اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید کنندگان فلز کروم

چین تولیدکننده بزرگ فروکروم و همچنین بزرگ ترین تولیدکننده فولاد زنگ نزن در جهان است. با این حال، فلز کروم تولید نمی کند. با توجه به آخرین گزارش سازمان زمین شناسی ایالات متحده آمریکا، 4 کشور برتر تولیدکننده فلز کروم در سال 2016 سهم قابل توجهی از تولیدات معدنی این فلز را در اختیار داشتند؛ به نحوی که سهم سایر کشورها در میان آن ها کم و ناچیز بود.

در اینجا نگاهی مختصر به این 4 کشور تولیدکننده کروم و میزان تولیدات آن ها می اندازیم. باید گفت که در مجموع، تولیدات جهانی این فلز در سال 2016 بی نظیر بوده و به بیش از 30 میلیون تن رسید. نمودار 1 میزان کروم تولید شده در کشورهای مختلف جهان را در سال 2016 نشان می دهد.

1 - آفریقای جنوبی

تولید معدنی کروم در کشور آفریقای جنوبی در سال 2016 به 14 میلیون تن رسید. این کشور در حال حاضر بزرگ ترین تولیدکننده کروم در جهان محسوب می شود. این میزان از تولید، چیزی در حدود نیمی از تولید کروم جهان بود. در این میان نکته جالب توجه آن است که در سال 2012 عنوان بزرگ ترین تولیدکننده کروم جهان در اختیار چین بود.

نتایج مطالعات سازمان تحقیقات زمین شناسی ایالات متحده نشان می دهد؛ دلیل آنکه چین توانست آفریقای جنوبی را در سال 2012 در تولید فروکروم به حاشیه براند، این بود که تولید فروکروم نیاز به انرژی زیادی دارد و این دقیقا همان مشکلی بود که آفریقای جنوبی نتوانست بر آن غلبه کند.

2 - قزاقستان

میزان تولیدات معدنی قزاقستان حدود 5 میلیون تن در سال 2016 بود. این میزان تولید نسبت به سال قبل از آن افزایشی نسبی داشته است. بخش مهم کروم در این کشور، معدن و کارخانه Voshod متعلق به شرکت Yildirim Group است.

شرکت منابع طبیعی اوراسیا نیز حضور مؤثری در تولیدات کروم در کشور قزاقستان دارند. فرآورده های فروآلیاژی شرکت Kazchrome در قزاقستان خود شامل 4 زیرمجموعه می شود: کارخانه فرآوری محصولات معدنی Donskoy، مجتمع Ferroalloys Aktobe، کارخانه فرآورده های Aksu و شرکت معدن کاری Kazmarganet.

3 - ترکیه

کشور ترکیه با تولید 3 میلیون و 500 هزار تن کروم در سال 2016 در رده سوم در جهان جای گرفت. البته میزان تولیدات کروم این کشور نسبت به سال قبل از آن تغییری نکرد. شرکت Yildirim Group نقش مهمی را در تأمین مواد مورد نیاز شرکت Eti Kromترکیه بازی می کند.

Eti Krom بزرگ ترین تولیدکننده سنگ معدن کروم قابل فروش در چین و تنها تأمین کننده کروم در ترکیه است. شرکت Yildirim Group همچنین اظهار داشته است کهEti Krom تنها تولیدکننده فروکروم های پرکربن در ترکیه است.

4 - هند

این کشور با تولید 3 میلیون و 200 هزار تن کروم در سال 2016 در مقام چهارم جهان قرار گرفت. اطلاعات زیادی از میزان کروم موجود در هند وجود ندارد. در آخرین بررسی سازمان زمین شناسی ایالات متحده بیان شده است که این مقدار از کروم در آندرا پرادش، چتیسگر، گجرات و اودیسا تولید می شود.

5 - سایر کشورها

مجموع تولید معدنی کروم سایر کشورهای جهان از تولید کشور قزاقستان نیز کمتر بوده است. بر اساس اطلاعات سازمان زمین شناسی آمریکا مجموع تولید کروم در سایر کشورها 4 میلیون و 200 هزار تن گزارش شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
Alirezafiuji:
تولید کننده آند کروم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>