اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری

خانه داری به سبک مدرن
این نکات هرچند ساده در خانه داری مدرن بسیار کاربردی و حیاتی می‌باشند. با رعاییت این موارد می توانید به سادگی خانه ای مرتب و با آرامش داشته باشید.اگر هنوز کاست های قدیمی را در خانه دارید می توانید از قاب های آن ها جهت نگهدای هندزفری یا کابل های usb و.... استفاده کنیدبا این کار هم از آن ها محافظت میکنید هم اینکه دیگر نگران کم شدن آن ها نیستید و خیلی ساده می توانید آن را بیابید.

استفاده از قوطی های کبریت
بعضی از قوطی کبریت ها را دور نیندازید. برخی که دارای رنگ و طرح جذابی هستند را نگه داشته و از آن برای جمع کردن سوزن ها، گیره کاغذ و نگهداری دکمه لباس استفاده کنید. اینکار باعث می‌شود بدون هیچ هزینه ای یک جعبه کوچک برای نگه داشتن لوازم ریز خیاطی داشته باشید.

کاغذ دیواری

استفاده از جعبه های دستمال کاغذی
جعبه های دستمال کاغذی برای نگهداری از کیسه زباله یا کیسه فریزر استفاده کنید و آن ها را طوری در جعبه قرار دهید که مثل استفاده از دستمال کاغذی از جعبه خارج شود. در این حالت ظاهری متفاوت به محل نگهداری کیسه ها میدهید و به راحتی قابل دسترسی شما خواهند بود.

لوله های مقوایی دستمال کاغذی
لوله مقوایی دستمال توالت از بهترین اتخاب ها برای نگه داشتن کلیپس و کش سر می‌باشد. این استوانه شما را از خرید جعبه نگهداری این وسایل بی نیاز می‌کند. می توانید آن را طوری که دوست دارید رنگ بزنید و روی میز آرایش قرار دهید.

کاغذ دیواری

جداسازی پرز های بلال
برای جدا کردن پرزهای بلال از یک مسواک استفاده کنید با برس مسواک به راحتی کوچک ترین پرزها هم از بین دانه های بلال جدا می‌شود. فقط دقت کنید، مسواکتان نو باشد. نیازی نیست مسواک گران بخریم با یک مسواک معمولی خیلی ساده تمام پرزهای بلال را جدا میکنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>