اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این مقاله قصد داریم بهترین و بزرگ ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران را به شما معرفی کنیم. اگر از فعالان صنعت ساختمان هستید، این مطلب به آشنایی بیشتر شما با برندهای کاشی و سرامیک، کمک خواهد کرد.

سرامیک

تولید کاشی و سرامیک در ایران، به جهت بهره گیری از معادن خوب خاک در کشور، از رونق بسیار خوبی برخوردار است. امروزه، صنعت ساختمان کشور در امر تولید کاشی و سرامیک و محصولات وابسته به آن مانند انواع چسب کاشی و سرامیک، نه تنها به خودکفایی کامل رسیده است بلکه امکان صادرات این محصولات را نیز دارد.

ظرفیت بالای تولید محصولات با درجه کیفی در سطح استانداردهای جهانی، ایران را در شمار کشورهای معروف در این زمینه قرار داده است.

سرامیک

صنعت کاشی و سرامیک در ایران
ایران، به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده کاشی و سرامیک منطقه شناخته می شود. ذخایر بی نظیر در معادن متعدد کشور، قیمت بسیار پایین انرژی نسبت به سایر کشورها و حمایت از صنعت گران داخلی، سبب افزایش چشم گیر ظرفیت های تولیدی ایران در زمینه ی کاشی و سرامیک گردیده و زمینه ی صادرات این محصول به کشورهای مختلف جهان را فراهم آورده است.

حجم صادرات این محصول در حال حاضر با وجود تحریم ها، به رقمی حدود 400 میلیون دلار در سال می رسد. در سال 95، صادرات حدود 400 میلیون دلاری کاشی و سرامیک به 69 کشور معتبر جهان، ایران را به بزرگ ترین قطب تولید کاشی و سرامیک منطقه تبدیل کرد.

شرکت های فعال در زمینه ی تولید و توزیع کاشی و سرامیک ایران بسیار متعدد بوده و اغلب آن ها دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند.

علاوه بر آن، استفاده از بهترین و به روز ترین ابزار آلات کارخانه ای، سبب رشد کیفی محصولات ایرانی گردیده است. در ادامه، به معرفی برخی از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک خواهیم پرداخت.

سرامیک

برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران
شرکت های معتبر و بزرگی در ایران، در زمینه ی تولید کاشی و سرامیک فعال هستند که همگی دارای اعتبار لازم و کیفیت مطلوب نیز هستند.

ما در اینجا، تنها به 8 مورد از برترین تولیدکنندگان اشاره خواهیم کرد و البته نکته ی مهمی که پیش از نام بردن از شرکت های تولید کننده باید بدانید، آن است که ترتیبی درباره ی این نام ها به کار نرفته است.

ترتیب معرفی برندهای کاشی و سرامیک، هیچ ارتباطی به برتری این شرکت ها نسبت به یکدیگر نخواهد داشت.

سرامیک

آپادانا سرام
مجتمع تولیدی آپادانا سرام، از سال 1381 تاکنون، به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران مشغول فعالیت است.

این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان، اقدام به تولید انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه کرده و تولیدات آن به سه دسته ی کاشی های دوبار پخت، کاشی های پرسلانی بدون لعاب (کاشی های گرانیتی) و کاشی های پرسلان لعاب دار تقسیم می شود.

این شرکت، با ظرفیت تولید سالانه 30 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سه فاز مجزای کارخانه ی خود، به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان شناخته می شود.

سرامیک

تکسرام
شرکت تولیدی تکسرام یکی از معتبرترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران است که محصولات متنوع و متعددی را به بازار عرضه می دارد.
تکسرام که از سال 1374 درحال فعالیت است، به عنوان نخستین تولید کننده کاشی گرانیتی در خاورمیانه شناخته شده و در حال حاضر، انواع کاشی گرانیتی و پرسلان لعابدار را در ابعاد و طرح های بسیار متنوع تولید می کند. خاصیت ضد اسیدی بالا و جذب رطوبت پایین از ویژگی های کیفی مطرح این برند تجاری محسوب می شوند.

سرامیک

پرشین کاشی ایرانیان
شرکت تولیدی کاشی ایرانیان از سال 1389 تاکنون، به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت ایرانی، با جدید ترین تکنولوژی های اروپایی و با رعایت استانداردهای CE مشغول به فعالیت است.

محصولات این شرکت به کشورهای متعددی از جمله ترکیه، آذربایجان، گرجستان، افغانستان، پاکستان، عمان و عراق صادر می شوند.

