اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روغن آفتاب گردان

واردات روغن آفتاب گردان از روسیه:
روغن آفتاب گردان در واقع روغن زرد رنگ و شفافی است که از دانه‌های افتاب گردان استخراج می‌شود و بیشتر به عنوان روغن خوراکی و در لوازم آرایشی استفاده می‌گردد.

روسیه اوکراین و آرژانتین بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان روغن افتاب گردان خالص در جهان هستند.روغن آفتاب گردان حاوی مقادیر چشم گیر اسید‌های چرب اشباع نشده از جمله اسید استئاریک ویتامین Eاسید اولئیک و اسید لینولئیک واسید پالمیتیک است.

کشور ایران با توجه به اقلیم های متنوع و نیروی انسانی مستعد می تواند در تولید دانه های روغنی به حد اکثر برسد و میزان واردات را کاهش دهد و به حداقل برساند اما کشور ایران در حال حاضر نیازمند واردات روغن آفتاب گردان از کشور های تولید کننده است.

ناظر به این که کشور روسیه در کشت دانه های روغنی و تولید روغن افتاب گردان جز بزرگ ترین تولید‌کنندگان می‌باشد. بازرگانان و تجار ایرانی برای تامین نیاز مردم به روغن , اقدام به واردات روغن آفتاب گردان از کشور روسیه می نمایند.

با توجه به این که کشور ایران در سال‌های اخیر مورد تحریم های همه جانبه ی امریکا و هم پیمانانش قرار گرفته است این یک فرصت برای مسؤولین و تجار ایرانی است که برای تامین نیاز های مردم با روسیه وارد معاملات تجاری شوند.که یکی از مهم‌ترین این تجارت‌ها واردات روغن آفتاب گردان,برحسب نیاز مردم می‌باشد.

دانه آفتاب گردان و خواص آن:
از دانه های آفتاب گردان به سه روش پرس, استفاده از حلال ,و استفاده از هر دو روش بالا روغن استخراج می‌شود.

دو نوع افتاب گردان وجود دارد:
دانه‌های روغنی که برای استخراج روغن گیاهی پرورش داده می شود در این نوع دانه‌ها ترکیب روغنی بیشتری وجود دارد. این نوع دانه‌های سیاه کوچک‌تری دارند و روغن آن‌ها برای مصارف انسانی مصرف می‌شود.

نوع غیر روغنی یا آجیلی در این نوع دانه‌ها، باریک و بزرگ تر هستند که برای تولید اسنک ترکیبات انواع شیرینی و اجیل و همچنین به عنوان غذای پرندگان از ان استفاده می شود.

روغن آفتاب گردان

خواص روغن افتاب گردان:
یکی از مهم‌ترین مصارف روغن افتاب گردان کاربرد آن برای سرخ کردن است..ولی استفاده از آن در دماهای بالا جهت پخت پز سوال بر انگیز است زیرا اسید‌های چرب دارای پیوند های دوگانه نسبت به حرارت مقاومت کمتری دارند و در صورت مواجه با حرارت زیاد به سرعت رادیکال‌های زیادی را تولید می کنند در روغن افتاب گردان حدود15 درصد اسید‌های چرب اشباع شده و 85 درصد اسید های اشباع نشده دارد که باعث می‌شود در مقابل حرارت مقاومت کمتری داشته باشند و رادیکال های آزاد تولید کنند.

مراحل واردات کالا:
اخذ کارت بازرگانی:
اولین مرحله برای انجام واردات و صادرات شما باید از وزارت صمت به اتاق بازرگانی کارت بازرگانی بگیرید.در غیر این صورت شما اجازه ی صادرات و واردات ندارید.

انتخاب حوزه فعالیت:
بعد از اخذ کارت بازرگانی شما باید حوزه فعالیت خودرا در واردات کالا مشخص کنید زمینه و حوزه های فعالیت شما می تواند به چند صورت انتخاب شود انتخاب یک یا چند حوزه مشخص بهتر از ان است که فرد در حوضه‌های متعدد و به صورت پراکنده اقدام به صادرات و واردات نماید.

