اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) یک شرکت استارت آپی است که در هلسینکی در فنلاند قرار دارد. خدمات آن شامل تسهیل معاملات بیت کوین بدون در نظر گرفتن واحد پول محلی می باشد. کاربران تبلیغات خود را در وبسایت قرار می دهند و در آنجا می توانند نرخ خود را برای خرید و یا فروش بیت کوین تعیین کنند. سایر کاربران این آگهی ها را می بینند و اگر مایل باشند می توانند ملاقاتی را با شخص فروشنده برای خرید بیت کوین با پول نقد یا پرداخت آن به صورت آنلاین از طریق بانک، ترتیب دهند. لوکال بیت کوینز دارای یک فضایی جهت امتیازدهی و همچنین مکانیزمی جهت بازخورد برای کاربران می باشد و همچنین شامل خدمات سپرده گذاری و پیگیری مشکلات است. از ماه دسامبر سال 2013، لوکال بیت کوینز دارای حدود 110000 معامله گر فعال با حجم معاملات 1400 تا 3000 بیت کوین در روز می باشد.

تاریخچه

  • لوکال بیت کوینز در ژوئن سال 2012 توسط Jeremias Kangas تأسیس شد. او تا پایان سال 2012 یک سیستم سپرده گذاری را پیاده سازی کرد. درامد زایی شرکت از اوایل سال 2013 آغاز شد.
  • در ماه آوریل سال 2014 این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا دستگاه های خودپرداز ارزان قیمتی برای بیت کوین تولید کند. در همان ماه، لوکال بیت کوینز از نقص امنیتی رنج می برد به عنوان مثال 30 بیت کوین به ارزش 15 هزار دلار در آن زمان از کاربرانش دزدیده شد.
  • در دسامبر 2014 اداره نظارت مالی فدرال آلمان با لوکال بیت کوینز در مورد مسائل مربوط به صدور مجوز تماس گرفت و از لوکال بیت کوینز خواست تا فعالیت خود را در آلمان متوقف کند. لوکال بیت کوینز در پاسخ گفت: در حال حاضر حدود 8000 کاربر فعال از آلمان در حال استفاده از خدمات لوکال بیت کوینز هستند.
  • در فوریه 2014 دو فرد از فلوریدا متهم به نقض قوانین پولشویی با استفاده از لوکال بیت کوینز بودند. در آوریل 2016 دو فرد دیگر از لوئیزیانا در آمریکا (که یک معاون سابق و پسرش بودند) مجرم شناخته شده و مجبور به پرداخت پول از طریق یک طرح مالی به جز پرداخت بیت کوین شدند. آنها از لوکال بیت کوینز برای تبلیغ خدماتشان استفاده می کردند.
  • در آگوست 2016 لوکال بیت کوینز اعلام کرد 1 میلیون و 350 هزار نفر از 249 کشور مختلف در حال استفاده از پلتفرم لوکال بیت کوینز هستند و حجم تراکنش ها در هفته 14 میلیون دلار بود.
  • در سپتامبر 2016 پس از اینکه وزارت مالی روسیه استفاده از بیت کوین را جرم دانست دسترسی به لوکال بیت کوینز از این کشور توسط Roskomnadzor مسدود شد که در این راستا لوکال بیت کوینز دستورالعملی برای کاربران در مورد چگونگی دور زدن محدودیت دسترسی ارسال کرد.
  • در سپتامبر 2017 لوکال بیت کوینز اعلام کرد که برای کاربران "Bcash Holding" را پشتیبانی می کند اما از کاربرانی که بیت کوین هایشان را در زمان فورک بیت کوین نگه می دارند پشتیبانی نخواهد کرد.
  • در 7 دسامبر 2017 ثبت نام کاربران جدید متوقف شد و علت آن در نظر گرفتن ترافک سایت بود.

مرور کلی
این وبسایت خدماتی را برای مبادله بیت کوین بین کاربران تسهیل می کند که از طریق آن هر شخص با شخص دیگری می تواند بیت کوین مبادله کند. همچنین این سایت برای افرادی که گاها مبادله ای انجام می دهند حریم خصوصی قائل است. عملکرد این سایت به گونه ای است که از سیستم سپرده استفاده می کند و انتقال بیت کوین پس از دریافت وجه در حساب فروشندگان صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>