اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع برند پارکت را میشناسید؟

شناخت بهترین برند پارکت هم کار ساده ای ست و هم کمک بسیار زیادی در انتخاب پارکت متناسب با هزینه مورد نظر و سلیقه شما خواهد داشت.در این مقاله انواع برند پارکت ایرانی و خارجی که در زمینه تولید پارکت فعالیت دارند را معرفی میکنیم. برندهای پارکت ساخته شده توسط آلمان، چین، ایران و ترکیه به نسبت سایر برندهای ساخت شده در کشور های دیگر در ایران پر استفاده تر است. توجه داشته باشید که ما برندی را به عنوان بهترین برند و یا بدترین برند معرفی نمی کنیم و فقط برندها را بررسی می کنیم.

پارکت


انواع برند پارکت
برندهای متفاوتی هم تولید داخلی و تولید خارجی در زمینه پارکت در ایران وجود دارد. جنس، کاربرد و کیفیت هر برند تفاوت هایی دارد. به طور کلی نمی توان گفت کدام برند بهتر و یا کدام برند بدتر است؛ انتخاب برند موضوعی است که با توجه به جنس، بودجه، رنگ و ضخامت پارکت مورد نظر شما بر می گردد. در این بخش برندهای ساخت شده توسط کشور آلمان که محبوب ترین برند ها را دارد، برندهای ساخته شده توسط کشور چین که قیمت و کیفیت مناسبی دارد، پارکت های ساخته شده توسط ایران و ترکیه را بررسی می کنیم.

پارکت

لیست برندهای پارکت
در این بخش یک لیست از تعدادی از انواع برندهای پارکت موجود در ایران تهیه شده است و در این مقاله به بررسی چند برند می پردازیم، هر چند برندهای دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد.

  1. لگو فلور ساخت آلمان
  2. استارلند ساخت ایران
  3. بنه ساخت ایران
  4. لیگنا ساخت ترکیه
  5. دیبا دکو ساخت ایران تحت لیسانس ترکیه
  6. اوک وود ساخت چین
  7. باراباس ساخت آلمان
  8. زنیت ساخت روسیه
  9. هوگر ساخت ایران تحت لیسانس ترکیه
  10. آرتا ساخت ایران تحت لیسانس بلژیک
  11. ایزوفام ساخت ایران
  12. لینگا ساخت ترکیه
  13. وودفلور ساخت چین تحت لیسانس آلمان
  14. کیو دی ام ساخت چین تحت لیسانس آلمان
  15. آی جی تی ساخت ترکیه
  16. آی تی سی ساخت چین تحت لیسانس آلمان
  17. کرونو وود ساخت چین تحت لیسانس آلمان
  18. ایشیک ساخت ترکیه
  19. آلویز ساخت چین تحت لیسانس انگلیس
  20. واریو ساخت ترکیه
  21. مون لاک ساخت ترکیه
  22. آرت دکور ساخت ترکیه
  23. پاراکلام ساخت ترکیه

بهترین برند پارکت
احتمال این سوال برای شما پیش آمده است که بهترین برند پارکت کدام برند است؟ چطور بهترین برند پارکت ترکیه، آلمانی، چینی و… را بشناسیم؟ همانطور که گفتیم نمی توان گفت بهترین یا بدترین برندهای پارکت ها کدام هستند و پارکت انتخابی شما کاملا با توجه به بودجه، رنگ و ضخامت مورد نظرتان انتخاب می شود. در این بخش برندهای پارکت ها را بررسی می کنیم و با توجه به مشخصات آن ها می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

پارکت

انواع برند پارکت ایرانی
در زمینه پارکت برندهای زیادی در ایران مشغول فعالیت بوده اند اما برخی به دلیل تولید محصول بی کیفیت دیگر فعالیتی ندارند. از برندهای موجود می توان به یونیک، ایمپریال، آید و آرتا اشاره کرد که برند آرتا به دلیل تبلیغات تلویزیونی جز پرفروش ترین و شناخته ترین نوع پارکت ها است.

  • پارکت برند دکور فلور

یک نوع از انواع برندهای پارکت ایرانی بسیار با کیفیت و مناسب پارکت دکور فلور است. این برند توانسته بسیاری از ایرادات پارکت ها مانند ناخن گیر شدن، انقباض و انبساط، تاب برداشتن پارکت، برآمده شدن و فاصله بین قطعات و… را برطرف کند و به عنوان یک محصول با کیفیت وارد بازار شود. کلیک های برند پارکت دکور فلور از نوع کلیک های پارکت AGT است که یک برند شناخته شده و با کیفیت است.

  • پارکت برند امپریال

یکی از برندهای پارکت ایرانی که با ویژگی هایی مانند مغز HDF محکم، رویه AC4، رنگ های متنوع و دلنشین و … توانسته در بین افراد محبوب شود برند پارکت امپریال است. این برند جز رغیبان اصلی برندهای ایرانی است.

