اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شما قبل از اینکه اقدام به خرید پارکت برای منزل خود بکنید باید نکاتی را در زمینه خرید پارکت در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پارکت

یکی از نکاتی که باید در زمان خرید پارکت در نظر داشته باشید این است که هنگام خرید پارکت با انواع رنگ های پارکت روبرو خواهید شد که باید بر اساس نوع منزل خود و اندازه منزل یکی از بهترین انواع پارکت را انتخاب نمایید. انتخاب رنگ پارکت می تواند فضای منزل شما را بزرگ تر از آنچه هست نمایش دهد و اگر در آن مایه هایی از انواع رنگ های سرد داشته باشد فضا را بی روح می کند. اگر رنگ کف و سقف فضایی که در اختیار دارید روشن تر از رنگ دیوار ها باشد بنابراین بیشتر به چشم خواهند آمد و فضا نمایی افقی از خود به نمایش می گذارد. بنابراین اگر قصد دارید عرض و فضای اتاق بیشتر به نظر بیاید باید باید با داشتن رنگ روشن سقف و دیوارها از رنگ تیره ای از پارکت استفاده کرد. اگر بخواهید از این هم فضا بزرگ تر به نظر بیاید می توانید رنگ سقف و پارکت را تیره انتخاب کنید و رنگ دیوارها را روشن کنید. البته با این کار سقف پایین تر به نظر خواهد امد. ولی نباید هرگز سقف را روشن کنید ولی رنگ دیوار و پارکت را تیره انتخاب کنید.

پارکت

انواع مختلف پارکت
هنگامی که برای خرید پارکت لمینت به بازار مراجعه می کنید و می خواهید برای فضای مورد نظر خود یکی از انواع پارکت را انتخاب نمایید با انواع و برندهای مختلف پارکت مواجه خواهید شد که باید از قبل طلاعاتی را در این زمینه کسب کرده باشید تا بتوانید بهترین نوع پارکت لمینت را انتخاب نمایید. همچنین قیمت ها و جنس های مختلفی نیز برای پارکت وجود دارد که باید بهترین آن ها را که با بودجه ما تناسب دارد را انتخاب نمایید.

پارکت

انتخاب پارکت بر اساس مکان
اگر پارکت را برای مکانی پرتردد انتخاب می کنید باید از نوعی خاص از پارکت و در غیر این صورت از نوعی دیگر از پارکت لمینت استفاده نمایید. برای فضاهایی مانند فروشگاه ها که دارای تردد زیادی هستند باید رویه ای را برای پارکت انتخاب کنید که دارای مقاومت بالاتری باشد. بنابراین از پارکتی با کیفیت بالا که دارای استانداردهای بالاتری باشد استفاده کنید.

در خرید پارکت این را بدانید که تمامی انواع پارکت با کیفیت های مختلف دارای چهار کلیک در 4 جهت می باشد و اگر بیان شد که پارکت در چهار جهت کلیک دارد و یکی از محاسن آن به حساب آمد باید بدانید که کاملاً جنبه تبلیغاتی داشته و تمامی انواع پارکت لمینت این خصوصیت را دارد.

پارکت

ضخامت پارکت لمینت
انواع پارکت در ضخامت های مختلفی ساخته می شوند که بین 6 تا 15 میلی متر متغیر می باشد. که معمولاً انتخاب ضخامت پارکت لمینت بین 8 تا 12 میلی متر گزینه ای مناسب محسوب می شود. برای اینکه پارکت را در برابر مصرف انرژی و سروصدا عایق کنید نیز می توانید از فوم مخصوص زیر پارکت استفاده نمایید.

قبل از اینکه اقدام به نصب پارکت کنید بهتر است از فروشنده بخواهید تا دو روز قبل از اجرای پروژه پارکت را برای شما ارسال نماید تا پارکت با محیط هم دما شود و اگر هم در ارسال و نوع پارکت مشکلی وجود داشت رفع شود

پارکت

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>