اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید کنندگان آنتیموان

قیمت آنتیموان طی 3 ماه دوم سال جاری، در یک روند نزولی قرار گرفته است. آنتیموان در ابتدای ماه می در بازه 7000 تا 7300 دلار به ازای هر تن به فروش رفت. در تاریخ 13 می حداکثر قیمت فروش آنتیموان افت 100 دلاری را تجربه کرد و به 7200 دلار به ازای هر تن رسید.

قیمت این فلز در طول هفته دوم این ماه در همین محدوده ثابت بود. در ابتدای هفته سوم ماه می، آنتیموان در رنج قیمتی 6900 تا 7150 دلار فروخته شد. این روند نزولی در 2 روز پایانی ماه می نیز ادامه داشت و قیمت فروش این فلز در بازه 6600 تا 6850 ثبت شد.

ماه ژوئن نیز به کام تولیدکنندگان آنتیموان نبود؛ این روند نزولی ادامه پیدا کرد تا جایی که فلز مورد بحث در روز کاری آخر این ماه در بازه 6300 تا 6500 دلار بر هر تن، فروخته شد.آنتیموان در روز نخست جولای در بازه 6180 تا 6400 دلار در هر تن فروخته شد.

این روند کاهشی در طول هفته نخست این ماه نیز پابرجا بود و فلز یاد شده در روز انتهایی هفته در محدوده 6100 تا 6250 دلار فروش رفت؛ قیمت یاد شده تا نیمه ماه ثابت ماند. در ادامه این ماه، روند کاهشی ادامه پیدا کرد و در 29 جولای قیمت فروش 5950 تا 6150 برای این فلز ثبت شد.

توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد که بازار آنتیموان نیز همچون فلزات دیگر از متغیرهای مختلفی تأثیر می پذیرد. البته از آنجا که چین بزرگ ترین تولیدکننده آنتیموان دنیاست، تغییرات تولید و بازار این فلز در چین، تأثیر بسزایی در بازار جهانی آن دارد. قیمت آنتیموان داخلی چین در مدت زمان مورد بحث کاهشی بود؛ چرا که برخی تولیدکنندگان داخلی، قیمت این فلز را به دلیل نبود تقاضا کاهش دادند.

با این وجود برخی تولیدکنندگان همچنان در برابر کاهش قیمت ها مقاومت می کنند. باید خاطر نشان ساخت انجمن تولیدکنندگان آنتیموان چین خواستار کاهش تولید این فلز است تا در نهایت از شدت روند نزولی قیمت آن کاسته شده و بتواند سطوح بالای پیشین خود را تا حدی بازیابد.

گفتنی است قیمت فلزات کمیاب از جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین تغییراتی را پذیرفته است. این تأثیرات درخصوص آنتیموان به مراتب بیشتر بوده و به عنوان یکی از دلایل اصلی افت قیمت شناخته می شود. با این وجود انتظار می رود با وجود عرضه بالای فلز یاد شده، بازار این محصول همچنان در فشار باشد.

تولیدکنندگان آنتیموان چین مخالف تداوم روند نزولی قیمت ها هستند؛ چراکه اعتقاد دارند قیمت این فلز در سال های اخیر به اندازه کافی کاهش یافته و افت قیمت بیش از این، موجب خسارت دیدن آن ها می شود. در این میان مصرف کنندگان آنتیموان داخلی چین اعتقاد دارند قیمت ها مجددا کاهش می یابد؛ از این رو تنها برای نیاز کوتاه مدت خود خرید می کنند. این افراد اعتقاد دارند تقاضای ضعیف برای محصول یاد شده از روند نزولی قیمت ها حمایت می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اصلانیان مسعود:
آنتیموان ۷۰%برای فروش دارم اگر خریدار داشته باشید لطفأ معرفی بفرمایید.باتشکر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

وحید ندیری :
سلام و خسته نباشید، خریدار آنتیموان با خلوص 99.99 هستم، تناژ بالا، اگر کسی فروشنده بود به من اطلاع دهید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

بهنام:
فروش سنگ انتموان ۶۰درصد
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>