  • پارکت آرتا

یکی از برندهای پارکت ایرانی که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است برند پارکت آرتا است. پارکت آرتا از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد و با حضور در بازار ایران و بازار خاورمیانه و استفاده از فناوری های پیشرفته در راستای ارتقا کیفیت و عرضه بهترین محصولات تلاش کرده است. پارکت آرتا محصولات خود را تحت لیسانس یونیلین بلژیک به بازار وارد کرده است. برند پارکت آرتا برای کسب اطمینان مشتریانش با عرضه هر محصول گارانتی نیز ارائه می دهد.

  • برند پارکت یونیک

یکی از پارکت های با کیفیت و ارزان قیمت با درجه سایشی ac4 پارکت یونیک است. لایه مقاومی که روی این پارکت وجود دارد باعث شده مناسب برای دفاتر اداری باشد.

  • برند پارکت آیدا

پارکت آیدا با درجه سایشی ac4 ساخت کشور ایران در بازار موجود است. این برند پارکت های کلیکی تولید می کند که نصب آن را آسان کرده و امکان استفاده مجدد دارد. از ویژگی های محصولات برند پارکت آیدا مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر لکه، مقاومت در برابر حرارت زغال و عدم رشد کپک است.

  • برند پارکت Z4

برند Z4 یکی از برندهای پارکت ایرانی است و برای محصولاتش 10 سال ضمانت نامه دارد. درجه سایشی این برندZ4 برابر AC3 است و مناسب برای استفاده در منازل است.

پارکت

انواع برند پارکت ترکیه
ترکیه کشوری که در زمینه محصولات چوبی و دکوراسیون پیشرو است. در این کشور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین پارکت ها تولید می شود. برندهایی مانند ای جی تی، ایشیک و چامسان از بهترین پارکت ترکیه ایی هستند. اکنون به دلیل مشکلات واردات کالاهای لوکس متاسفانه موجودی برندهای خوب ترکیه ایی کم است.

  • پارکت برند ایشیک

یکی از برندهای پارکت، پارکت ایشیک است. این برند با صادرارت محصولات توانسته در زمینه خود پیشرو باشد. برند ایشیک در زمینه تولید MDF نیز برای لمینت، کابینت، ابزار آلات به استاندارهای اروپا دست یافته است. لیمنت های برند ایشیک با درجه سایشی AC4 و دبل کلیک تولید می شوند. لایه میانی این لمینت ها HDF است که همین باعث می شود صدای کمتری نسبت با سایر پارکت ها ایجاد شود.

  • پارکت آکوا فلور

یکی از بهترین برند های پارکت ترکیه ای، پارکت آکوا فلور است که است. پارکت آکوا فلور 100% ضد آب و قابل شستشو است. از این پارکت می توانید در محل هایی که شستشو زیاد است مانند آشپزخانه استفاده کنید همچنین به دلیل مقاومت در برابر رطوبت برای استفاده در منازل مناطق شمالی بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگر پارکت آکوا فلور ضد خش، ضد حریق، و ضد گرد و خاک بودن است.

  • پارکت AGT

از دیگر برندهای پارکت ترکیه ایی برند پارکت AGT است. این برند در زمینه تولید MDF، پارکت و لمینت فعالیت می کند. لمینت های برند AGT با درجه های سایشی AC3 و AC4 در ایران موجود است. تولید لایه میانی HDF در برند AGT به گونه ایی است که کمتر گاز فرمالدئید تولید می کند و همین موضوع باعث شده است که دوستدارن طبیعت نیز از این محصول استفاده کنند. یکی از ویژگی های برند پارکت AGT آنتی باکتریال بودن است که باعث شده نسبت به برخی برندها برتری داشته باشد.

قیمت انواع بهترین پارکت های ترکیه
در ترکیه برندهای متفاوتی پارکت تولید می کنند همچنین برندهای زیادی در ایران تحت لیسانس ترکیه پارکت هایی تولید می کنند. قیمت انواع پارکت ترکیه ایی متفاوت است و به نوع پارکت، جنس، کاربرد و … بستگی دارد. همچنین قیمت پارکت های تولید شده در ترکیه و پارکت های تولید شده در ایران تحت لیسانس ترکیه تفاوت قیمت دارند.

پارکت

برندهای پارکت آلمانی
پارکت های تولید شده در کشور آلمان جزو بهترین پارکت ها است. آلمان جزو بزرگ ترین تولید کننده های پارکت است.از انواع برند پارکت آلمانی می توان برندهای وی پارکت و وینئو نام برد. دو برند وی پارکت و وینئو در کشور آلمان تولید شده و تحت لیسانس هیچ کشوری نیستند. برند وی پارکت زیرمجموعه شرکت classen است. این برند از برندهای لوکس است که از تنوع زیادی برخوردار بوده و از سیستم کلیکی پیشرفته ایی استفاده می کند. برندهای آلمانی نیز هستند که در کشور چین تولید می شوند و تحت لیسانس آلمان محصولات را به بازار عرضه می کنند.

