اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری طرح سیاه و سفید
همواره انتخاب طرح کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون منزل نقش بسزا و تعیین کننده ای دارد.ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه از جمله مهم ترین مزیت های استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید است.استفاده از این گونه سبک طراحی همواره طرفداران خاص خود را داشته و بیشتر توصیه شده خانواده های کم جمعیت و خانواده های کم جمعیت که فرزند در حال رشد ندارند از این سبک طراحی استفاده کنند.

کاغذ دیواری

ترکیب رنگ کاغذ دیواری سیاه و سفید
این ترکیب رنگ می تواند محیطی رویایی را برای ساکنان فراهم کند؛ سفید نشانه معصومیت و سیاه برای همیشه نمادی از قدرت و جلال می باشد و جلوه هایی از شکوه و عظمت به محیط زندگی و کارمی بخشد و در عین حال حس تکرار و خستگی از محیط را ایجاد نمی کند.

کاغذ دیواری مشکی و سفید پذیرایی
استفاده از طرح های پر نقش و نگار کلاسیک می تواند پذیرایی شما را به یکباره به فضایی کلاسیک تبدیل کند. البته توجه داشته باشید که بایستی از تکرار طرح به روی همه دیوار ها خود داری کرد و تن ها یک تک دیوار را برای کاغذ دیواری انتخاب کرد.

کاغذ دیواری

طراحی کاغذ دیواری سیاه و سفید آشپزخانه
طراحی دکوراسیون آشپزخانه بی شک یکی از مهم ترین قسمت های طراحی محسوب می شود که بایستی به گونه صورت گیرد که آرامش بخش و گویای سادگی باشد. مهم ترین نکته در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خلوت جلوه دادن محیط است. می توان با انتخاب وسایل کم حجم با رنگ بندی مناسب کمک شایانی به این موضوع نمود کاغذ دیواری های با رنگ های سیاه و سفید و طرح های ساده می تواند نقش موثری در ایجاد یک فضای مینیمال برای افراد خانواده خصوصا خانم ها که زمان بیشتری را در این مکان سپری می کنند ایجاد کنند.

کاغذ دیواری سیاه سفید اتاق خواب
استفاده محض از رنگ های سیاه و سفید در اتاق خواب مناسب نیست اما ترکیب دکوراسیون و کاغذ دیواری های سیاه و سفید با طرح های ساده و مشکی و سفید راه راه برای یکی از دیوار های اتاق خواب می تواند ایجاد کننده محیطی آرام و توام با آرامش باشداستفاده از کاغذ دیواری های سیاه و سفید برای یکی از دیوارهای اتاق خواب می تواند ایجاد کننده محیطی جذاب برای زوج های جوان باشد.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سیاه سفید اتاق اداری
در طراحی دکوراسیون اداری بیش از هر جای دیگری به دقت و بررسی برای انتخاب مناسب کفپوش و کاغذ دیواری متناسب نیاز است. آرامش در محیط کار می تواند باعث بالا بردن راندمان کاری کارمندان و افراد شاغل در محیط شود و عموما به خاطر سادگی و ظرافتی که طرح های سیاه و سفید دارند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>