اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کپک ها یا همان قارچ ها مواد سمی هستند که به دلایل مختلف در طی زمان زیر کاغذدیواری نمایان می شوند و اگر برطرف نشوند روز به روز تکثیر می گردند و در فضای داخلی اتاق ها پخش می شوند و سلامتی افراد خانواده را به خطر می اندازد.
حذف کپک از کاغذ دیواری معمولا سخت نیست، اما بهتر است به محض این که این نقص مشاهده شد تا جایی که می توانید کپک ها از کاغذ دیواری را از بین ببرید، که از بین بردن کپک ها وابسته به میزان رشد آنها است. همچنین لازم است فهمید که چرا این کپک در آنجا رشد می کند تا بتوانید از بازگشت آن جلوگیری کنید

کاغذ دیواری

علت کپک در کاغذ دیواری
عامل ایجاد کپک در کاغذ دیواری رطوبت است که به علت کمبود تهویه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می شود که این رطوبت وحشتناک را ایجاد می کند که به وسایل و دیوارهای شما بستگی دارد. اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که هر روز حداقل یک ساعت خود را برای باز کردن پنجره خود بگنجانید تا هوا تازه را در اتاق پخش کند و پرده ها را باز کنید. بسیاری از پنجره های مدرن امروزی دارای لغزنده در بالای صفحه هستندکه در جهت کمک به تهویه فضا طراحی شده اند.

راهکار هایی برای از بین بردن کپک کاغذ دیواری
هنگامی که کپک را از کاغذدیواری برداشته اید، از خودتان محافظت می کنید. تنفس در فضایی که قارچ ها هستند برای شما خوب نیست، و اگر به آن حساسیت دارید، بدتر می شود. قبل از اینکه به تماس نزدیک بروید دستکش را بپوشانید و یک ماسک را روی دهان خود قرار دهید.
چند مخلوط جهت تمیز کردن می تواند در از بین بردن کپک از کاغذ دیواری موثر باشد. ابتدا سعی کنید ظرف صابون و آب را با هم مخلوط کنید و سپس از پارچه یا اسفنج استفاده کنید تا منطقه آسیب دیده را پاک کنید و سپس به راحتی اسکراب را تمیز کنید.

کاغذ دیواری

شما همچنین می توانید مخلوط آب و سرکه سفید را برای تمیز کردن استفاده نمایید. اگر این روش ها نتوانستند کار ساز باشند، بخشی از سفید کننده را با آب و مقدار کمی صابون در ظرفی ترکیب کنید، اما قبل از آن، این محلول را در یک گوشه کاغذ دیواری امتحان کنید تا مطمئن شوید که رنگ آن از بین نمی رود.
هنگام تمیز کردن، اطمینان حاصل کنید که کاغذدیواری را خیلی مرطوب نکنید. پس از حذف همه آثار کپک، منطقه را کاملا خشک کنید.

نتیجه گیری
یکی از نکات مهم در انتخاب کاغذدیواری، جنس آن است. در صورتی که از کاغذدیواری های پی وی سی استفاده کنید به دلیل عدم عبور جریان هوا احتمالا به این مشکل برخورد خواهید کرد. این کاغذ دیواری ها معمولا در سطح قیمتی پایینی هستند. در مقابل کاغذ دیواری های نان وون، به دلیل عبور هوا از خود این مشکل را ندارند.

پس دقت کنید هرگاه از کاغذدیواری های نان وون استفاده کنید که قابلیت شستشو داشته باشند و رطوبت زیر آنها باقی نماند مطمئنا دچار این مشکل نخواهید شد.

دنیای کاغذ دیواری تلاش می کند برترین برندهای کاغذدیواری را از کارخانه های معتبر دنیا در اختیار شما قرار دهد که شما مشتری همیشگی ما باشید و با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>