اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خشکبار

قوانین صادرات خشکبار به روسیه:
صادرات و واردات به کشور روسیه از کشور ایران به دلیل اینکه از نزدیکی دریای خزر واقع شده است از اهمیت و رونق خوبی برخوردار است از جمله مواردی که می توان به آن اشاره کرد صادرات خشکبار به روسیه است که در ادامه به آن میپردازیم.

توجه داشته باشید که صادرات بین کشورها بسیار رایج شده است وبه همین دلیل صادرات کالا بین کشورها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است اگر فردی تمایل دارد که در این حیطه وارد کار شود باید حتما از دانش و تجربه بسیار بالایی در این زمینه برخوردار باشد که بتواند در این زمینه موفق باشد وگرنه در غیر این صورت به هیچ عنوان موفقیتی به دست نخواهد آورد.

همچنین باید توجه کنید که قوانین صادراتی و وارداتی در هر کشوری متفاوت می باشد و باید حتما با کشوری که وارد تجارت می شوید قوانین حاکم بر آن را به خوبی یاد بگیرید که یادگیری این موارد اولین قدم برای یک تجارت موفق می باشد.

کشور روسیه در نیمی از سال دارای محصولات کشاورزی می باشد و در نیمی دیگر فاقد آن ها می باشد و به همین خاطر نیاز دارد که با دیگر کشورها وارد تجارت انواع مختلف کالا ها به خصوص خشکبار شود. توجه کنید که قیمت خشکبار در کشور روسیه به دلیل وارداتی بودن آن نسبت به دیگر کشور‌های صادر‌کننده زیاد می‌باشد و این یعنی امتیاز برای کشورهای صادر کننده که می توانند از صادر کردن محصولات خود نهایت سود را ببرند.

خشکبار

قوانین تجارت خشکبار به روسیه:
کشور روسیه یکی از کشورهایی می باشد که از لحاظ تجارت خشکبار مواد غذایی دارای قوانین بسیار سختی می باشد به این علت که مواد غذایی این کشور باید از لحاظ کیفیت بالا باشد و این هم یکی از دلایل گران بودن مواد غذایی در این کشور نسبت به دیگر کشورها می باشد.

برای صادرات خشکبار و محصولات کشاورزی به این کشور علاوه بر اینکه باید حتما قوانین این کشور را رعایت کنید باید یکسری نکات دیگر را نیز باید رعایت نمایید:

  1. انتخاب یک مسیر کاملا مناسب برای ارسال کالای مورد نظر.
  2. توجه کردن به استاندارد های بین المللی برای بسته بندی محصولات صادراتی.
  3. توجه کردن به شرایط زمانی موجود در انتخاب کردن محصول.
  4. برای انتقال یا به عبارتی ارسال کالا به روسیه از وسایل حمل و نقل مناسب استفاده کنید.
  5. تعیین کردن میزان سود دهی ارسال محصول به کشور روسیه با توجه به عملکرد رقبا
  6. باید در نگه داری محصولات قبل از ارسال کردن به کشور روسیه خیلی دقت به عمل آید.
  7. باید تمام تلاش خود را در جهت به حداقل رساندن مدت زمان لازم برای ارسال محصول به کشور مقصد یعنی روسیه انجام داد.
  8. حتما توجه کنید کهاطلاعات لازم در مورد کالای ارسالی مورد نظر را هم به صورت روسی هم به صورت فارسی حتما بر روی کالا درج نمایید.
  9. سعی کنید که در بسته بندی خلاقیت به خرج دهید چون در کشورهای خارجی به خصوص روسیه نحوه ی بسته بندی در فروش کالا ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  10. چون کشور روسیه از قوانین سختی در مورد مواد خشکبار و مواد غذایی برخوردار است و حتما باید از کیفیت عالی برخوردار باشند به هیچ عنوان محصولات درجه 2 به این کشور ارسال ننمایید.
  11. اگر لازم شد حتما در کشور روسیه ثبت شرکت نمایید.
  12. برای انجام صادرات به این کشور باید در اولین مرحله مجوزهای لازم را بگیرید
  13. ایران یکی از بزگترین کشورها در زمینه ی صادرات خشکبار به کشورهایی اروپایی مانند روسیه است به علت اینکه کشور ایران 4 فصل می باشد و از موقعیت خوبی برای تولید خشکبار برخوردار می‌باشد.
  14. در کشورهای مانند روسیه که به سلامتی خود اهمیت و ارزش زیادی می دهند واردات خشکبار مانند انجیر، پسته، بادام، میوه های خشک و … در این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردا رمی باشد.
  15. از بین همه ی خشکبار‌ها به کشور روسیه واردات پسته، خرما و صادرات کشمش از اهمیت روز افزونی برخوردار می باشد.

 بسته بندی خشکبار

بسته بندی:
یکی از نکات مهم در صادرات خشکبار نحوه ی بسته بندی آن می باشد به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت، مقاوت در برابر فشارهای وارده و همچنین قرار گرفتن در معرض هوا از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

کشور روسیه چون از قوانین سختی نسبت به خشکبار مواد غذایی برخوردار می باشد برای بسته‌بندی خشکبار باید از بهترین نوع مقواهای بهداشتی برای بسته‌بندی استفاده نمود.

علاوه بر اینکه باید بسته بندی از لحاظ بهداشتی در سطح عالی باشد باید از لحاظ ظاهری نیز زیبا به نظر برسد.

ما می توانیم از بسته بندی های کوچک نیز برای صادرات خشکبار خود استفاده کنیم چون خشکبار در کشور روسیه از قیمت بالایی برخوردار می باشد تولید این بسته های کوچک بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و از طرفداران بسیاری برخوردار خواهد بود.

توجه داشته باشید که بر روی این محصولات اطلاعات لازم را هم به صورت فارسی هم به صورت روسی درج نمایید.

در بسته بندی به یکسری نکات باید توجه داشته باشید:

  1. حتما باید با استاندارد ها و قوانین کشور روسیه تطابق داشته باشد.
  2. از لحاظ ظاهری باید زیبا باشد طوری که بتواند خریدار را جذب نمایید.
  3. توجه کنید که حتما نسبت به آن بازاری که در ان فروش خواهید داشت را به خوبی بشناسید تا بر اساس قوانین آن منطقه بسته بندی ها را انجام دهید.
  4. سعی کنید محصولی که ارئه می دهید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

در کل توجه داشته باشید که بر روی محصول اطلاعات لازم برای مشتری و جذب مشتری را بدهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
کمال شاهسوندی :
بسیار عالی
کمال شاهسوندی :
بسیار عالی فروش انجیر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>