اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات

شاید برای خیلی از افراد پیش آمده است که قصد خرید شیرالات بهداشتی و ساختمانی را دارند ولی متاسفانه دانشی در این زمینه ندارند و نمی دانند که یک شیر مرغوب و با کیفیت باید دارای چه ویژگی هایی باید بهترین راه حل برای این مشکل خرید شیرآلاتاز شرکت های معتبر می باشد. تولید کنندگان شیرآلات که دارای شهرت و نام معروف می باشند تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن تنها جلب رضایت مشتری می باشد.

در مواقعی که افراد قصد خرید شیرآلات می کنند خیلی از فروشندگان شیرآلات خارجی را پیشنهاد می کنند که تقریبا دارای قیمت بالایی هستنند و اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

امروز ما در این مقاله به منظور راحتی انتخاب شما در هنگام خرید شیرآلات به معرفی برخی تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی پرداخته ایم.

بسیاری از تولید کنندگان شیرآلاتی که در این مقاله نام برده شده اند از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده می باشند که نام آن ها قطعا به گوشتان خورده است.

شیرآلات

شرکت نصر نوید
شرکت ساخت شیرآلات نصر نوید تقریبا سی سال است که فعالیت خود را در زمینه ی تولید شیرالات ساختمانی مرغوب و با کیفیت آغاز نموده است این شرکت ساخت شیرآلات را بر اساس کلیه ی استاندارد های روز دنیا با بهترین مواد اولیه ی مصرفی انجام می دهد.این شرکت از بدو تأسیس هدف والایی را مدنظر داشت و آن هم تولید شیرآلات بهداشتی با بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتریان است. این شرکت اکنون بعد از گذشت سی سال توانست به هدف خود برسد و اکنون یکی از پرچم داران این عرصه محسوب می شود و به جرات می توان گفت که این شرکت یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران می باشد.

مدیریت شرکت نصر نوید به عهده ی جناب آقای نصرالهی می باشد که با تدبیر و پیگیری مستمر توانسته است شرکت را به اهداف خود یعنی تولید بدنه و قطعات اصلی انواع شیرآلات با بهترین کیفیت برساند.

این شرکت برای آینده ی خود نیز اهدافی تعیین کرده است که مطمئنا با پشکار زیاد به آن می رسند که یکی از این اهداف گسترش فعالیت خود در زمینه ی صادرات بین المللی می باشد.

رسالت اصلی که مدیران ارشد ایران نوید همواره بدان متعهد و پایبند بوده اند حمایت از حقوق مصرف کننده بوده است و در این راستا تیم خدمات پس از فروش شیرآلات ایران نوید به صورت 24 ساعته شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی می باشد.

این شرکت به منظور گسترش فعالیت های خود در سطح جهانی فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع با سالن های مجهز و ماشین آلات به روز در زمینه ماهیچه گیری - ریخته گری تراشکاری - آبکاری و سالن مونتاژ و بسته بندی به سیستم تولید این مجموعه اضافه کرده است.

این شرکت به دلیل دارا بودن استاندارد های بین المللی مفتخر به دریافت گواهی نامه ایزو 9001 و استاندارد اروپا ce شد.

شیرآلات

شیرآلات قهرمان
از معروف ترین و پر آوازه ترین تولید کنندگان شیرآلات، شرکت قهرمان می باشد که حدودا نیم قرن از تأسیس آن می گذرد که آوازه ی مرغوبیت این شرکت ها کشور های همسایه نیز کشیده شده است.

قهرمان به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان شیرآلات با استفاده از به روز ترین تکنولوژی حال حاضر و مهندسان و نیرو های کارآمد همه روزه در فعالیت است تا به اهداف کوتا مدت و بلند مدت خود برسد که تا کنون واقعا عملکرد خوب و عالی ای داشته است.

یکی از اهداف بزرگ این شرکت معتبر در رقابت با برندهای مطرح کشورهای بزرگ صنعتی همچون کشور آلمان می باشد.

شیرآلات

شیرآلات آرتین
شرکت شیرالات آرتین در سال هفتاد و شش به منظور کارآفرینی با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به فعالیت نمود و اقدام به تولید شیرآلات مرغوب در مدل های مختلف کرد.

برخی از مدل های شیرآلات شرکت آرتین عبارت است از:

  • اهرمی
  • کلاسیک
  • قطعات جانبی شیرآلات

شرکت پارس مهدی با نام تجاری آرتین از همان ابتدای کار به منظور جلب رضایت مشتری در تولیدات خود اهدافی مانند کیفیت برتر، بهینه سازی مصرف انرژی و … تعیین نمود.

شیر آلات آرتین با استفاده از تکنولوژی روز اروپا مطابق با نیاز مصرف کنندگان و با هدف صرفه جویی طراحی گردیده است و به دست مصرف کننده می رسد.

شیرآلات

شیرآلات بهداشتی راسان و ماهسان
در سال هفتاد و شش شرکت تولید کننده ی شیرآلات راسان و ماهسان توسط مدیرانی کارآمد که پیش از آن جز نمایندگان اصلی یک شرکت ساخت شیرآلات در آلمان بوده اند تأسیس گشت.

