اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایجاد ایمنی تردد در جاده ها یکی از وظایف این مجموعه است که با توجه به مقدورات و امکانات این مهم در قالب طرح های مختلف در شهرستانها اجرایی می شود.
جواد نژادی رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ایجاد ایمنی تردد در جاده ها یکی از وظایف این مجموعه است که با توجه به مقدورات و امکانات این مهم در قالب طرح های مختلف در شهرستان ها اجرایی می شود.
جواد نژادی افزود: بخش قابل توجهی از جاده های استان کرمان در منطقه جنوبی استان قرار گرفته و این امر نشان از اهمیت ارتقا سطح خدمات در این جاده ها دارد که در حوزه نگهداری بیش از 2 هزارکیلومتر از راهها وظیفه نگهداری آن بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان است.
وی از آشکار سازی 89 نقطه پرتصادف جاده های جنوب استان خبر داد و گفت: با ایمن سازی و آشکار سازی این نقاط همچنین ایمنی تردد برای خودروها در این نقاط پر تصادف فراهم شده است.
نژادی بیان کرد: برای دید بهتر رانندگان بیش از 210 کیلومتر از جاده های شهرستانهای جنوبی استان خط کشی شده است که با این اقدام به ویژه در شب هنگام و کاهش دید مناطق فاقد خط کشی و خط کشی محو شده دارای دید مناسبی شده است.
نژادی همچنین از اجرای 3کیلومتر گاردریل حفاظ جاده ای در محورهای جنوب استان به ویژه محورهای شریانی خبر داد و گفت: همچنین برای حفاظت بهتر خودروها و جلوگیری از خروج در هنگام خطر بیش از 500متر حفاظ بتنی نیو جرسی و بیش از 70متر اجرای حفاظ بتنی درجا بر روی پلهای حوزه راههای جنوب کرمان اجرا شده است.
وی گفت: بیش از 2800 تابلوی اخباری و انتظامی در طول راه های جنوب استان نصب شده است.
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: بیش از 2 هزار عدد چشم گربه ای، میله های ترافیکی و بشکه های ترافیکی در سطح حوزه راه های جنوب کرمان نصب شده است. جواد نژادی با اشاره به وجود 12 تونل در حوزه راه های جنوب کرمان گفت: هر ساله هزینه سنگینی برای نگهداری و ایمنی این تونل ها انجام می شود که با توجه به تردد سنگین در این محور و شریانی بودن آن اصلاح سیستم روشنایی و ایمنی لازم در داخل تونلها از دغدغه های اصلی تیمهای فنی مجموعه ایمنی و حریم است که در مدت 3ماه گذشته در قالب طرح اصلاح و بهسازی سیستم روشنایی کار عملیاتی در 8 دستگاه تونل انجام شده است که بتوانیم روشنایی و ایمنی این تونلها را حفظ نماییم.
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: سازمان راهداری حمل و نقل

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>