اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیت کوین بعد از فورک بیت کوین کش، 44 فورک دیگر داشته است، با خواندن این مقاله می توانید با 10 تا از آن ها آشنا شوید:

(Bitcoin Pizza (BPA
Bitcoin Pizza شامل الگوریتم (DAG (Directed Acyclic Graph که IOTA هم از آن بهره می برد، می باشد. BPA در 1 ژانویه 2018 از بلاک 501888 به وجود آمد و به دارندگان بیت کوین به همان اندازه موجودی بیت کوینشان، BPA اعطا شد.

(Bitcoin Ore (BCO
Bitcoin Ore با هدف سازگاری با محیط زیست و مصرف کمتر انرژی به وجود آمد. اساس کار آن گواه اثبات ظرفیت است که آن را قادر می سازد تا به طور موثرتری عملیات ماینینگ آن انجام شود و به موجب این امر حفظ محیط زیست به وقوع می پیوندد. این کوین در 28 ماه ژانویه 2018 شروع به کار کرد و به دارندگان بیت کوین به همان اندازه موجودی بیت کوینشان، BCO اعطا شد.

(Bitcoin Faith (BTF
Bitcoin Faith یک قرارداد هوشمند ساخته شده، سایز بزرگ تر برای بلاک و zero-knowledge proof for privacy را به ارمغان آورد. این کوین در 19 ماه دسامبر 2017 شروع به کار کرد و به دارندگان بیت کوین به همان اندازه موجودی بیت کوینشان، BTF اعطا شد.

(Oil Bitcoin (OBTC
Oil Bitcoin با استفاده از مکانیزم اجماع گواه اثبات سهام به دنبال افزایش سرعت تجارت و توزیع سهام است. این کوین با انجمن مستقل به منظور حفظ حریم خصوصی و حفاظت از پخش، در 12 دسامبر 2017 به دارندگان بیت کوین به همان اندازه موجودی بیت کوینشان اعطا شد.

(Super Bitcoin (SBTC
Super Bitcoin در واقع پیاده سازی پیشنهادات توصیه شده توسط جامعه است، این فورک بیت کوین با هدف ایجاد zero-knowledge proofs to safeguard privacy و ارتقا سایز بلاک به 8 MB اتفاق افتاد. علاوه بر این، قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند Turing-complete را به منظور افزایش مقیاس پذیری به بیت کوین اضافه می کند. این فورک در 12 دسامبر 2017 در بلاک 498888 انجام شد و و به دارندگان بیت کوین به همان اندازه موجودی بیت کوینشان، SBTC اعطا شد.

(Bitcoin Hot (BTH
در بلاک 498848 با یک الگوریتم جدیدی از گواه اثبات کار Bitcoin Hot به وجود آمد. هدف Bitcoin Hot این است که هزینه انتقال را کاهش و سرعت انتقال را افزایش دهد. این کوین عرضه بیشتری نسبت به بیت کوین دارد که این امر آن را ارزان تر می کند. دارندگان بیت کوین به ازای هر بیت کوین، 100 عدد BTH دریافت کردند. سایز بلاک های این کوین 16 MB است و پروژه آن در دسامبر 2017 راه اندازی شد.

(Big Bitcoin (BBC
Big Bitcoin ادعا می کنند که با سرعت بسیار بالا و همراه با تکنولوژی قدرتمند عملیات را انجام می دهند. این فورک از جمله سخت ترین هارد فورک های بلاکچین بیت کوین شناخته می شود. BBC دارای زمان بلاک کوتاهتر 2.5 دقیقه و سایز بزرگ تر نسبت به بیت کوین است و از Segwit و Lightning network پشتیبانی می کند. فورک BBC در بلاک 508888 اتفاق افتاد و عرضه آن 210 میلیون است.

(Bitcoin Clean (BCL
Bitcoin Clean تلاش دیگری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی های پاک برای عملیات ماینینگ است. اساس کار آن اثبات پروتکل سبز به منظور اطمینان از اینکه ماینرها فقط از انرژی تجدید پذیر استفاده می کنند، است. این فورک در بلاک 518800 در روز 18 آوریل 2018 انجام شد و به دارندگان بیت کوین معادل موجودیشان BCL اعطا شد.

(Bitcoin File (BIFI
Bitcoin File با هدف ایجاد یک فایل سیستم غیر متمرکز جهانی ایجاد شد، در واقع Bitcoin File قصد دارد IPFS را با شبکه بیت کوین ترکیب کند. BIFI کاملا خود نظارت و غیر متمرکز است، عرضه آن 21 میلیارد توکن است که 17 میلیارد آن به دارندگان بیت کوین با نسبت 1000 اعطا شد.

(Bitcoin Candy (CDY
جدیدترین فورک Bitcoin Candy الگوریتم گواه اثبات کار را با زمان بلاک 2 دقیقه ای ترکیب کرده است که به موجب آن سرعت معاملات افزایش یابد. عرضه آن 21 میلیارد کوین است که در بلاک 512666 توزیع آن آغاز شد. این توزیع در 13 ماه ژانویه 2018 روی بلاکچین بیت کوین کش صورت گرفت و به ازای هر یک بیت کوین کش، 1000 CDY اعطا شد.

درحالی که خیلی ها تعداد زیاد فورک های بیت کوین را نشانه ای عالی و تلاشی برای حل مشکلات موجود آن می دانند، منتقدان زیادی وجود دارند که این فورک ها را نسخه هایی بی فایده می دانند. برای دریافت کوین های فورک شده، داشتن بیت کوین در زمان وقوع فورک تنها راه دریافت آن ها به صورت رایگان است، البته ذکر این مطلب ضروری است که اگر بیت کوین های خود را در اکسچنج ها نگه دارید، باید چک کنید که اکسچنجی که شما بیت کوین را در آن نگه داشته اید از این فورک پشتیبانی می کند. هر فورک بیت کوین می تواند راهی عالی برای به دست آوردن مبلغی قابل توجه باشد، اما در بعضی موارد کلاهبرداری هایی در این زمینه هم اتفاق افتاده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>