اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارکت نوعی کفپوش است که در کشورهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در کشور ما نیر انواع پارکت لمینت در طرح و رنگ های مختلف تولید می‌شوند که البته نوع خارجی آن از کیفیت و تقاضای بیشتری برخوردار است. یکی از محبوترین پارکت های خارجی نوع ترک آن می‌باشد که در بازار فروش بالایی دارد. در ادامه به مقایسه پارکت ترک و پارکت ایرانی خواهیم پرداخت تا بتوانید تصمیم گیری درستی در خرید پارکت مناسب داشته باشید.اولین موردی که در مقایسه پارکت ترک و ایرانی به آن خواهیم پرداخت مربوط به کیفیت آن می‌شود. باید بگوییم کیفیت پارکت ترک بالاتر می‌باشد و این کیفیت زمانی خود را نشان می دهد که بعد از گذشت چندین سال هیچگونه افت کیفیت در رنگ و همچنین سطح آن به وجود نمی آید. بیشتر پارکت های ایرانی متاسفانه بعد از گذشت چند سال در بافت و همچنین رنگ خود دچار تغییر می‌شوند و باید دوباره با پارکت های نو جایگزین شوند. جایگزین کردن پارکت لمینت نو با کهنه هزینه بر است و برای هر شخصی مقرون بصرفه نمی‌باشد.

پارکت

در دومین مورد از مقایسه پارکت ترک و پارکت ایرانی می توانیم به مقاومت پارکت های ترک اشاره کنیم. مقاومت برای یک پارکت بسیار مهم است و باید در برابر انواع ضربه هایی که از طریق ضربات پا و یا اجسام وارد می‌شود از خود مقاومت نشان دهد.

از دیگر موارد مقایسه پارکت ترک و ایرانی می توانیم به ظاهر پارکت های ترک بپردازیم. ظاهر پارکت های ترک به گونه ای هستند که زیباتر از پارکت ایرانی جلوه می دهند. اگر دو پارکت ایرانی و ترک را کنار یکدیگر قرار دهید می توانید تفاوت این دو پارکت را به راحتی مشاهده کنید. پارکت ترک از جلوه زیباتری برخوردار است و جلب توجه بیشتری می‌کند.

امروزه پارکت هایی به بازار عرضه می‌شوند که به ضدآب معروف هستند. بسیاری از انواع پارکت وجود دارند که تنها نام پارکت ضد آب را یدک میکشند و در واقع اینگونه نیستند. پارکت ترک اگر اصل باشد در برابر آب مقاومت بسیار خوبی نسبت به خود نشان می دهد.

پارکت

البته باید این نکته را قبل از خرید مد نظر قرار دهید که پارکت ترک به دلیل مواردی که در بالا به آن اشاره شد قیمت بالاتری نیز دارند. به طور کلی اگر هزینه برای شما مهم نیست و به دنبال پارکت مناسب هستید بهتر است نوع ترک آن را انتخاب کنید. شرکت هایی نیز هستند که در ایران پارکت های بسیار خوبی تولید می‌کنند که هم سطح پارکت های ترک می‌باشند ولی برای خرید باید بررسی های لازم را انجام دهید و به اصالت آنها پی ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>