اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارکت

مراحل نصب پارکت لمینت باراباس
ابتدا پس از بازدید از محیط و تایید کف و ارزیابی اینکه مناسب نصب پارکت لمینت باشد (کاملا صاف و بدون ناهمواری) شروع به کاردک کشی و تمیز کردن کف تا مرحله نهایی نظافت که جاروبرقی باشد انجام دهید تا خاک کف کاملا گرفته شود. بسته های لمینت را کنار دیوار اصلی فضا یا سالن یا اتاق(دیوار اصلی یعنی بدون هیچ عیبی ریسمان باشد و صاف) قرار داده و به طور منظم می چینیم و بعد شروع به بازکردن بسته های لمینت می کنیم و چند تایل از لمینت ها را با گونیا می بریم تا برای نصب آماده باشیم. لمینت ها را به صورت نامنظم و رندوم از دیوار اصلی نصب می کنیم، به طوریکه با فاصله 8 میل از دیوار اصلی و کل دیوارهای فضا (به جهت انبساط و انقباض لمینت) باشند.

پارکت

فاصله پارکت لمینت از دیوار ها
شرایط آب و هوایی منطقه در گذاشتن فاصله پارکت لمینت ها از دیوار تعیین کننده است. مثلا در شمال و جنوب ایران یک و نیم سانتی متر فاصله الزامی است.همچنین متراژ فضا را برای جداکردن اتاق ها از فضای سالن در نظر بگیرید، قسمت راهرو پایه چارچوب درب اتاق و سالن را باید با دقت بیشتری ببرید زیرا این بخش از لمینت ها با هیچ ابزاری پوشیده نمی شود و حداکثر فاصله برای چارچوب ها را می توان 3 میل دانست.

پارکت

آموزش نصب قرنیز
بعد از انجام کامل نصب پارکت لمینت در تمام فضاها می توان برای نصب قرنیز اقدام نمود.نوار جانبی مانند میانه، گرده، لب پله و اسکوتی را در انتهای کار با چسب آکواریوم و چسب یک دو سه انجام دهید. جهت نصب قرنیز برای دیوارهای گچی از دستگاه کمپرسور استفاده شود که در صورت نیاز بدون خرابی دیوار و خسارت قابل تعویض باشد و در زمانی که دیوار قرنیز سنگی است حتما از چسب آکواریوم برای نصب قرنیز استفاده شود.در صورت وجود درخواست برای راهنمایی بیشتر مشاورین تیراژه هارمونی همواره با شما خواهند بود تا به بهترین شکل و مطابق با خواسته هایتان شما را راهنمایی کنند.

پارکت

مزایای پارکت لمینت

  • از نظر بهداشتی: پارکت بهترین وسیله برای سلامتی، طبیعی و آرام بخش
  • از نظر اقتصادی: مقرون به صرفه(سایت فروش پارکت)
  • از نظر حرارت:پارکت عایق سرما، گرما و صدا
  • شرایط ضمانت و نکات پیش از نصب پارکت لمینت باراباس
  • نظافت و مدت ضمانت پارکت-لمینت باراباس
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>