اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: 28 هزار نفر (راننده وسایل نقلیه باری و افراد تحت تکفل آنان) در مازندران مشمول بیمه تکمیلی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، سید رحمت الله موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس آخرین گزارشات از مجموع 17 هزار راننده در بخش حمل ونقل کالای مازندران در این بخش تاکنون28هزار نفر که شامل راننده و خانواده تحت تکفل ( همسر و دو فرزند) وکارکنان شرکتهای حمل ونقل کالا با سیر مراحل لازم، تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پوشش بیمه تکمیلی دانا برای این رانندگان را منوط به داشتن کارت هوشمند فعال وسابقه بیمه تامین اجتماعی اعلام کرده است.

موسوی افزود: رانندگان وسایط نقلیه باری باید مدارک خود وافراد تحت تکفل خودشان(همسر و دو فرزند) را برای برخورداری از پوشش بیمه تکمیلی دانا تا تاریخ 31 شهریور امسال با ایجاد شناسه کاربری از سوی کانون انجمنهای صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالای کشور در سایت بیمه تکمیلی درمان ثبت نام نمایند.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطر نشان ساخت: بیمه تکمیلی دانا شامل هزینه هایی می شود که بالاتر از فرانشیز بیمه تامین اجتماعی است و این هزینه ها براساس قرارداد از طریق شرکت بیمه تکمیلی پرداخت خواهد شد.
وی در خاتمه ضمن اعلام این مطلب که در حال حاضر بیش از 90 درصد از حمل بار در مازندران به صورت زمینی انجام می شود، تصریح کرد: سالانه رانندگان وسایل نقلیه باری در مازندران بیش از 18 میلیون تن کالا را از این خطه به داخل و یا خارج استان حمل می کنند.

منبع: سازمان رادهداری مازندران

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>