اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلاکچین نوعی دفتر کل توزیع شده محسوب می شود. بلاکچین در تجارت به شرکت ها اجازه می دهد تا یک روش شفاف و ایمن را برای ذخیره سازی داده های خود به کار گیرند. بلاکچین همچنین با سه کلمه بیتکوین (کوین معروف و شناخته شده)، ارزهای رمزنگاری شده (همه توکن ها و کوین های دیجیتال) و ICO ها (Initial Coin Offerings) شناخته شده است. افراد معروف و شناخته شده زیادی در دنیا با تبلیغ کردن ICO ها شروع به ترویج این صنعت برای کسب درآمد کردند. با همه شایعات و نگرانی ها در مورد پول جمع آوری شده از فروش توکن های دیجیتالی، یک تصور غلط در مورد ارزش واقعی این کسب وکارها با این روش وجود دارد. این مفهوم باید توسط کارآفرینان واقعی درست تعریف شود و برای ایجاد ارزش روی خود فن آوری بلاکچین تمرکز شود. در اینجا به چند توصیه منطقی برای کارآفرینانی اشاره شده که به دنبال بهینه سازی کسب وکار خود با بلاکچین هستند.

مدیریت مشتری
یک نمونه از شرکت هایی که به تفکر مشتری اهمیت می دهد، شرکت نرم افزاری SAP با درآمد 22 میلیارد دلار در سال است. شرکت هایی از جمله Deutsche Telekom و Benjamin Moore برای طراحی و نوآوری با استفاده از بلاکچین، با این شرکت همکاری می کنند. این شرکت اعتقاد دارد «بلاکچین در حال تغییر فرآیند کسب و کار است و ما اعتقاد داریم این تکنولوژی روی کل چرخه مدیریت مشتری تأثیر گذاشته است.»

یک تجارت را با توکن راه اندازی نکنید
ظهور ارزهای رمزنگاری شده به فن آوری بلاکچین اجازه رشد داده است. با این حال، شبکه همتا P2P کاملا متفاوت از ارزهای رمزنگاری شده است. یکی یک پایگاه داده و دیگری شکلی از پول است. پس خوب فکر کنید، شما می توانید از این فن آوری به بهترین و کامل ترین شیوه استفاده کنید. ایجاد یک توکن و فروش آن، فقط یکی از اهداف شروع یک کسب وکار را برطرف می کند اما ایجاد یک تجارت، نیازمند تولید ارزش و محصول است. پس حق انتخاب با شماست. متاسفانه، اغلب کسب وکارها به دنبال به دست آوردن سریع پول هستند. کارآفرینان باید قبل از ورود به بازار و راه اندازی یک کسب وکار با یک توکن، راجع به بازارهای بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده، آموزش ببینند.

از توکن به عنوان یک ویژگی برای تجارت خود استفاده کنید
مدیر شرکت SAP اعتقاد دارد نباید بنای کسب و کار خود را روی توکن بسازید، بلکه باید از آن به عنوان یک ویژگی برای کار خود استفاده کنید. کارآفرینان باید روی کسب وکار حقیقی تمرکز کنند و نباید به دنبال پول کمی که در ICO جمع آوری می شود، باشند. اغلب اوقات سرمایه گذاران که از ICO حمایت می کنند، به دنبال سود زیاد در مدت زمان کوتاه هستند و اگر همچین روندی را نبینند، خیلی سریع پول خود را پس می گیرند.
شرکت ها باید به مشکلات تجاری رسیدگی کنند، که به راحتی با یک بلاکچین حل می شوند. همانطور که از نام این سیستم مشخص است، بلاکچین به بلوک های سازماندهی شده گفته می شود که هر کدام یک کلید خصوصی و منحصر به فرد دارند که می تواند به بلوک قبلی مرتبط باشد. این سیستم برای بخش های تجاری بسیار مفید است که اساس آنها توانایی پیگیری اطلاعات می باشد.

یک مثال خوب از فن آوری بلاکچین در جهان واقعی، مدیریت زنجیره تامین است. هنگامی که داده ها در یک بلوک ثبت شود، نمی توان از طریق روش معکوس یا هر روش دیگری آن را تغییر داد. این به معنی دقت در بازرسی ها و عدم بازگشت پذیری است. به عنوان مثال، یکی از مشکلات موجود در زنجیره های تامین دارو، محصولات تقلبی است. افزایش تقاضا، کمبود عرضه و سایر عوامل بازار، فرصت خوبی به تولید کنندگان غیر معتبر می دهد. این موضوع را برای برندهای معروف زیاد مشاهده می کنیم. بلاکچین می تواند راه حل مناسبی برای حل این مشکلات باشد. با وجود اینکه صنعت داروسازی یکی از بخش های کنترل شده در اقتصاد جهانی است، همچنان آسیب پذیری های زیادی دارد که می توان با استفاده از تکنولوژی بلاکچین آن را کاهش داد.

روی یک تجارت واقعی تمرکز کنید نه فقط یک ICO
تحلیل گری از RedPoint می نویسد: «ICO ها، روشی برای جمع آوری کمک های مالی برای شرکت هایی است که از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان مکانیزمی برای فروش خدمات خود استفاده می کنند. در دنیای سرمایه گذاری به نظر می رسد که این موضوع کمی خطرناک باشد. پول های زیادی از این طریق جمع آوری شده است. من شگفت زده ام که چقدر ICO ها در این مدت کوتاه رایج شدند و آیا اصلا آن ها می توانند به طور بالقوه جایگزین سرمایه گذاری سنتی شوند؟!»

این موضوع را بدانید که یک ICO نباید به طور گسترده به عنوان یک جایگزین برای تفکر و هدف یک استارت آپ دیده شود. بسیاری از کسب و کارهای زودبازده، ICO ها را به عنوان یک روش جدید برای تامین مالی شرکت های نوپا می بینند. اما واقعیت این است که اگر مدل کسب و کار با بلاکچین همخوانی نداشته باشد، این شرکت ها فقط پول غیرواقعی خود را زیاد می کنند. بیتکوین نمونه ای از یک کوین دیجیتالی است که بسیار خوب طراحی شده و فن آوری بسیار خوبی دارد اما بیت کوین یک شرکت یا یک تجارت نیست، بلکه یک پروتکل است. اگر می خواهید یک کسب وکار را بر روی یک بلاکچین بسازید، بر روی تفکر طراحی و ساخت یک کسب وکار نوآورانه در داخل پارامترهای یک بلاکچین تمرکز کنید. فکر نکنید که فقط ایجاد یک توکن دیجیتالی بر روی بستر یک بلاکچین، بدون کارکرد تجاری، درآمد واقعی شما را بالا می برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>