اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری

انتخاب مدل کاغذ دیواری
با افزایش دانش در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی، دیوار پوش های مدرن همراه با طرح و رنگ های متنوع جای رنگ های دیواری را گرفته است. کاغذ دیواری یکی از مهم ترین ابزارآلات در دکوراسیون داخلی می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل کاغذ دیواری آشنا کنیم.

اگر بخواهیم مدل های کاغذ دیواری را بررسی کنیم به بازه وسیعی از مدل ها خواهیم رسید.در این نوشته قصد داریم به این موضوع که برای مکان های مختلف چگونه کاغذ دیواری مناسب انتخاب کنیم. انتخاب مدل کاغذ دیواری در مکان های مختلف بسته به کاربرد یا محلی که کاغذ دیواری در آن استفاده می‌شود دارد.

مدل کاغذ دیواری شیک و ساده

پیش از اینکه در خرید کاغذ دیواری برای دیوار های منزل یا محیط کار عجله کنید به طور کامل دیزاین خانه ی خود را با طرح ها و رنگ های مختلف کاغذ دیواری تصور کنید. عدم هماهنگی رنگ و طرح کاغذ دیواری باعث می شود تا خانه و محل کار شما شلخته و آشفته به نظر بیاید و طی مرور زمان باعث خستگی شما می شود. مدل کاغذ دیواری موجود در بازار بسیار متنوع هستند ولی اینکه شما بتوانید انتخابی درست میان مدل های مختلف داشته باشید و در هنگام خرید سردرگم نشوید نیاز به بررسی بیشتر دارد.

کاغذ دیواری

انتخاب مدل کاغذ دیواری مناسب

علاوه بر در نظر گرفتن هارمونی میان رنگ و طرح کاغذ دیواری و سایر وسایل موجود در منزل باید به ویژگی که هر طرح و رنگی به خانه ی شما می دهد نیز توجه نمایید.. به کار بردن کاغذ دیواری هایی که دارای خطوط عمودی هستند باعث بلند دیده شدن دیوار ها می شود. اگر می خواهید دیوار های خانه را بلند تر از آنچه که هست جلوه دهید بهتر است از این مدل ها استفاده نمایید. هر اندازه که مدل کاغذ دیواری شلوغ تر باشد باعث کوچک دیده شدن منزل می شود. بنابراین ابعاد خانه و محل کار یکی از فاکتور های اثر گذار در انتخاب مدل کاغذ دیواری است.

مدل کاغذ دیواری برای پذیرایی

برای اتاق پذیرایی مدل کاغذ دیواری ای که انتخاب می‌شود باید بسته به نوع پارکت لمینت کف و سازگار با آن انتخاب شود اما به طور کل کاغذ دیواری اتاق پذیرایی از کاغذ دیواری های برجسته گلدار که با رنگ های روشن و ملایم که شادی و صمیمیت را منتقل می‌کند توصیه می‌شود.

کاغذ دیواری

جدیدترین مدل کاغذ دیواری پذیرایی

اتاق پذیرایی معمولا مهم ترین بخش یک خانه است و محلی برای گفت و گو های خانوادگی می باشد. از این رو خانواده ها در دکوراسیون داخلی پذیرایی حساسیت بیشتری نشان می دهند. اگر از بین مدل های مختلف کاغذ دیواری بتوانید انتخاب مناسبی را انجام دهید در ظاهر فضای پذیرایی تفاوت زیادی ایجاد خواهد شد. شما با یک انتخاب هوشمندانه می توانید باعث بزرگ یا کوچک تر دیده شدن فضای خانه شوید. شما با انتخاب کاغذ دیواری گل دار می توانید محیطی آرامش بخش را برای خانه فراهم کنید و در عوض استفاده از رنگ های شاد می تواند پویایی و شادابی را برای خانه ی شما به ارمغان بیاورد. برای بزرگ تر دیده شدن فضای خانه و پذیرایی بهتر است از رنگ های ملایم و خنک است همچون آبی، ارمغانی و سبز و... استفاده کنید.

مدل کاغذ دیواری برای اتاق خواب

انتخاب مدل کاغذ دیواری برای اتاق خواب نیز بسته به روحیه و سلایق فرد دارد اما در کل توصیه می‌شود رنگی انتخاب کنید که آرامش را به شما انتقال دهد تا با آن استرس خود را کاهش دهید همچنین سعی کنید مدل کاغذ دیواری اتاق خواب را از طرح های شلوغ انتخاب کنید و سراغ رنگ های یک دست یا نهایت راه راه های ساده بروید.

کاغذ دیواری سه بعدی

جزو مدل های مدرن محسوب می‌شود و دارای زیبایی خاص است.دارای تصاویر هندسی و گل سه بعدی هستند که می توانند جلوه های خاصی خلق کنند این نوع کاغذ دیواری برای اتاق های کوچک توصیه می‌شود زیرا این کاغذ دیواری فضای اتاق شما را بزرگ تر نشان می دهند.

رابطه ی مدل کاغذ دیواری و نور گیری خانه

معمولا و به خصوص در ساختمان هایی که اخیرا ساخته می شود سعی می کنند محیط خانه را نور گیر کنند و تا حد امکان پنجره تعبیه کنند. اما برای خانه هایی که نور گیری کمی دارند باید بتوان به کمک رنگ هایی که برای کاغذ دیواری، وسایل منزل انتخاب می کنیم تا حدودی این مسئله را برطرف نمود. برای اتاق ها و سالن هایی که نور کافی ندارند بهتر است از رنگ های روشن و کرم رنگ که زمینه ی آنها اکلیل دارد و موجب بازتاب نور می شود استفاده شود.

کاغذ دیواری

مدل های کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی

از جدیدترین طرح هایی که شرکت های تولید کننده و وارد کننده کاغذ دیواری وارد بازار کرده اند، کاغذ دیواری های سه بعدی می باشد. کاغذ دیواری های سه بعدی در طرح ها و رنگ های متنوع و طرح های گل و سایر طرح های هندسی در بازار موجود هستند. توجه داشته باشید با وجود اینکه این مدل کاغذ دیواری باعث جلوه کردن و خاص دیده شدن منزل می شود. نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد و بهتر است یه بخش کوچک از پذیرایی را با این مدل پوشش داد. استفاده از کاغد دیواری سه بعدی برای پذیرایی هایی که مبلمان استیل دارند بهترین گزینه است.

جدید ترین مدل های کاغذ دیواری

افرادی که همواره تمایل دارند به روز و خاص باشند در انتخاب کاغذ دیواری نیز همواره به دنبال جدید ترین طرح های بازار هستند. برای دیدن طرح های جدید کاغذ دیواری به فروشگاه تیراژه هارمونی مراجعه نموده و یا با ورود به سایت این فروشگاه از جدید ترین مدل ها دیدن نمایید.شرکت تیراژه هارمونی در راستای خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز همواره به دنبال ارائه ی جدید ترین مدل کاغذ دیواری و آخرین مدل های موجود در بازار است.

مدل کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک
نصب کاغذ دیواری یکی از بهترین راههای تغییر دکوراسیون خانه شما است. اگر می خواهید دیوارهای خانه تان را به مدل کاغذ دیواری خوش نقش و نگاری با طرح ها ی متفاوت و دلخواه که هم استفاده از آن ها به مراتب از رنگ راحت تر است و هم متنوع بودنشان دست شما را باز خواهد تا انتخابی به مراتب دلنشین تر و جذاب تر از همیشه داشته باشید.اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که خیال به روز کردن طرح و نقش دیوار خانه تان را درسرشان دارند پس، ما برای تان پیشنهاد های تازه ای داریم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>