اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلیم اله وثوقی با اشاره به آمار پنج ماهه صادرات از پایانه مرزی بیله سوار، اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال 83 هزار و 110 تن کالا توسط 3 هزار و 686 دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

وی با اشاره به سهم ناوگان حمل و نقل کشورها خاطرنشان کرد: از تعداد 3 هزار و 686 دستگاه کامیون 96 درصد کالا توسط کامیون های ایرانی و 4 درصد به وسیله کامیون های گرجستان صادر شده است.

وثوقی افزود: محصولات کشاورزی، انواع شیشه، پسته، سنگ ساختمانی، کاشی، خرما و نمک عمده کالاهای صادر شده از پایانه مرزی بیله سوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به آمار ورود و خروج کامیون ها از مرز بیله سوار نیز اشاره کرد و گفت: در پنج ماهه امسال 17 هزار و 233 دستگاه کامیون از مرز بیله سوار تردد کرده است که 8 هزار و 884 دستگاه کامیون وارد و 8 هزار و 349 کامیون نیز خارج شده است.

وثوقی با بیان اینکه 250 کیلومتر عملیات روکش آسفالت ریزی در راه های اصلی و روستایی استان اردبیل اجرا می شود، اظهار کرد: امسال حدود 150 کیلومتر روکش آسفالت در برنامه داریم و 100 کیلومتر دیگر را نیز در قالب طرح اجرا خواهیم کرد و تمام تلاش ما اتمام پروژه تا پایان سال 99 است.

وی مجموع اعتبارات استانی امسال در حوزه نگهداری راه های اصلی و فرعی و نیز احداث راه روستایی را بالغ بر 100 صد میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: جاده ایمن یکی از شرایط و نشانه های توسعه منطقه بوده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بر این باور است تا در راستای توسعه استان به سهم خود گام های اساسی بردارد.

منبع: خبرگزاری شهرخوان

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>