اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت ترک اصل
درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد و همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند.
درب ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی می باشد که از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی است که ما بین آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است.
چهارچوب این درب ها پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت 1.5 میلیمتر و عرض 7 سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

انواع درب ضد سرقت ترک
درب ضد سرقت ترک به دو دسته تقسیم می شوند:

درب ضد سرقت ترک وارداتی
درب ضد سرقت ترک تولید داخل
بازشوی مفید درب های ضد سرقت ترک در حدود 100سانتی متر می باشد و استاندارد سایز چارچوب درب های ضد سرقت ترک 115 در 215 سانتی متر می باشد و ورق فولادی داخل درب های ترک نیز در بازه 0,9 تا 1.5 میلیمتر می باشد.
لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص هستند و در چهارچوب درب ضدسرقت ترک اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب قابل مشاهده است. درب ضد سرقت ترک معمولا با دو نوع روکش ام دی اف و پی وی سی در بازار می باشد.
درب ضد سرقت مرغوب عایق صدا و حرارت هستند. این درب ها در برابر فشار مقاوم اند و عایق رطوبت نیز هستند. در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی، مقاوم می باشند. انواعی از این درب ها که از پشم سنگ نسوز در ساخت آنها استفاده شده است، "درب ضد حریق" هم هستند.
درب های تولید داخل و وارداتی از نظر کیفیت یکسان هستند و این درب ها در برابر عوامل ذکر شده مقاومت یکسان دارند.

درب ضد سرقت

مشخصات فنی درب های ضد سرقت ترک اصل

- درب های ضد سرقت ترکیه دارای چهارچوب کشویی به قطر 2 میلی متراست که از 18 سانت به 24 سانت قابل تنظیم می باشد.
- قطر لنگه درب 7 سانتی متر بوده و دارای قفل های 14 زبانه مولتی لاک می باشد.
- درب دارای 6 عدد پیم ثابت لولاست.
- درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند می باشد که روزت هایی از جنس الماس دارد که امکان سوراخ کردن با دریل وجود ندارد.
- رویه درب ام دی اف به ضخامت 8 الی 10 میلی متر بوده که روکش های پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد.
- دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است.
- روی چهارچوب با کاور مخصوص همرنگ درب پوشیده می شود.
- دستگیره لوکس به همراه اهرم قفل شب بند و چشمی بر روی درب.
- ابعاد استاندارد درب ها پشت تا پشت چهارچوب 210*113 می باشد که بعد از نصب کاور پشت تا پشت چهارچوب 212*116 سانتی متر می شود.
- ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترک تک لنگه 110*210 سانتی متر، دو لنگه 180*217 سانتی متر.
- ساختار داخلی درب از ورق فولادی یکپارچه با پل های استحکام دهنده.
- استفاده از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار.
- کلیه یراق آلات مارک کاله و داف با 5 سال گارانتی می باشد.

درب های ضدسرقت ترک دارای 4 عدد لولا بوده و از قابلیت ریگلاژ نیز برخوردار می باشند. هم چنین بر روی آن ها یک عدد چشمی نصب گردیده و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شیب بندی نیز می باشند.
سیستم قفل این درب ها نیز به گونه ای بوده که با چرخاندن کلید به صورت همزمان 8 عدد زبانه متحرک و ثابت از دو جهت مختلف وارد چارچوب می گردند.
این درب ها دارای 8 عدد کلید کامپیوتری بوده و 3 عدد از این کلیدها به عنوان کلید کارگری شناخته می شوند. کلیدهای کارگری همان گونه که اشاره کردیم، در حین عملیات ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته و 5 کلید دیگر به عنوان کلیدهای اصلی استفاده می شوند.
چارچوب این درب ها دارای ضخامت 17 سانتی متر بوده و قطر ورق آن ها نیز 1٫4 میلی متر می باشد. هم چنین لنگه درب در حدود 90 میلی متر ضخامت داشته و پاشنه ی ان از جنس ورق استیل ضدزنگ می باشد. گفتنی است که ساختار داخلی درب از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده تشکیل گردیده است.

اندازه های استاندارد درب های ضد سرقت ترک
• درب های تک لنگه = 110 * 210 سانتی متر
• درب های دو لنگه 180*217 سانتی متر.

