستی که ارائه شده، صرافی Coinbase قرار ندارد. این صرافی برای سرمایه گذاران نوپا بسیار مناسب است. کار در شبکه آن بدون دردسر است، کاربر پسند است و گزینه های مختلف پرداخت را ارائه می دهد. اما کارمزد یا فی 1.49 درصد برای انتقالات بانکی و 3.99 درصد آن برای پرداخت با کارت اعتباری، باعث می شود تا ما آن را در این لیست قرار ندهیم. قطعا همه کاربران به دنبال صرافی هایی با نرخ های پایین تر هستند. این نکته هم مهم است که این لیست کامل نیست و از روی 15 صرافی اول طبق مارکت کپ آنها از سایت CoinMarketCap.com برداشته شده است.

1- GDAX
GDAX اخیرا در دسته صرافی های با کارمزد کم قرار گرفته است. این شرکت متعلق به Coinbase است، اما چون مثل یک صرافی همتا به همتای سنتی عمل می کند، می توان گفت شبیه به شرکت اصلی خودش نیست. با GDAX می توانید به طور مستقیم با استفاده از اطلاعات حساب بانکی خود، پول فیات خود را به ارزهای رمزنگاری شده تبدیل کنید. حساب های بانکی در آمریکا می توانند از ACH برای ارسال پول استفاده کنند، و حساب های اروپایی می توانند از SEPA استفاده کنند. GDAX کارمزد 0/25 درصد برای بیت کوین و 0/3 درصد برای اتریوم و لایتکوین را درنظر گرفته است و برای سایر مبادلات هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی کند. در GDAX، می توانید با دلار آمریکا بیت کوین، اتریوم، لایتکوین و بیت کوین کش بخرید. در اروپا و با یورو می توان بیت کوین، اتریوم و لایتکوین خریداری کنید.

2- Bitfinex
در این صرافی هم مانند GDAX می توانید فیات را به کریپتوکارنسی تبدیل کنید. فقط با این تفاوت که این صرافی کارمزد 0/1 درصد و 0/2 درصد برای تمامی مبادلات و خارج کردن پول در نظر گرفته است.
کریپتوکارنسی های زیادی را می توان در این صرافی مستقیم خریداری کرد از جمله: بیت کوین، اتریوم، ریپل (XRP)، بیت کوین کش و آیوتا. تبدیل بیت کوین/یورو و آیوتا/یورو نیز از تراکنش های محبوب در این صرافی هستند.

3- Kraken
در این صرافی تبدیل دلار، یورو، دلار کانادا و ین به ارزهای رمزنگاری شده امکان پذیر است. بسته به منطقه، واسطه های SEPA، SWIFT، EFT و انتقال مستقیم وجود دارد. هیچ کارمزدی برای ایجاد سپرده وجود ندارد و هزینه های خروج پول برای هر ارز و درگاه متفاوت است.
محبوب ترین تبدیل ها از دلار و یورو، بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش و لایتکوین است.

4- Bitstamp
Bitstamp گزینه محکم دیگری برای خرید کریپتو است. این صرافی دلار آمریکا و یورو را پشتیبانی می کند و امکان نقل و انتقال مستقیم بانکی، خرید کارت های اعتباری یا ACH را برای کاربران آمریکایی و اروپایی فراهم می آورد. Bitstamp به طور انحصاری با BTC، BCH، ETH، LTC، و XRP سر و کار دارد. کارمزد معاملات در این صرافی 0/25 درصد است اما هزینه های خارج کردن پول کمی پیچیده تر است و براساس واحد پول رایج و روش تخلیه متفاوت هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>