اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های راهداری استان اصفهان اظهارداشت:

با اجرای طرح سراسری ارتقای روکش آسفالت راههای کشور و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در زمینه اجرای طرح های ترمیم روکش آسفالت که در سال جاری آغاز شده است، تا دو سال آینده وضعیت رویه راه ها ارتقا یافته و کیفیت روکش آسفالت راههای کشور بهبود خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وی با بیان اینکه این طرح از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و با جدیت ادامه دارد، یادآور شد: این طرح در راستای افزایش ارتقای سطح کیفی تردد در محورهای مواصلاتی، ایمنی و نگهداری راهها و در جهت افزایش رفاه حال رانندگان جاده ای در حال اجراست.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: با اجرای نهضت سراسری لکه گیری و روکش آسفالت، وضعیت راه های شریانی کشور ترمیم یافته و بهبود می یابد.
وی خاطرنشان کرد:
همچنین تامین ایمنی عبور و مرور کاربران جاده ای، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت و حراست از سرمایه گذاری های کلان کشور از جمله مزایا و دستاوردهای اجرای این طرح ملی است.

بهره برداری از باند دوم تیران_سامان به طول 5/5 کیلومتر

با حضور معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون امور عمرانی استاندار اصفهان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و جمعی از مسئولان محلی، باند دوم تیران_سامان به طول 5/5 کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح طرح حفاظ میانی و روشنایی اتوبان ذوب آهن

عبدالهاشم حسن نیا در ادامه سفر خود به استان اصفهان، طرح حفظ میانی و روشنایی اتوبان ذوب آهن را افتتاح کرد.
وی با اشاره به اینکه این اتوبان یکی از قدیمی ترین اتوبان های کشور است گفت: وجود حفاظ های گارد ریل در این اتوبان که ترافیک سنگینی دارد، خطرناک بوده است که از ابتدای سال 97 کار تعویض حفاظ های این آزاد راه با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد ریال آغاز و حفاظ میانی این اتوبان به حفاظ بتنی مفصلی تبدیل شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همزمان با تعویض حفاظ میانی این آزاد راه، 17 کیلومتر از این مسیر که در شهرستان فلاورجان قرار دارد با اعتبار بالغ بر 51 میلیارد ریال مجهز به سیستم روشنایی پیشرفته و کم مصرف شده است.
وی گفت: از امروز کار ساخت و نصب دو پل عابر پیاده در روستا های زفره و دارافشان این شهرستان با اعتبار بالغ بر 16 میلیارد ریال آغاز و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
عبدالهاشم حسن نیا با بیان اینکه 93 درصد بار مسافران از مسیر جاده های کشور جابه جایی می شوند، اظهار کرد: استان اصفهان با داشتن بیشترین کریدور حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب و شرق و غرب کشور بیشترین تردد را در کشور دارد.
وی با بیان اینکه طولانی ترین محور شرق به غرب کشور از مسیر خوزستان، لرستان به اصفهان به سمت خراسان جنوبی و در نهایت به سمت خراسان رضوی امتداد دارد، افزود: محور شمال به جنوب کشور از مسیر خلیج فارس به دریای خزر و در نهایت کشور ترکیه می گذرد که در میانه این محور استان اصفهان قرار دارد.
رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور با بیان اینکه اصفهان با داشتن بزرگ ترین شبکه بزرگراهی و آزادراهی نقش مهمی در تردد کشور دارد، تأکید کرد: 35 هزار راننده در استان اصفهان بومی نقش مهمی در جابه جایی بار و مسافر کشور دارندو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تلاش است برای کریدورها ردیف اعتبار قرار دهد تا نسبت به افزایش سطح کیفی جاده های استان نقش داشته باشیم.

افتتاح چهار پروژه زیرساختی در شهرستان مبارکه

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در ادامه سفر خود به استان اصفهان با حضور در شهرستان مبارکه از چندین پروژه در این شهرستان بهره برداری کرد.
بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح قلعه حکیم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح فخر آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی نصب باکس های زیرگذر پایانه بار با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرضا- مبارکه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از مهم ترین پروژه هایی بود که در این شهرستان به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

آغاز بهره برداری از سه پروژه راهداری در شهرستان شهرضا

باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای عملیات اجرایی دو پروژه شامل عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح منظریه و تقاطع غیر همسطح جرم افشاردر شهرستان شهرضا آغاز شد.
تقاطع غیرهمسطح منظریه برای اجرا و تکمیل به 5 میلیارد تومان و تقاطع غیرهمسطح جرم افشار برای تکمیل 2/4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
همچنین در این آیین، باند دوم شهرضا _مبارکه(قطعه سوم) مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه به صورت مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است و هزینه عملیات اجرایی آسفالت این محور، 6 میلیارد تومان بوده است.

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان انجام شد
بهره برداری از67 سامانه حمل ونقل هوشمند

با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور 67 سامانه حمل ونقل هوشمند به بهره برداری رسید.
براساس این گزارش با حضور عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات بهره برداری از 67 سامانه حمل ونقل هوشمند به صورت ویدئو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این آیین 38 سامانه تخلف عبور و مرور با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، 28 سامانه نظارت تصویری مبتنی بر عکس با اعتباری بالغ برسه میلیارد و 400 میلیون ریال و یک سامانه توزین حین حرکت با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این سامانه ها تعداد سامانه های تخلف عبور و مرور به 147 سامانه و تعداد سامانه های توزین حین حرکت به 7 سامانه رسید.
گفتنی است آیین آغاز عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در ادامه سفر عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولان محلی این استان برگزار شد.

منبع:اداره کل راهداری و جاده ای استان اصفهان

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>