  • برند وروکس فلور

برند وروکس فلور با تولید محصولات با کیفیت هم در ایران و هم در آسیا و جهان به عنوان یکی از بهترین برندهای پارکت در بین افراد شناخته شده است. با اینکه اغلب برندهای آلمانی محصولات با کیفیت و خوبی را تولید می کنند اما این برند با ساخت بهترین پارکت چوبی توانسته در دنیا جایگاهی در بین برترین ها داشته باشد. اغلب پارکت های برند وروکس فلور در کشور جمهوری چک و لهستان ساخته می شود و به سراسر دنیا ارسال می شود.

  • برند وی پارکت

پارکت های برند وی پارکت در درجه مقاومت ac3,ac4,ac5 ساخته می شوند. این برند برای خانه، فروشگاه و پاساژها مناسب است. تنوع رنگ و طرح محصولات این برند باعث شده است که در بین افراد محبوب شود.

  • برند وینئو

از دیگر برندهای با کیفیت آلمانی وینئو است که در درجه مقاومت ac4 تولید می شود. محل هایی مانند خانه و فروشگاه برای استفاده از این نوع برند بسیار مناسب است.

  • پارکت ایگر

پارکت ایگر ساخت کشور آلمان با استفاده از جدیدترین تکنولوژی اروپا ساخته می شود. محصولات برند ایگر علاوه بر زیبایی ظاهری ویژگی های مانند نگهداری آسان، تنوع در طرح، قابلیت جابه جایی، مقاومت در برابر خش و رطوبت، و … دارد.

ویژگی های برند پارکت ایگر

  1. قابل استفاده در مکان های متفاوت مانند فروشگاه، ادارات، منازل، هتل و …
  2. تنوع در اندازه و رنگ های متفاوت
  3. کیفیت فوق العاده بالا
  4. پاک کردن و تمیز کردن بسیار راحت و آسان
  5. عدم تأثیر تغییرات دما روی پارکت
  6. مقاومت در برابر نم و پوسیدگی
  7. سازگار با محیط زیست
  8. مقاومت در برابر ساییدگی
  9. مقاومت در برابر حرارت
  10. دوام و طول عمر بالا
  • برند پارکت باراباس

یکی از برندهای معروف پارکت برند باراباس با داشتن بالاترین استاندارد ها در گروه بهترین برندها قرار دارد. برند باراباس در مقابل خش، ضربه، حرارت و سایش بسیار مقاوم است. محصولات این برند در رنگ های بسیار متفاوتی به بازار ارائه می شود و گزینه های زیادی برای انتخاب افراد وجود دارد.

پارکت

بهترین پارکت آلمانی

برندهای پارکتی که در آلمان ساخته می شوند همه محصولات با کیفیت و مقاومی هستند. برای انتخاب بهترین پارکت آلمانی نکاتی وجود ندارد، به طور کلی همان طور که گفتیم انتخاب پارکت با توجه به محل مورد نظر، کار، ویژگی ها، بودجه و دیگر نکات است.

  • برندهای پارکت بلژیک

دو برند ویتالیتی و بنولکس از انواع برند پارکت باکیفیت بلژیکی در ایران است. برند ویتالیتی محصولی از شرکت unilin بوده که این برند صاحب برندهای مطرحی در زمینه پارکت است. اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید انتخاب یکی از این دو برند انتخاب بسیار خوبی است.

پارکت

انواع پارکت چینی
کشور چین تا کنون محصولا زیبا و با کیفیتی در زمینه دکوراسیون طراحی و تولید کرده است. این کشور با همکاری و استفاده تکنولوژی اروپا انواع پارکت چینی تحت لیسانس اروپا نیز تولید می کند. از محاسن انواع پارکت های چینی می توان به قیمت پایین و کیفیت بالای آن اشاره کرد. از پارکت های چینی ساخت کشور چین می توان به میل هرمس اشاره کرد همچنین انواع پارکت های متنوع چینی که تحت لیسانس سایر کشور ها هستند می توان به برندهای پارکت فیس وود، وسن پارکت لمییت شانو و … اشاره کرد.

  • برند کی پی ال

این برند در چین ساخته می شود اما تحت لیسانس آلمان است. پارکت برند کی پی ال با درجه ac4 ساخته می شود. از ویژگی های این برند به ضد آب بودن آن می توان اشاره کرد. قیمت این برند نسبت به سایر برندهای آلمانی ارزان تر است.

