اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات تخته روسی:
انواع مختلف تخته چوب از کشور روسیه وارد ایران می‌شود. اقدامات گمرکی لازم برای خرید چوب خشک روسی انجام می‌گیرد. 

شرکت‌های فعال در د زمینه چوب از انواع مختلف چوب وارداتی و صادراتی استفاده می‌کنند که بخشی از این چوب مورد استفاده از کشور روسیه وارد کشور ما می‌شود. از جمله چوب‌هایی که از روسیه وارد ایران می‌شوند می‌توان به نراد، ساسنا و یولکا اشاره نمود.

کسانی که در زمینه چوب کار می کنند می توانند اهمیت این چوب ها را درک کنند در این قسمت قصد داریم شما را با این سه نوع چوب وارداتی از کشور روسیه آشنا کنیم.

تخته روسی

چوب روسی:
حتما شما هم زیاد اسم چوب روسی را شنیده‌اید اما آیا چوب روسی نام نوعی چوب است؟ خیر به هر نوع چوبی که از کشور روسیه وارد شده باشد چوب روسی می‌گویند. انواع مختلف تخته‌های چوبی و الوارهای چوبی از این کشور وارد ایران می‌شوند. از جمله این موارد می توان به الوارهای درختان کاج و صنوبر که از سالیان بسیار دور وارد ایران می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره کرد.

چوب نراد وارداتی از روسیه:
چوب نراد به رنگ‌های سفید و سفید متمایل به کرم قهوه‌ای می‌باشد و گاهی رنگ آن‌ها نزدیک به صورتی است. این چوب دارای نقش‌های بسیار زیبایی است و بسیار نرم است و چوبی سبک و کم دوام می‌باشد. این نوع چوب از نوعی درخت کاج به نام نراد تهیه می‌شود و این درخت از مهم ترین درختان برای تهیه چوب است. چوب نراد دارای قیمتی مناسب بوده و بسیار پرکاربرد در صنعت است.

این درخت دارای برگ‌های سوزنی شکل است و در تمام فصول سال سبز رنگ می‌باشد. از چوب نراد برای تهیه کاغذ، در مبلمان سازی و تولید درب و پنجره چوبی استفاده می‌شود همچنین واردات تخته روسی نراد بسیار زیاد است زیرا در طراحی دکوراسیون و کف پوش و دیوار پوش‌ها بسیار پر کاربرد می‌باشد.

تخته روسی

واردات تخته روسی با نام یولکا:
یولکا از یک با برگ های سوزنی شکل به نام یئل به زبان روسی به دست می‌آید که شبیه به چوب درختان اسپروس می‌باشد. رنگ چوب سفید مایل به زرد بوده و درختی است که رشد آن بسیار سریع می‌باشد. و در طول 8 سال در مزرعه می‌تواند از قطار 3 سانتی متر به قطر سی سانتی متر برسد. چوب یولکا درشت بافت و جنس ان نرم بوده و با توجه به این خصوصیت آن قابل کاربرد می‌باشد.

قیمت تخته وارداتی روسی:
در حال حاضر با توجه به شرایط بازار نمی‌توان در مورد قیمت انواه واردات و صادرات تخته به روسیه اظهار نظر کرد و با توجه به نوسانات بازار این قیمت‌ها متفاوت هستند. اما به طور حدودی هر تخته چوب روسی بین 3 تا 4 میلیون تومان است. بسته به این که شما برای چه کاری می‌خواهید باید انواع مختلف چوب را انتخاب نموده و قیمت انواع چوب روسی متفاوت خواهد بود.

برای محاسبه قیمت شما باید ابعاد چوب را داشته باشید و سپس طول در عرض در ارتفاع را به دست آورده و با توجه به قیمت روز در جریان باشید که هر متر مکعب تخته وارداتی روسی چقدر است. در نهایت حجم محاسبه شده را در هزینه یک متر مکعب از تخته که داریم ضرب می‌کنیم.

تخته روسی

کاربرد انواع تخته ورسی وارداتی:
انواع مختلف چوب‌های وارداتی روسی با توجه به خصوصیات آن‌ها دارای کاربرد گسترده‌ای هستند. این چوب دارای ابعد مختلفی بوده و وزن سبکی دارند در مقابل موریانه محافظت شده و بسیار خوشکار با مقاومت خوب هستند بنابراین از این چوب‌ها در صنایع مختلفی استفاده می‌شود.

از جمله استفاده از تخته‌های چوبی وارداتی روسی می‌توان به ساخت آلاچیق، کف پوش چوبی، پالت و نمای چوبی، جهت زیر سازی سقف، برای ساخت کمد و کابینت‌های چوبی، قرنیز چوبی، لمبه، ساخت انواع لوازم دکوراسیون از جنس چوب، برای ساخت نرده و پله و انواع قالب چوبی و … اشاره نمود.

همچنین این چوب‌ها به نحوی هستند که در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف توان مقاومت دارند. برای مثال چوب نراد در برابر حشرات و موریانه دارای مقاومت خوبی است و برای مناطق شمالی کشور بسیار پسندیده می‌باشد این در حالی است که حتی چوب درختان شمالی دوام خوبی در برابر این حشرات ندارند و کم تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضا نژادحسینی نوشهر:
ما خریدار چوب روسی برای مبلمان هستیم میخواهیم با یکی از تاجران روسیه رابطه اقتصادی برقرار کنیم ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

علیرضا نژادحسینی نوشهر:
ما خریدار چوب روسی برای مبلمان هستیم میخواهیم با یکی از تاجران روسیه رابطه اقتصادی برقرار کنیم ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

فیروز علی نقی:
باسلام من خریدارچوب های مقاطع کوتاه (پرت کارخانه ) ازنوع یولکا تناژ بالا هستم شما دراین رابطه میتوانیدهمکاری کنید . سپاس
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>