اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در پنج ماهه ابتدای سال جاری حدود 13 میلیون و 500 هزار تن کالا طی 582 هزار سفر باری با انواع کامیون، کامیونت و تریلر از مبدا استان کرمان به داخل و خارج از استان حمل شده است.
اسماعیل محمدی رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: طی 5 ماهه اول امسال حدود 13 میلیون و 500 هزار تن کالا از مبداء استان به دیگر استانها حمل شده که این میزان جابه جایی نسبت به مدت مشابه سال 98 با رشد 10 درصدی همراه بوده است.
محمدی کالاهای حمل شده در سال گذشته را گندله، کنستانتره سنگ آهن، سنگ آهن، آهن اسفنجی، گازوئیل، بنزین، سیمان کیسه ای، انواع بنزین، سیمان فله، شمش فولاد و....عنوان کرد و افزود: ده کالای عمده جابجاشده از مبدا استان در پنج ماهه سالجاری نیز بر همین روند بوده است.
رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ادامه داد: این مقدار بار توسط 190 شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان حمل شده و عمده بار حمل شده، کالاهای معدنی، صنعتی و تولیدی است که نشان دهنده ماهیت و میزان تولید صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی در شمال استان است.
محمدی بیشترین مبدا کالاهای حمل شده را با توجه به وجود معادن متعدد و کارخانجات صنعتی به ترتیب شهرستانهای سیرجان، کرمان و زرند اعلام کرد و گفت: عمده محصولات جابجا شده به مقاصد استانهای هرمزگان، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان حمل شده است.

منبع: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>