اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خرمای کبکاب

صادرات خرمای کبکاب:
خرمای کبکاب یکی از مهم‌ترین انواع خرمای ایران و جز ارقام خرمای صادراتی ایران است که سالانه حجم زیادی از صادرات خرمای ایران را صادرات خرمای کبکاب تشکیل می‌دهد.

خرمای صادراتی کبکاب:
خرمای کبکاب از دسته خرماهای مرطوب ایران بوده که بیشتر در استان‌های فارس بوشهر و خوزستان تولید می‌شود و از مراکز مهم تولید آن می‌توان به شهرستان‌های دشتستان استان بوشهر، شهرستان کازرون استان فارس و شهرستان بهبهان استان خوزستان اشاره کرد.

خرمای صادراتی کبکاب دشتستان:
خرمای کبکاب در مقادیر زیاد در شهر دشتستان، در منطقه برازجان استان بوشهر، رشد می کنند. صادرات خرمای کبکاب سالانه به عنوان یک فعالیت عمده‌ی اقتصادی در این منطقه به شمار می‌رود و خرمای کبکاب صادراتی این منطقه شهرت جهانی دارد.

جایی که آنها تنها محصولات صادراتی هستند و از این رو برای اقتصاد شهر بسیار اهمیت دارند. از دیگر مکان‌های مناسب برای رشد و پرورش خرمای کبکاب، شهرهای خورموج، بهبهان، کازرون، جهرم و طبس است.

خرما

خرمای صادراتی کبکاب بهبهان:
کیفیت خرمای کبکاب تولید شده در مناطق مختلف کمی متفاوت است؛ به عنوان مثال، خرمای کبکاب در بهبهان، کوچک تر، شیرین تر و دارای شیره ی بیشتری از خرمای کبکاب دیگر مناطق است.

رطب خرمای کبکاب برداشت شده و به اسم خرمای زرد عسلی نیز معروف است که مورد استقبال صادرکنندگان قرار می‌گیرد و به کشور‌های دیگر صادر می‌شود.

صادرات خرما کبکاب:
یکی از عوامل رونق صادرات خرمای کبکاب قیمت این خرما است که در مقایسه با دیگر انواع خرما از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. قیمت خرمای کبکاب صادراتی در مقایسه با قیمت خرمای مضافتی بسیار پایین‌تر است و به دلیل عدم نیاز به استفاده از تریلر یخچالدار هنگام ترانزیت و حمل و نقل، صادرات خرمای کبکاب با استقبال بیشتری از سوی صادرکنندگان همراه بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>