اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خرما

صادرات خرما به استرالیا:
کشور استرالیا واقع شده در نیمکره جنوبی و کشوری توسعه یافته است و با داشتن 7٬686٬850 کیلومتر مربع وسعت ششمین کشور پهناور دنیاست.

استرالیا از شرق اقیانوس آرام، از غرب اقیانوس هند، از شمال چندین دریا وئ از جنوب اقیانوس منجمد‌جنوبی فراگرفته است.

سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند و پایتخت این کشور شهر کانبرا است. استرالیا در سال 1901 از انگلستان استقلال یافت و در حال حاضر بیش از 25 میلیون جمعیت دارد.

خرما

در حال حاضر سالانه مقادیر بالایی خرما به استرالیا صادر می‌شود که در این میان سهم انواع خرمای صادراتی ایران از این میزان بسیار اندک می‌باشد و کشورهایی مانند عربستان و امارات این بازار مناسب را در اختیار دارند.

شرکت‌های صادرات خرما، تجار و صادرکنندگان خرمای ایران در بازار‌های منطقه مانند صادرات خرما به پاکستان، صادرات خرما به روسیه و صادرات خرما به عراق بسیار فعال بوده‌اند.

تلاش برای پیدا کردن بازار های جدید از سوی صادرگنندگان در حال انجام است که صادرات به استرالیا یکی از این اهداف بوده است.

در سال‌های اخیر صادرکنندگان ایرانی تلاش‌هایی برای صادرات خرما به استرالیا انجام داده اند اما به دلیل ضعف در بازاریابی و عدم رعایت بسته‌بندی مناسب نتوانسته ‌ایم جایگاه خوبی در صادرات به این کشور به دست آوریم.

خرمای پیارم و خرمای مضافتی از جمله انواع خرمای صادراتی ایران است که به استرالیا صادر می‌شوند.

به دلیل وجود روابط ضعیف بین المللی ایران با کشور استرالیا، صادرات خرما به استرالیا از طریق کشورهای واسط انجام می‌شود و بازرگانان ایرانی با استفاده از کشورهایی مانند مالزی و امارات اقدام به صادرات خرما به استرالیا می‌کنند.

ارقام خرمای عجوه، خرمای مجول، خرمای پیارم و خرمای برهی بیشترین مصرف را در استرالیا دارند و دارای بیشترین میزان آمار صادرات خرما به این کشور می‌باشند.

خرما

تولید خرما در استرالیا:
کشور استرالیا دارای اقلیم خشک و گرم است و شرایط مناسب برای کشت خرما در این کشور وجود دارد. در سالیان اخیر تعدادی از کشاورزان استرالیایی اقدام به کشت خرما در این کشور کرده‌اند که با هدف تولید این محصول با ارزش و صادرات خرما به دیگر کشورها صورت گرقته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>