اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارهای داخلی یک ساختمان را به طرق مختلفی می توان طراحی نمود. رنگ و کاغذ دیواری متداول ترین شیوه ممکن برای اجرای طراحی مورد نظر شما در فضای داخلی ساختمان است. رنگ و کاغذ دیواری هر دو به یک پایه اصلی مسطح و آماده نیاز دارند با این حال نتایج متفاوتی ایجاد نموده و شما به راحتی قادر به درک این تفاوت پس از اتمام کار خواهید بود.

در صورتی که دیوار های داخلی ساختمان خود را گچ کاری کرده اید و از خشک بودن آنها مطمئن شده اید، بهتر است با دقت بیشتری این مقاله را مطالعه نمایید. ما به شما در انتخاب بهترین روش ممکن کمک خواهیم کرد.

کاغذ دیواری

مزایای استفاده از رنگ
رنگ آمیزی دیوارهای پوشیده شده با گچ، کار بسیار دل چسبی است. پس از رنگ آمیزی فضای مورد نظر بسیار تمیز و پاکیزه جلوه می کند و دیوارها براقی و شفافیت خاصی پیدا می کنند. ساختمان شما بسیار گسترده به نظر می رسد و فضای داخلی بسیار مرتب جلوه می کند. این دیوار در صورت بروز خط و خش به راحتی قابل ترمیم بوده و با صرف مقداری رنگ به حالت اول باز می گردد.

معایب استفاده از رنگ
پس از اتمام رنگ آمیزی با یک فضای بسیار بهم ریخته مواجه می شوید. لکه های رنگ به سختی پاک شده و ممکن است روی کف ساختمان ماندگار گردند. فضا به شدت یکنواخت نشان داده می شود و خبری از یک طرح و رنگ خاص نخواهد بود.

کاغذ دیواری

در رنگ آمیزی دیوار های داخلی ساختمان هر چقدر هم میزان رنگ های بکار رفته متنوع و متفاوت باشد باز هم منجر به یک طراحی حرفه ای نمی گردد و نمی توان انتظار داشت یک تصویر یا طرح کاملا خاص و ویژه خلق گردد.

رنگ آمیزی ساختمان با انتشار بوی مواد شیمیایی و استنشاق بوهای بسیار ناخوشایندی همراه است که در اغلب موارد بیش از یک هفته ماندگار بوده و سپس به تدریج از بین می رود.

رنگ ساختمان به صورت دوره ای احتیاج به تمدید دارد و در صورت نیاز ممکن است هر ساله مجبور به استفاده از رنگ جدید و رنگ آمیزی مجدد دیوارها گردید.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری
همانطور که می دانید کاغذ دیواری یک محصول مدرن است و به صورت رول هایی با تصاویر تکراری تولید شده و عرضه می گردد. این محصول در اجناس مختلف و با کیفیت های متفاوتی تولید می شود. کاغذ دیواری با کیفیت به راحتی نصب شده و به جز چند وسیله کاملا ابتدایی به وسایل خاصی برای نصب نیاز ندارد. در این روش منزل و یا محل کار شما کاملا تمیز باقی مانده و پس از نصب کاغذ دیواری قادر خواهید بود فضا را به سرعت مرتب نمایید.

طراحی و خلاقیت صورت گرفته مهم ترین و برترین مزیت کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ آمیزی است. شما با استفاده از کاغذ دیواری می توانید تأثیر بسیار زیادی بر طراحی داخلی ساختمان خود داشته باشید.کاغذ دیواری بسیار شکیل و مجلل بوده و از محبوبیت بسیاری در قرن حاضر برخوردار است. تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد و دوام برخی از برندهای آن به بیش از ده سال می رسد. نصب کاغذ دیواری با انتشار بوی مواد شیمیایی همراه نبوده و صرفا برای مدت زمان بسیار کمی بوی چسب استعمالی احساس می گردد.

کاغذ دیواری

معایب استفاده از کاغذ دیواری
کاغذ دیواری انتخاب شده ممکن است شما را مجبور به تغییر برخی از ارکان داخلی موجود در ساختمان نماید. البته این امر به انتخاب شما بستگی دارد و به صورت واقعی در زمره معایب کاغذ دیواری قرار نمی گیرد. شما می توانید از همان ابتدا دقت لازم را در این خصوص بکار گرفته و کاغذ دیواری مناسب با هارمونی فضا را انتخاب کنید.

ترمیم کاغذ دیواری کار چندان دشواری نیست اما در مقایسه با رنگ کردن ساختمان قدری دشوار تر و زمانبرتر می باشد. کاغذ دیواری از روشنایی فضا کاسته و شما را مجبور به استفاده بیشتر از وسایلی همچون چراغ ها و آباژور می نماید.

کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ آمیزی؟
حال به پاسخ این سوال که رنگ آمیزی ساختمان مناسب تر است و یا خرید کاغذ دیواری خواهیم پرداخت. اگر این سوال را از یک دکوراتور حرفه ای بپرسید قطعا خرید کاغذ دیواری را برای پوشش برخی از دیوارها مناسب می داند.

کاغذ دیواری

در صورتی که بودجه کافی برای خرید کاغذ دیواری ندارید می توانید صرفا برخی از دیوارها را به صورت محدود با استفاده از کاغذ دیواری طراحی کرده و بخش بزرگ تری را رنگ آمیزی کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>