  • پارکت وودن استار

پارکت آلمانی وودن استار با درجه سایشی ac4 ساخته می شود. از ویژگی های این برند مقاومت در برابر ضربه و آب می توان اشاره کرد. این پارکت در کشور چین تولید شده و تحت لیسانس آلمان به بازار عرضه می شود. پارکت وودن استار نیز مانند پارکت کی پی ال قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندهای آلمانی دارد.

  • پارکت هیرو

یکی از برندهای چینی که در زمینه تولید پارکت فعالیت دارد برند هیرو است. از ویژگی های پارکت های این برند تنوع در رنگ، طرح، ضد خش، مقاوم در برابر ضربه، مقاوم در برابر آب و … است. قیمت انواع پارکت های چینی در حدود قیمت پارکت های ایرانی و گاهی 10% بیشتر است.

ویژگی پارکت هیرو

  1. 18 رنگ متنوع
  2. کلیک های مستحکم
  3. ضخامت 8 میلی متر

برند برتر لمینت
برندهای متفاوتی در زمینه تولید لمینت فعالیت دارند. از برندهای برتر لمینت هم می توان به تولیدات داخلی و هم می توان به تولیدات خارجی اشاره کرد. برندهای ویتالیتی، وینئو و وی پارکت ار برندهای پارکت از نوع وارداتی هستند. از انواع برندهای پارکت ایرانی موجود در بازار که در زمینه برندهای لمینت فعال هستند برندهای یونیک، ایمپریال و آرتا است. از برندهای برتر لمینت که در بازار موجود و کیفیت مناسبی دارند برندهای ترکیه ایی هایکا، آیپیا است. کشور آلمان از تولید کنندگان برندهای برتر لمینت مانند برندهای وینیئو و وی پارکت است.

پارکت

بهترین پارکت ضد آب
امروزه پارکت های ضد آب کاربرد فراوانی دارند. یکی از ویژگی های مورد نظر مشتریان نیز ضد آب بودن پارکت ها است که علاوه بر ماندگاری باعث شستشوی آسان نیز می شود. سوالی که در ابتدا پیش می آید این است که آیا پارکت های قابل شستشو همان پارکت های ضد آب هستند یا خیر؟ هر دو نوع پارکت قابلیت شستشو دارند اما پارکت هایی که با عنوان پارکت قابل شستشو به بازار عرضه شده اند را می توان با مواد قوی تر شست. برای انتخاب بهترین پارکت ضد آب پارکت باراباس آلمان از برندهای پارکت است که در این زمینه به خوبی کار کرده است اما قیمت نسبتا بالایی دارد. به طور کلی پارکت های ضد آب نسبت به سایر پارکت ها قیمت بالاتری دارند و طبیعی است که هر چه محصول با کیفیت تر باشد گران تر نیز است.

خرید پارکت لمینت

لمینت پارکت مصنوعی که از مغز فشرده HDF و روکش طرح چوب ساخته شده است. لایه رویی این پارکت ضد آب و ضد اشعه است. برندهای آرتا، یونیک، هوگر، گسپه و … پارکت های لمینت را تولید می کنند. برای خرید پارکت لمینت باید محل استفاده و مقاومت سایشی توجه کنید.
برای خرید پارکت لمینت ابتدا باید به محل استفاده آن توجه کنید. پارکت لمینت درجه های ac متفاوت، ویژگی های و انواع متفاوتی دارد که با توجه نیاز افراد یک نوع انتخاب می شود. در زمان خرید پارکت لمینت به نکاتی مانند کیفیت، رنگ، ضخامت، قیمت، ضریب سایش و … توجه کنید. برندهای پارکت زیادی در زمینه پارکت لمینت فعالیت دارند، برندهایی مانند آیدا، آرتا، ایزوفام، ایشیک، استارلند و …. یکی از مهم ترین نکات زمان خرید پارکت لمینت توجه به رنگ پارکت و سازگاری آن با سایر اجزای محیط است. برای اینکه انتخاب درستی در رنگ پارکت لمینت داشته باشید از مشاوران و کارشناسان ای موضوع کمک بگیرید. موضوع مهم تأثیر گذار دیگر در خرید پارکت لمینت، جنس پارکت ها است؛ از چوب درختان متفاوتی در تهیه پارکت لمینت استفاده می شود که با توجه به ویژگی های هر چوب می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. ضریب سایشی پارکت لمینت نیز موضوع مهم دیگری است که زمان خرید پارکت لمینت باید به آن توجه کنید؛ مخصوصا اگر قصد دارید در محل پرترددی از پارکت لمینت استفاده کنید حتما ضریب سایشی آن ها را بررسی کنید.

پارکت

امیدواریم این مقاله به شما در معرفی انواع برند پارکت کمک کرده باشد. خوشحال می شویم نظرات و پیشنهاداتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>