آشنایی با قوانین مقررات روز: شما باید با قوانین، مقررات بخشنامه ها و نکات مورد نظر در حوضه فعالیت خود اگاهی داشته باشید. یک وارد کننده ی خوب روزانه باید اخبار و اطلاعات حوزه فعالیت خود را برسی نماید زیرا ممکن است واردات و صادرات یک کالای خاص ممنوع شود یا تعرفه ها کم یا زیاد گردد.

انتخاب کشور و کالاهای وارداتی:
در این مرحله شما باید کشوری که قصد واردات از آن یا صادرات به آن کشور را دارید مشخص نمایید و همچنین کالایی که قصد صادرات و واردات آن را دارید.در این مرحله شما نیاز به تسلط بر زبان و قوانین و مقررات کشور مورد نظر را دارید. در این مرحله شما با فروشندگان یا خریداران وارد مذاکره شوید و قیمت کالاها را برسی و از کیفیت و مشخصات کالا اگاهی پیدا کنید.

  • در خواست ارسال پیش فاکتور.
  • ثبت سوارش تخصیص ارز و پرداخت بین المللی.
  • حمل نقل و بیمه کالا.
  • ترخیص کالا از گمرک.

عواملی که موجب فساد و خرابی روغن ها می شود:
اگرروغن ها و چربی ها در معرض هوا قرار گیرند، اکسیده می شوند که این عمل سبب ایجاد طعم نامطلوب در روغن ها و چربی ها می شود.هر اندازه درصد اسیدهای چرب غیر اشباع در روغن بیشتر باشد، بیشتر در معرض خطر اکسیداسیون قرار می گیرند.

رطوبت موجود در روغن ها وچربی ها کم است بنابراین میکروب ها کمتر می توانند موجب فساد آن‌ها شوند. اگر مقداری رطوبت وارد روغن شود باغث فسادی و خرابی روغن ها می شود.

نور موجب تغییر طعم و رنگ روغن می‌گردد لذا روغن را در برابر نور مستقیم نگذارید. درجه حرارات زیاد باعث فساد روغن ها می گردد و سبب تغییر رنگ و طعم در روغن و خروج دود آبی و سپس دود سیاه می شود که نشانه فساد روغن است. علاوه براین قرار دادن چربی‌ها و روغن‌ها در کنار شعله گاز سبب فساد شدن آن‌ها می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رضا علیخانزاده:
با سلام، احتراما درخواست روغن آفتابگردان از نوع سرخ کردنی برای یک فول کانتینر20 فوت دارم ،
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

اسو محمدی:
روغن مایع روسی میخوام برایه صادر به عراق
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

بهرام ناصری جدا:
خرید روغن آفتاب گردان برای صادرات
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

عبداله مظفری:
سلام و درود لطفا در صورت وجود روغن آفتابگردان/سویا خوراکی باکیفیت صادراتی (ترجیحا دارای گواهی نامه CE) با اینجانب تماس حاصل فرمایید. ضمنا آیا امکان بسته بندی در ظروف کوچک 1.5 تا 3 لیتری را دارید؟ امکان لیبل با برند و مشخصات ما را دارید؟ ما یک شرکت تجاری در زمینه مواد غذایی و دارای کارت بازرگانی و عضو اتاق بازرگانی تهران هستیم.با تشکر فراوان مظفری
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان) لطفا به بخش خدمات کشتیرانی زینگ مراجعه نمایید برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

تدبیر:
جهت خرید روغن مایع آفتابگردان ترانزیتی به صورت تصفیه و خام تماس بگیرید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

عماد بازرگانی:
۳۰۰۰ تن روغن آفتابگردان میخایم برا عراق و سوریه
علی سرمزاری:
سلام روغن جهت صادرات
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

قربانی:
سلام روغن پخت و پز تولید روسیه نیاز دارم.
ناصر جعفری:
جعفری هستم . وارد کننده روغن آفتابگردان عبور موقت جهت صادرات
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>