اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

درب ضد سرقت


1- جنس چهارچوب درب ضد سرقت:

که باید فلز به کار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

2- ضخامت چهارچوب:

ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر باشد و یا بالاتر از آن

3- جنس لولا:

از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمود زیرا لنگه درب بر روی این لولا ها میچرخد و باید بتواند به آسانی وزن درب را تحمل کند که اگر جنس لولا ها نامرغوب و تعداد لولا ها کم باشد پس از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و رگلاژی خارج می شود که بهترین حالت استفاده از 3 عدد لولا و همچنین استفاده از لولای بلبرینگ دار است.

4- جنس لایه:

درست است که طرح لایه درب به صورت سلیقه ای بوده اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس لایه باید متناسب با محل استفاده انتخاب شود به طور مثال جنس ام دی اف از زیبایی و براقیت بیشتری نسبت به جنس ملامینه و پی وی سی برخوردار است اما در مقابل خط و خش و نور آفتاب دارای استحکام کمتری می باشد.

5-فضای داخلی بین دو طرف درب:

باید به فضای داخلی بین دو طرف درب دقت نمود که باید از ورقی فولادی تشکیل شده باشد و اگر داخل درب خالی از ورق فولادی باشد در حقیقت شما یک درب معمولی در ابعاد بزرگ تر خریداری کرده اید البته با پرداخت هزینه یک درب ضد سرقت!

6-روکش درب ضد سرقت:

روکش درب ضد سرقت دارای در مختلفی در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد که به واسطه سابقه خوبی که دارند از بهترین کشور های سازنده می باشند

درب های ضد سرقت ترکیه ای به واسطه سابقه عالی در درب های ضد سرقت خانگی از برترین های این برند ها است

7-ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب:

درب های ضد سرقت از استحکام و مقاومت بالایی در برابر صدا و حرارت دارا می باشد و تمامی این ها به خاطر ابزار و وسایلی است که در این درب ها به کار برده شده است. در درب های ضد سرقت از رشته آهن پروفیل باید استفاده شود

8-قفل و یراق:

قفل و یراق ها همگی باید از مرغوب ترین ها باشند و در غیر این صورت تمامی امنیتی که برای درب شما به کار رفته است هیچ خواهد بود! پس انتخاب یک قفل و یراق خوب از مهم ترین ویژگی های یک درب ضد سرقت است.

درب ضد سرقت

سیلندر قفل ها اغلب از جنس مس بوده و تمامی این قفل ها در برابر ضربه، اسید و مته بسیار آسیب پذیر هستند و به راحتی دزد ها می توانند از خانه شما سرقت کنند و برای جلوگیری از این کار از قفل مولتی سیستم استفاده می شود که این در نمونه های 16 و 20 زبانه موجود است و به این طریق کار می کند که با قفل یک سویچ (به معنای قفل موقت) فقط یک زبانه از سیلندر قفل حرکت کرده و درب را قفل می کند و در دو با قفل سویچ (در قفل های 20 تایی) پنج زبانه از قسمت بالای درب، پانزده زبانه هم از قسمت بالا، وسط و پایین قسمت کناری درب وارد چهار چوب می شوند (در نسخه های 16 تایی در هر طرف به جای پنج زبانه از چهار زبانه استفاده می شود.) و تمامی این قفل از نوع فولادی بوده و زمانی که سارق قصد سرقت از شما را داشته باشد، با وارد کردن ضربه مغزی سیلندر آسیب خواهد دید و در هیچ شرایطی قادر به باز کردن این درب نخواهد بود و زبانه ها کاملا در جای خود محکم خواهند ماند!!!

این نکته را در نظر داشته باشید بهترین نوع قفل موجود در جهان برای کشور ترکیه و شرکت کاله می باشد که در ایران به وفور یافت می شود و هیچ گونه مشکلی برای یافتن این نوع قفل ها نمی باشد.

9-چهار چوب:

چهارچوب های درب های ضدسرقت با چهارچوب های درب های معمولی متفاوت بوده و شما نمی توانید از چهارچوب های معمولی برای این درب ها استفاده کنید و حتما باید از چهارچوب های مخصوص درب ضدسرقت استفاده کنید

بعد از رعایت نکات فوق است که شما قادر خواهید بود یک درب ضد سرقت عالی داشته باشید که از امنیت مکان مورد نظرتان مطمئن باشید.

درب ضد سرقت

لازم به ذکر است که قفل درب های درب ضد سرقت از دو مدل سویچی و گاوصندوقی می باشند و شما بسته به نیازتان هر کدام را که نیاز داشته باشید می توانید تهیه کنید و همچنین شما می توانید درب ضد سرقت خود را به صورت ضد گلوله (که از ورق های ضخیم تری در آن استفاده می شود که در برابر گلوله های مسلسل هم مقاوم است) سفارش دهید!

10- کیفیت دستگیره ها: و در آخر از کیفیت دستگیره ها و ابزار یراقی که در ساخت درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار گرفته است مطمئن شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>