تولید کنندگان شیرآلاتشرکت تولید کننده ی شیرآلات راسان و ماهسان از همان ابتدای کار تصمیم به ساخت شیرآلاتی با کیفیت و مرغوبیت آلمانی با نام ایرانی را هدف خود قرار داند و با استفاده از متخصصین کارآمد اولین محصولات را تولید و تحت عنوان ماهسان پویا روانه ی بازار کردند که با استقبال خوبی از جانب مصرف کنندگان رو به رو شد.

اما اولین تولیدات این کارخانه خیلی مدیران را راضی نکرد ولی اکنون با تلاش و دانش فراوان توانسته اند رقیب بسیار خوب و سرسختی برای تولید کنندگان شیرآلات خارجی شوند.

شعار های معرف این شرکت کیفیت، زیبایی، نوآوری می باشد که از اولین شعار های این کمپانی معروف محسوب می گردد.

کارخانه ی این شرکت در منطقه ی شهرک صنعتی عباس آباد تهران به مساحت 16000 متر مربع و بالغ بر 200 نفر پرسنل فعالیت بسزایی دارد.

عواملی مانند دستگاههای هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استاندارد، رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشت محیط باعث پیشرفت این شرکت و اضافه شدن اعتبار آن شده است. همچنین این شرکت تولید کننده ی شیرآلات بهداشتی در بازار تهران فروشگاهی به مساحت 500 متر نیز برای خرید آسان مشریان دارد که دفتر مرکزی راسان و ماهسان تلقی می شود.

شیرآلات

شیرالات بهداشتی شیبه
یکی از برترین تولید کنندگان شیرآلات مرغوب شرکت شیبه می باشد که بار ها و بار ها اسمش به گوشتان خورده است. شیبه با سابقه ای بیش از پنجاه سال با بهترین فناوری و تکنولوژی در زمینه ی ساخت انواع شیرالات در خدمت مشتریان عزیز بوده است و تنها هدف آن جلب راضایت مشتریان است.

تولید کنندگان شیرآلاتاین شرکت با بهره گیری از مجرب ترین متخصصان توانسته است تا گستره ی فعالیت خود را از ایران به بیرون مرز ها نیز برساند و در بازار جهانی جایگاه مطلوبی را پیدا کرده است.

شیرآلات

شرکت اخوان جم
شرکت اخوان جم یکی از شرکت های چند منظوره می باشد که به تولید سینک ظرفشوئی، گاز رومیزی، فر، هود و انواع شیرآلات می پردازد.

شرکت اخوان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات به تولید به روز ترین و جدید ترین مدل های شیرالات، هود، سینک و … می باشد که تا کنون بسیار موفق بوده است این شرکت توانسته است با تولیدات با کیفیت خود در پیشرفت اقتصادی ایران بسیار تأثیر گذار باشد و از خروج ارز جلوگیری نماید و محصولات با کیفیت عالی را با قیمت مناسب در داخل ایران به دست مشتریان عزیز برساند.

شیرآلات

شیرآلات بهداشتی پارس
در سال 56 هجری شمسی شرکت پارس که اکنون یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی می باشد توسط مرحوم محمّدتقی کریمی قاضیانی بنیان گذاری شد نام تجاری این شرکت پارس نوین می باشد که با به کارگیری نیرویی کارآمد و متخصص توانسته است تا حد امکان مورد رضایت کامل مشتریان محصولات این شرکت قرار بگیرد.

شرکت پارس نوین از همان بدو شروع به کار تعهدی مبنی بر به رعایت دقیق حقوق مصرف کنندگان نظیر کیفیت مطلوب و مناسب، استمرار در بهبود سطح کیفی محصولات، قیمت مناسب و … را سرلوحه ی خود قرار داد.
سپس شرکت پارس نوین توانست در سال 1390 با به ثمر رساندن اهداف از پیش تعیین شده اش موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران هم در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی شود.

شیرآلات

شیرآلات ساختمانی شودر
شرکت تولید کننده ی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شودر در اوایل ده ی هفتاد هجری شمسی فعالیت خود را در زمینه ی تولید شیرالات با کیفیت آغاز نمود و با پشتکار این واحد تجاری موفق شد در مدت زمان کمی حدود هفت سال موفق به دریافت گواهینامه فعالیت تولید و استاندارد ملی ایران در تولید شیرآلات اهرمی و کلاسیک شود.

تولید کنندگان شیرآلاتاما در اینجا اهداف این شرکت محدود نشد بلکه فعالیت و تلاش آن ها در بهبود هرچه بیشتر محصولات خود بیشتر شد تا سرانجام در سال 1382 مفتخر به دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن شد.

مدیران و مهندسان و کارمندان شودر با تلاش بی وقفه همواره می کوشند تا محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را به دست مشتران عزیز برسانند و تا کنون در این زمینه موفق بوده اند و توانسته اند فعالیت خود را در سطح بین الملل نیز افزایش دهند.

در سال 1394 مدیران این شرکت تصمیم به توسعه ی فضای تولیدی خود گرفتند و به تجهیز سالن های تولیدی به خطوط مدرن و وسیع به خصوص سالن های تراشکاری، پرداختکاری و آبکاری خود پرداختند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>