درب ضد سرقت

چطور درب ضد سرقت ترک اصل را می توان تشخیص داد ؟

تشخیص اینکه درب ضد سرقت ترک اصل وارداتی است بسیار امری دشوار و کارشناسی است برای اینکه به این مورد پی ببریم باید دسته بندی دربهای ضد سرقت را بشناسیم.

 دربهای ضد سرقت چینی
این نوع دربهای ضد سرقت کاملا فلزی است و چهارچوب و رویه درب از جنس فلز می باشد ولی با توجه به رنگ طرح چوبی که استفاده شده شاید از دور قابل تشخیص نباشد ولی با ضربه زدن، صدای فلز کاملا نمود دارد از دیگر موارد تشخیص وزن سبک این دربهاست که سنگین ترینشان در بازار از 60 کیلو تجاوز نمی کند.

دربهای ضد سرقت اکونومی ایرانی
این مدل دربهای ضد سرقت رقیب دربهای چینی بازار است از لحاظ قیمت و با توجه به اینکه شبکه فلزی داخل درب موجود است هر چند ضعیف ولی به نسبت دربهای اکونومی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 دربهای ضد سرقت درجه یک ایرانی
این مدل دربهای ضد سرقت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه قفل این نوع دربها متعلق به ترکیه می باشد و ضخامت چهارچوب درب و کلاف درب متناسب با استاندارد ترکیه می باشد، از لحاظ ایمنی قابل اطمینان می باشند.در نهایت بقیه متعلقات ساخت ایران می باشد.

 دربهای ضد سرقت لوکس ایرانی
این سبک از دربهای ضد سرقت رقیب دربهای ضد سرقت اصل ترک می باشد و از لحظ کیفیت و زیبایی با دربهای وارداتی ترکیه یکسان می باشد وبا داشتن این دو مزیت، مشتریان بیشتر این درب را به نسبت درب ضد سرقت وارداتی ترکیه انتخاب می کنند ( الف: قیمت مناسب تر ب: سایز متنوع)
شایان ذکر است بیشتر متعلقات این درب از ام دی اف تا قفل و یراق متعلق به ترکیه می باشد.

درب ضد سرقت ترک اصل
اینگونه دربها کاملا وارداتی است و یکی از راههای تشخیص، قیمت بالای این سبک دربها است و یکی دیگر از موارد نوع بسته بندی و مارک کارخانه های ترکیه روی کارتن درب همراه با نوشته ساخته شده ترکیه است البته تشخیص دقیق وارداتی بودن درب از سری لوکس ایرانی بسیار مشکل و حتما باید کارشناسی شود، توصیه می شود برای خرید این سبک دربها حتما از شرکتهای معتبر استفاده شود.

درب ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت ترک
• حفاظت 24 ساعته از منزل و محل کار شما توسط درب ضد سرقت ترک اصل
• قابل طراحی در عرض و طول های متفاوت بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان، انبوه سازان و ساختمان سازان
• طراحی در رنگ های متفاوت با توجه به نیاز و درخواست مشتری که از رنگ های مرغوب و با کیفیت برای افزایش عمر و زیبایی درب استفاده شده است.
• طراحی با پنل های برجسته و سی ان سی: درب های ضد سرقت برجسته زیباتر از درب های سی ان سی هستند اما به مراتب از آن ها گران تر هستند.
• قابل طراحی برای مهار آتش و آب: درب های ضد سرقت ترک قابلیت آن را دارند که در برابر آب، آتش، گرد و خاک و سر و صدا کاملا ایمن شوند
• نصب راحت درب ضدسرقت و ریگلاژ کردن درب پس از نصب به آسانی
• قابلیت تعویض روکش درب ضد سرقت ترک اصل در صورت شکستگی: شما می توانید در صورت شکستگی درب یا حتی جهت تعویض رنگ درب از روکش استفاده کنید.
• جلوگیری از ورود آب، آتش و گرد و غبار
• توانایی باز شدن حداکثری با داشتن لولاهای 130 درجه

