اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 82 شرکت و مؤسسات شعب و نمایندگی های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه وجود دارد که نسبت به تمدید پروانه فعالیت 27 شرکت اقدام شده است و همچنین 78 مورد نظارت بر عملکرد شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور 2712 کارت هوشمند ناوگان وانت بار خبر داد و بیان کرد: 155 کارت هوشمند راننده وانت بار و 44 کارت هوشمند ناوگان باری در پنج ماه اول سال صادر شده است.

کرمی به صدور 344 کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و تمدید 5780 کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و 149 کارت هوشمند راننده وانت بار در مدت پنج ماه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت رانندگان بخش کالا 38 بازدید دوره انجام شده و بر 342 ناوگان نظارت شده است.

این مسئول از نظارت بر نحوه عملکرد شرکت ها و رانندگان در زمینه اجرای ضوابط ابلاغی خبر داد و گفت: به 92 تخلف اجرایی از سامانه شهراه رسیدگی شده است.

وی بیان کرد: تاکنون 12 هزار و 883 حواله لاستیک حمایتی توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام امور مربوط به صدور، توزیع و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حمل و نقل خبر داد و بیان کرد: 141 بار نامه ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بار برنامه غیرفعال شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>