اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیت پی (BitPay) ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین می باشد که در سال 2011 تأسیس شده است. این شرکت به دلیل تأمین کیف پول امن بیت کوین و خدمات پرداخت برای بازرگانان و ارائه کارت محبوب خود با نام بیت پی BitPay شناخته شده می باشد. بیت پی یک پلتفرم پرداخت بیت کوین واقع در آتلانتا است که در سراسر جهان خدمات خود را ارائه می دهد. بیت پی در سال 2011 ابتدا برای ارائه خدمات پرداخت تلفن همراه به بازرگانان تأسیس شد. اگر شرکت، مجموعه یا ارگانی بیت کوین را به عنوان روش پرداخت بپذیرند، می توانند از بیت پی به عنوان پلتفرم پرداختی خود استفاده کنند.

بیت پی تا سال 2014 روزانه حجم معاملات به ارزش یک میلیون دلار را پردازش می کرد. این پلتفرم یکی از بزرگ ترین پردازنده های پرداخت بیت کوین در سراسر جهان است (اکثر گزارش ها نشان می دهد که این پلتفرم بزرگ ترین پردازنده پرداخت بیت کوین است). این شرکت در چند سال گذشته با خرده فروشان بزرگ مانند مایکروسافت، وردپرس، NewEgg، TigerDirect و Warner Bros مشارکت و همکاری داشته است. آنها اخیرا با پی پال نیز همکاری داشته اند.

بیت پی علاوه بر پردازش پرداخت های بازرگانان، پروژه های متن باز بیت کوین مانند بیت کور (BitCore) و کوپی (Copay) را توسعه داده است. این شرکت به دلیل بیت پی کارت خود نیز شناخته شده می باشد. کارت بیت پی یک کارت اعتباری است که به شما اجازه می دهد هرجا که ویزا کارت قابل قبول باشد بتوانید خریدهای خود را با بیت کوین پرداخت کنید. این شرکت توسط تونی گالیپی تأسیس شده است.

بیت پی چگونه کار می کند؟
بیت پی با پذیرش پرداخت بیت کوین کار را برای تجار راحت کرده است. این پلتفرم به بازرگانان اجازه می دهد تا با تبدیل پرداخت های بیت کوین به فیات از نوسانات جلوگیری کنند. همچنین تجار می توانند پرداخت با بیت کوین را بپذیرند و آن پرداخت را با دلار آمریکا دریافت کنند. بیت پی امکان تبدیل فوری به 30 ارز بین المللی را ممکن می کند.

البته بیت پی آنچنان سریع و فوری نیست. شما می توانید امروز یک پرداخت با بیت پی را بپذیرید و سپس روز بعد آن پرداخت را با ارز فیات به همراه پرداخت کارمزد 0.99 درصدی دریافت کنید. این شرکت در ماه جولای 2014 اعلام کرد که پرداخت های نامحدود و رایگان هم ارائه خواهد داد. بیت پی سه خدمات اصلی با مضمون «از کیف پول تا پرداخت» ارائه می دهد:

1- پذیرش بیت کوین
می توانید برای کسب و کار خود، پرداخت های بیت کوین را بپذیرید. بیت پی ابزاری برای خرده فروشی، بازرگانی الکترونیکی، پرداخت صورت حساب و قبوض و اهدای کمک مالی دارد که به شما امکان می دهد تا بتوانید پرداخت های کاربران را از هرجای دنیا قبول کنید. همانطور که گفته شد، همچنین می توانید پرداخت های بیت کوین را مستقیما در حساب بانکی خود و با ارز دلخواه خود دریافت کنید تا از نوسان قیمت ها اجتناب شود.

2- ذخیره ایمن بیت کوین
یک کیف پول بیت کوین تهیه کرده و استفاده از بیت کوین را شروع کنید. برنامه و نرم افزار محبوب بیت پی برای سیستم عامل های iOS، اندروید، ویندوز، مک و لینوکس در دسترس می باشد. برای مدیریت ایمن بیت کوین می توانید از این برنامه استفاده کنید.

3- هرجا که خواستید بیت کوین خود را خرج کنید
بیت کوین را به دلار تبدیل کرده و هرجا که خواستید آن را خرج کنید. بیت پی به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هزینه، با استفاده از کیف پول بیت کوین، کارت خود را با دلار شارژ کنید. بیت پی با شرکت ویزا همکاری می کند بنابراین هرجا که ویزا کارت قابل قبول باشد می توانید از این کارت نیز استفاده کنید.

بررسی بیت پی کارت
استفاده از کارت بیت پی مزایای بسیاری دارد. اما آیا این مزایا به هزینه آن می ارزد؟ آیا باید به جای ویزا کارت های معمولی از این کارت استفاده کنید؟ طی چند سال گذشته استفاده از کارت های اعتباری بیت کوین محبوب شده است. امروزه بیت پی یکی از چندین انتخاب موجود برای کاربران است. اما تا امروز می توان گفت محبوب ترین کارت بیت کوین موجود است. کارت بیت پی فقط در دسترس شهروندان ایالات متحده می باشد و در تمام 50 ایالت این کشور فعال است. برای استفاده از این کارت باید به میزان 9.99 دلاری هزینه کنید.

به طور کلی، بیت پی ویزا کارت، کارت ساده ای است که به شما اجازه می دهد در هر خرده فروشی یا ATM که پرداخت با ویزا کارت قابل قبول است، بیت کوین بپردازید و خرج کنید. بیت پی یک پلتفرم پرداخت بیت کوین واقع در آتلانتا است که دفاتری در اروپا و آمریکای جنوبی دارد. این شرکت از زمان تأسیس در سال 2011، بیش از 32 میلیون دلار از طریق سرمایه گذاران برتر از جمله ایندکس ونچرز، فوندرز فاند و سر ریچارد برانسون کسب کرده است.

بیت پی با این هدف تأسیس شد که پذیرش پرداخت های بیت کوین را برای کسب و کارهای مختلف آسان کند. امروزه این شرکت بزرگ ترین پردازنده بیت کوین در جهان است. بیت پی علاوه بر پرداخت، بیت کوین را درجنبه های دیگر جهان گسترش داده است. برای مثال بیت کور که یک پلتفرم متن باز است، قصد دارد تا کاربردهای بیت کوین را به سطح جدیدی برساند. کیف پول ایمن بیت پی در تمام پلتفرم های موبایل و دسکتاپ موجود است. علاوه بر این بیت پی کارت نیز وجود دارد که به کاربران امکان می دهد تا بیت کوین را به دلار تبدیل کرده و هرجایی که ویزا کارت قابل قبول است به خرج کردن پول و سرمایه خود بپردازند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>