نکات مهم هنگام خرید و تشخیص درب ضد سرقت ترک اصل

یکی از نکات مهمی که اکثر خریداران درب های ضد سرقت هنگام خرید مد نظر دارند، قیمت مناسب و امنیت این نوع درب ها می باشد. کارخانه های سازنده نیز تلاش می کنند تا درب های تولیدی خود را با کیفیت و امنیت بالا و همچنین قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به دیگران به دست مشتریان خود برسانند.
به دلیل وجود شرکت های گوناگون در امر ساخت، تولید و همچنین واردات درب ضد سرقت ترک بر آن شدیم، در اینجا نکاتی مهم را برای شما عزیزان بازگو نماییم تا بتوانید به خوبی درب های ضد سرقت ترک اصل را تشخیص دهید. خاطر نشان می شویم بهترین راه جهت کسب اطمینان در این زمینه خرید از وارد کنندگان معتبر در می باشد.

ابعاد درب ضد سرقت سور ترک
ابعاد درب ضد سرقت سور ترکیه داخل با داخل فریم از عرض 108 و ارتفاع 208 سانتی متر باشد. این نوع درب ها دارای چهارچوب های کشویی خاص می باشند که به صورت یو مانند لقاز را در بر می گیرد. استاندارد ابعاد درب ضد سرقت برای عرض لقاز درب های سور ترکیه باید بین 18 تا 24 سانتی باشد و بیشتر از 14 سانتی متر چهارچوب نمی تواند لقاز را در بر بگیرد.

استاندارد درب ضد سرقت سور ترکیه با درب ضد سرقت ایرانی و چینی متفاوت است و به طور کلی در کلاس خاصی قرار دارد. کسانی که می خواهند از این نوع درب برای امنیت دهی محیط خود استفاده کنند باید بدانند که ابعاد استاندارد درب ضد سرقت سور ترکیه داخل به داخل فریم انتظار 108*208 می باشد و میزان لقاز و یا به عبارت دیگر قطر دیوار برای ابعاد در ضد سرقت سور ترکیه نباید از 24 سانت بیشتر باشد البته باید بیان کنیم که چهارچوب درب ضد سرقت سور ترکیه به صورت کشویی می باشد و برای ضخامت های کمتر از 24 سانتی متر تا 18 سانتی متر قابل تنظیم می باشد ولی به طور کلی بهتر است که لقاز دیوار را همان 24 سانتی متر مدنظر قرار دهیم تا ابهت خاصی برای درب ایجاد شود.
در حقیقت زیاد بودن قطر چهارچوب و به عبارت دیگر زیاد بودن قطر رکوب نمای خاصی به درب ضد سرقت ترک سور می دهد. در کنار این موارد نصب این درب ها باید با دقت بیشتری انجام شود با توجه به اینکه وزن تقریبی این درب ها 140 کیلوگرم می باشد عدم رگلاژ مناسب این درب ها باعث افت کیفیت در باز و بسته شدن درب می شود. بنابراین سنادرب از قدیمی ترین و حرفه ای ترین نصاب های درب ضد سرقت استفاده می کند تا بتواند خدماتی در شان مشتریان ارائه دهد.

درب ضد سرقت

متریال درب ضد سرقت ترکیه
این سری از دربها، درابعاد استاندارد، و با در نظر گرفتن طرحها و رنگهای منحصر به فرد خود در کشور ترکیه تولیدو به ایران ترانزیت می شوند. متریال به کار برده شده در درب های ضد سرقت شامل:
1-چهارچوب فولادی کشویی قابلیت تنظیم 14 الی 22 سانتی متر 2
2-درب MDF
3-قفل و یراق KALE
4- کلون
5- چشمی
6-کلیپس امنیتی
7- نوار درزگیر و ضربه گیر که با بسته بندی مطمئن به وسیله 2 عدد تسمه عمودی و3 عدد تسمه افقی پلمپ شده تحویل مشتریان می گردد.
نمای خارجی این نوع دربها ازMDF (ترکیه) با ضخامت استاندارد 10mil استفاده شده که با روکش طبیعی چوب ملچ زیبائی چوب را به بیننده القاء می نماید.
برای بالا بردن استحکام و مقاومت این دربها که یکی از مشخصات بارز وایده اولیه تولید این محصول می باشد فضای خالی بین ورقهایMDF (نمای بیرونی و درونی) به وسیله 2 سری ورق فولاد با حداقل قطر 1/5mil پر شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>