مقاومت شدید محصولات این شرکت در برابر سایش، سبب شده است تا گزینه ی مناسبی برای پوشش کف معابر پر رفت و آمد مانند فرودگاه، هتل و شرکت های بزرگ باشد. می توانید قیمت انواع کاشی و سرامیک این برند را در سایت این شرکت مشاهده نمایید.

سرامیک

کاشی و سرامیک تبریز
یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران، برند تبریز است.

این شرکت ازسال 1374 تا کنون، در مساحتی بالغ بر 15 هکتار و با داشتن 700 پرسنل تولیدی فعال، یکی از فعال ترین شرکت های این زمینه است. ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت، و همکاری با شرکت های معتبر اسپانیایی در زمینه ی کاشی های تخصصی ضد سایش مخصوص کف، باعث شهرت این شرکت در عرصه های بین المللی نیز شده است.

کاشی و سرامیک تبریز در حال حاضر محصولات خود را به کشورهایی مانند آلمان، اتریش، گرجستان، ترکمنستان، ازبکستان و بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کند.

سرامیک

الماس کویر یزد مهسرام
برند مهسرام، بدون شک یکی از شناخته شده ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است. این شرکت، از سال 1376 در مساحتی بالغ بر 17 هکتار کارخانه ای شروع به فعالیت نموده است.

شرکت الماس کویر یزد اولین کارخانه ی تولید کننده کاشی و سرامیک پرسلان سوپر پولیش نانو در ایران است که محصولات با کیفیت خود را علاوه بر ایران، در خارج از مرز ها نیز عرضه می کند.

سرامیک

کاشی مرجان
یکی دیگر از شرکت های معتبر کاشی و سرامیک در ایران، کاشی مرجان است که از سال 1371 تا کنون، در زمینه ی تولید انواع کاشی و سرامیک ساختمانی، فعالیت می کند.
تنوع فراوان تولیدات این شرکت، از انواع کاشی های پرسلان پولیش و نیمه پولیش گرفته تا کاشی های لوکس و از انواع کاشی های ضد اسید صنعتی گرفته تا کاشی های با قابلیت عبور نور، سبب شهرت این برند در سراسر ایران گردیده است.

کاشی مرجان علاوه بر ایران، محصولات خود را در کشورهای متعدد آسیایی و اروپایی نیز عرضه می کند.

سرامیک

کاشی پرسپولیس
کارخانه کاشی و سرامیک پرسپولیس، از سال 1386 در یزد به بهره برداری رسید و با ظرفیت تولید 12 میلیون متر مربع کاشی در سال، به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کاشی و سرامیک این استان شناخته می شود.

محصولات این شرکت زیر نظر متخصصان ایتالیایی و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات جهان تولید و به کشورهای مختلف جهان، عرضه می شود. تنوع فراوان، کیفیت بسیار مرغوب، ظرفیت تولید بالا و داشتن استانداردهای معتبر بین المللی، از مهم ترین ویژگی های کاشی و سرامیک پرسپولیس است.

سرامیک

کاشی پارس
یکی از قدیمی ترین نام های کاشی و سرامیک در ایران، کاشی پارس است.

این شرکت از سال 1356 شروع به فعالیت کرده و اولین تولید کننده ی کاشی و سرامیک 2 بار پخت در ایران بوده است.

شرکت کاشی پارس پس از به روز کردن تجهیزات کارخانه ای خود، در سه فاز گسترده مشغول فعالیت است. ظرفیت تولید 2 میلیون متر مربع کاشی دوبار پخت، 3.5 میلیون متر مربع کاشی پرسلان لعابدار و 1 میلیون متر مربع کاشی پرسلان پولیش دار، شرکت کاشی پارس را به یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شرکت های فعال در این زمینه تبدیل می کند.

سرامیک

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که می دانید، بهترین مصالح برای نصب کاشی و سرامیک، چسب کاشی است. امروزه تمام صنعت گران عرصه ی ساختمان، از انواع چسب کاشی پودری برای اتصال آن به کف و دیوار استفاده می کنند.

شرکت سهند شیمی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان چسب کاشی و سرامیک در ایران است که به دلیل کیفیت، تنوع و تخصصی بودن محصولات خود، در سطح کشور شناخته می شود.

برخی از محصولات سهند شیمی شامل چسب کاشی پرسلان، چسب بتن، چسب بلوک، پرایمر ساختمانی، صلیب کاشی، آب بند کننده، پودر بندکشی و … می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
منوچهر خانی:
سلام عالی بود ولی چرا شماره تماس کارخانها یا ادرس ندارن
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

منوچهرقربانی :
سلام نمایندگی می خواهم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>