اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان برتر اجرای طرح بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی این اداره کل در بین ادارات کل استان های کشور در چهار ماهه سال جاری خبر داد.
ایوب کرد اظهار داشت: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی از اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و مصرف سوخت و همچنین حراست و نگهداری از سرمایه های ملی در این استان اجرایی شده است.
وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکنون این طرح مهم ملی در بیش از 604 کیلومتر از محورهای مواصلاتی حوزه تحت پوشش این اداره کل با اعتبار افزون بر 150 میلیارد تومان عملیاتی شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زیر ساخت های جاده ای و شبکه راه ها سرمایه های ملی هر کشور محسوب می شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، اظهار داشت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

منبع: سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>