اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


یکی از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری، کاغذ دیواری پوستری است که طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.همان طور که از نام این مجموعه پیداست کاغذ دیواری های پوستری دارای تصاویر متنوع از جمله هنرمندان، خوانندگان افراد مشهور، مکان های دیدنی و... می باشد. پیشرفت تکنولوژی تأثیر بسیاری بر چاپ کاغذ دیواری داشته است امروزه هر تصویری که دلخواه شما عزیزان است را می توان بر روی کاغذ دیواری چاپ کرده و بر دیوار نصب نمود.کاغذ دیواری های پوستری به دلیل تنوع بسیاری که دارند می توانند با هر دکور داخلی و دیزاینی هماهنگ شده و زیبابب منزل شما را دو چندان کنند.

کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری پوستری
پارامتر های بسیاری برای تعیین قیمت کاغذ دیواری های پوستری وجود دارد مانند جنس، کیفیت، متراژ، طرح و....یکی از مهم ترین پارامترهای قیمت کاغذ دیواری پوستری جنس کاغذ و طرح انتخابی شما می باشد.

طرح های کاغذ دیواری پوستری
همیشه کاغذ دیواری پوستری طرفداران خاص خود را داشته است.کسانی که عمدتا سخت پسند هستند و برای جلب توجه آن ها تلاش زیادی را طلب می کند.وجود پوستر در اتاق های منازل و یا اماکن عمومی در ادارات می تواند باعث اینجاد نشاط و تازگی در محیط شود.تصاویر کودکانه و کاراکتر های پر طرفدار در میان کودکان می تواند در اتاق خواب آن ها فضایی گرم و صمیمی را ایجاد کند زیرا کودک به راحتی با شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش انس گرفته و با محیطش خو می کند.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری پوستری مخصوص اتاق خواب
کاغذ دیواری پوستر اتاق کودک کاغذدیواری پوستری، در طرح های مدرن و کلاسیک، متفاوت با آنچه تاکنون دیده اید و به آن فکر کرده اید هستند تصاویری که می توانند به طور کلی فضای محیط را دگر گون می سازند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>