اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری ایرانی
این روزها استفاده از کاغذ دیواری در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد و تقاضا برای آن به سرعت رو به افزایش می باشد به همین دلیل در ایران نیز کارخانه هایی برای پاسخ به این تقاضا در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند که تا بتوانند متناسب با فرهنگ و در آمد هم میهنان محصولی مناسب و با کیفیت ارائه دهند دراینجا ابتدا به تاریخچه کاغذ دیواری ایرانی میپردازیم.

چندین نوع کاغذ دیواری پیش از نوع مدرن آن در ایران رایج شد که شاید اولین نوع کاغذ دیواری ایرانی کاغذ ابری باشد.

کاغذ دیواری

کاغذ ابری
این نوع از کاغذ دیواری ایرانی دوره تیموری در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت به ابری های همدان یا ابری کشمیر مشهور بودند

کاغذ دیواری بالیغ
نوعی کاغذ دیواری بسیار مرغوب بود که در چین باستان در شهر خان بالیغ(پکن امروزی) ساخته میشد و این نوع کاغذ دیواری به وسیله تاجران چینی از طریق جاده ابریشم وارد ایران شد و به دلیل مرغوبیت بسیار بالا در ایران برای نوشتن کتب از آن استفاده گردید.بسیاری از نسخ خطی نفیس ایران از این کاغذ استفاده می‌کنند.

کاغذ دیواری ایرانی زر افشان
کاغذ دیواری زر افشان برای ساخت نسخه های طلاکاری شده و از اسناد و نوشته های نفیس از آن استفاده میشد که روش ساخت آن به این گونه بود با پاشیدن نوعی صمغ مخصوص بر کاغذ ورقه های نازک طلا را روی آن میچسباندند و از آن در نوشته های نفیس و یا برای پوشاندن دیوارهای بناهای مهم استفاده می‌کردند.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ایرانی سمرقند
از معروفترین نوع کاغذ دیواری ایرانی درقرون وسطی اسلامی می‌باشد که در شهر سمرقند تولید میشد این کاغذ دیواری برای اولین بار درقرن دوهجری به صورت کارگاهی توسط مسلمانان با کمک کاغذ سازان چینی صورت صورت گرفت و به سرعت مورد محبوبیت قرار گرفت.

آلبوم کاغذ دیواری ایرانی
شرکت تیراژه هارمونی در راستای حمایت از محصولات ایرانی کاغذ دیواری ایرانی عرضه می کند، کاغذ دیواری ایرانی با توجه به قیمت های پایینش از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است. اما به جهت عدم استقبال و حمایت از این محصولات شاید تنوع آنها به اندازه ی محصولات وارداتی نباشد. در صورتی که به دنبال کاغذ دیواری ایرانی با کیفیت هستید و جهت دیدن مدل های مختلف و ایده گرفتن از آنها به شما توصیه میکنیم از آلبوم کاغذ دیواری ما دیدن نمایید.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ایرانی ارزان قیمت
محصولات وارادتی که توسط اغلب شرکت های عرضه کننده کاغذ دیواری و دیوار پوش اغلب گران قیمت هستند، اگر شما بودجه ی کمی را بابت دیوار پوش های منزلتان انتخاب کرده اید و به دنبال محصولی زیبا و با کیفیت هستید به شما کاغذ دیواری ایرانی را توصیه میکنیم. اغلب افراد تصور می‌کنند که کاغذ دیواری ایرانی کیفیت لازم و کافی ندارد و به همین جهت ارزان می باشد، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که به دیلیل تولید این محصولات توسط کارخانه های ایرانی هزینه ی تمام شده ی این محصولات پایین تر می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی ایرانی
کاغذ دیواری ایرانی در طرح های سه بعدی در بازار موجود می باشند، کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های هندسی، منظره، کارتونی، طرح سنگ و... موجود هستند که برای استفاده در سالن های پذیرایی، اتاق خواب، پشت تلوزیون و مکان های دیگر قابل استفاده می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>