اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خرما

صادرات خرما به آلمان:
امروزه صادرات خرما به اروپا و به خصوص صادرات خرما به آلمان به دلیل قیمت فروش بالای محصولات و ارزآوری بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است و سالانه از سوی کشورهای تولیدکننده خرما میزان بسیار زیادی خرما به این کشور صادر می‌شود.

کشور آلمان جز بهترین و پیشرفته‌ترین کشورها در میان کشورهایی اروپایی است و به همین دلیل سرانه درآمد مردم آلمان نسبت به بقیه کشورها بالاتر بوده که باعث به وجود آمدن قدرت خرید بالاتر می‌شود.

قدرت خرید بالا در این کشور باعث روانه شدن مقادیر بالایی از بهترین مواد غذایی جهان به این کشور می‌شود که از استاندارد‌های بالایی نیز تبعیت می‌کنند و در این میان خرما نیز جایگاه خوبی دارد.

بازار بزرگ آلمان و فرصت‌های آن باعث ورود بازرگانان و تولید کنندگان محصولات مرغوب به بازار شده است و در زمینه خرما کشورهای تونس و الجزایر با ورود به بازار خرمای آلمان سالانه حجم زیادی خرما به این کشور صادر می‌کنند.

بیش از 37 درصد بازار صادرات خرما به آلمان در اختیار کشور تونس است و این کشور توانسته است با استفاده از این فرصت ارزآوری خوبی برای خود فراهم کند.

متاسفانه به دلیل کیفیت پایین بسته بندی و بازاریابی خرمای صادراتی ایران نتوانسته است علارغم پتانسیل تولید خود سهم قابل قبولی از صادرات خرما به آلمان را از آن خود کند.

انواع خرمای ایران مانند خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای سایر (استعمران) و خرمای مجول می‌تواند از جمله ارقام پرفروش در بازار آلمان باشد و صادرات خرما به آلمان از ایران را رونق دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>