اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل شستشو
یکی از فاکتورهای اساسی درکیفیت کاغذ دیواری، قابلیت شستشو است که خود این قابلیت، در کاغذ دیواری های مختلف متفاوت می باشد. برای کاغذ دیواری های قابل شستشو سه سطح مختلف کیفیت داریم که سطح یک کم ترین و سطح سه بیشترین قابلیت شستشو را داراست.

ویژگی های کاغذ دیواری قابل شستشو
علت قابل شستشو بودن این نوع کاغذ دیواری وجود لایه های نازک pvc از نوع وینیل است که مانع رسیدن آب به بافت اصلی آن می شود.این لایه به قدری نازک است که با لمس دست قابل تشخیص نیست. برای تمیز کردن این کاغذ دیواری ها از استفاده از آب ولرم و صابون توصیه می شود که بعد از شستشو باید با آب خالی آبکشی شود. در صورت لزوم استفاده از شوینده های قویتر نیز باید دوباره مرحله آبکشی را انجام دهیم.

کاغذ دیواری

روش تمیز کردن کاغذ دیواری قابل شستشو
هنگام شستشو به هیچ وجه نباید از ابزار زبر مثل اسکاچ استفاده شود زیرا به مرور باعث از بین رفتن pvc می شود باعث رسیدن رطوبت به بافت کاغذ دیواری می شود.برای استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو باید به منطقه ای که درآن زندگی میکنید هم توجه کنید و توصیه می شود برای مناطقی که دارای آب و هوای بسیار مرطوب و شرجی می باشند از کاغذ دیواری قابل شستشوی سطح سه استفاده کنید. به طور کلی چند توصیه برای تمیز کردن کاغذ دیواری قابل شستشو اینجا بیان میکنیم:

  • حتما قبل از شستشو گرد و غبار را از سطح کاغذ دیواری تمیز کنید
  • شستشو را از بالا به پایین انجام دهید
  • هرگز از مواد شوینده با ترکیبات سفید کننده قوی استفاده نکنید
  • از ولرم برای شستشو استفاده کنید
  • از اسفنج هنگام شستشو استفاده کنید و از ابزارهای ساینده به هیچ عنوان استفاده نکنید.

کاغذ دیواری

کندن کاغذ دیواری قابل شستشو

  1. اولین روش برای جداکردن کاغذ دیواری قابل شستشو، استفاده از بخار شوی می باشد که این راه کار تنها به نصاب ها پیشنهاد داده می شود چون احتمال سوختگی دست وجود دارد و این روش به افرادی که تجربه ندارند اصلا پیشنهاد نمی شود.
  2. دومین راهکار ما برای جدا سازی کاغذ های قابل شستشو، استفاده از مواد شیمیایی است که باعث می شود چسب کاغذ دیواری حل شده و به راحتی جدا شود و در فروشگاه های مکمل خانگی یافت می شوند. برای این کار ابتدا مواد را به روی لبه های کاغذ دیواری اسپری نمائید و سپس از چپ به راست و از بالا به پائین کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنید. اگر احتیاج بود چند بار اسپری نمائید تا کاغذ به راحتی جدا شود و در پایان راحت ترین راهکار برای جدا سازی این کاغذ های دیواری استفاده از کاغذ های دیواریی هستکه بدون استفاده از مواد خاص از بین می روند.

بهترین کاغذ دیواری قابل شستشو
کاغذ دیواری قابل شستشو اکثرا به علت داشتن رویه ای از جنس ونیل دارای پوشش ضد آبی هستند که میزان مقاومتشان در برابر آب متفاوت است. کاغذهای دیواری را از لحاظ قابل شسشو بودن، درجه بندی کرده و به چند دسته تقسیم می کنندکه شامل کاغذ دیواری با قابلیت شستشوی کم، متوسط و زیاد است. همه ی این کاغذ دیواری های قابل شستشو بعلت داشتن پوشش ونیل با محیط زیست سازگاری نداشته و مواد تشکیل دهنده آنها که اکثرا از پلاستیک می باشد، غیر قابل تجزیه در محیط زیست بوده و غیر قابل بازیافت می باشند و به همین علت تولید آنها در برخی از کشورها بمقدار محدود می باشد.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل شستشو ارزان
قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو تفاوت چندان زیادی با قیمت کاغذهای دیواری معمولی ندارند و فقط به مقدار بسیار ناچیزی قیمت آنها بیشتر هستند. اگر به دنبال ارزانترین قیمت برای کاغذهای دیواری هستید و می خواهید قابل شستشو باشند، بایستی به سراغ انواع چینی و ایرانی آنها بروید که البته مدل های چینی دارای طرح های متنوع تری نسبت به ایرانی آن می باشند. اما در قیمت، برندهای ایرانی همان کیفیت را با قیمتی مناسب تر و به صورت رولی به شما میفروشند.

قیمت عمده کاغذ دیواری قابل شستشو
اگر می خواهید کاغذ دیواری قابل شستشو خود را با قیمتی مناسب تر از قیمت بازار و به صورت عمده خریداری کنید. راه های بسیاری وجود دارد که بهترین آن رفتن به مرکز فروش کاغذ دیواری مورد نظر شماست که بدون هیچ نوع واسطه ای و با قیمت همان رول هایی که با قیمت عمده به فروشگاهها میفروشند، به صورت خرده تهیه نمائید یا می توانید به کارخانه های تولیدی داخلی سری زده و از قسمت فروش آن کاغذهای دیواری خود را سفارش دهید و قیمتی کمتر از قیمت بازار پرداخت نمائید.

خرید کاغذ دیواری به قیمت عمده
فروش عمده در کاغذ دیواری به این علت اتفاق می افتد که بسیاری از تولیدی های بزرگ و واردکننده های اصلی یک محصول به دلیل اینکه زمان و نیروی مناسب برای فروش های جزئ و خرده ندارند، محصولات خود را به صورت عمده میفروشند. این بمعنی است که شما می توانید از آن عمده فروشی با قیمتی مناسب تر و ارزانتر از بازار خریداری کنید و مطمئن باشید که سود آن برای فروشنده بسیار اندک می باشد. اما زمانیکه از مرکز فروش ها و مغازه های دکوراسیون داخلی خریداری مینمایید، به دلیل وجود واسطه هایی میان تولید کننده های اصلی و فروشنده مغازه، شما درواقع قسمتی از هزینه ای که میپردازید را به واسطه میان تولید کننده و فروشنده پرداخت کرده اید و قسمتی دیگر از هزینه ای را که به فروشنده میدهید. در واقع همان هزینه های مغازه ی فروشنده است که در عمده فروشی ها چنین مخارجی وجود ندارد و عمده فروشی ها نیازی به هزینه کردن برای تبلیغات اجناس خود ندارند پس مطمئنا در خرید از عمده فروشی سود زیادی برای شما هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>